tt ei kirj
Ai jai jai, just tuo on sitä epävarmuutta kun avaat sateenvarjon...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:joo no mä voisin palkita itteni tupakilla *avaa sateenvarjon*Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä:No ni!! Siinähän se siis tuli! Eli nyt hyvillä mielin ajattelet, että onnsituit siinä! Ihan sama miten sen teit, lopputulos on nyt vaan se tärkein! Poika nukkuu, ja sä olet onnistunut siinä. Piste! Viä kun voisit jollain vaikka ittes näin ihan alkuun palkita.Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No mä sain just tuon pojan nukahtamaan... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä:Noh noh neiti! Toi on aevan väärä asenne! Nyt keksit jotain hyvää, ihan mitä vaan hyvää ja jaat sen meille tänne, että tiietään, et oot varmasti keksiny jotai! Käyt vaikka astia kaapin ylähyllyltä hakeen astian ja oot tyytyväinen alkuun siittä, että onnistuit ottaan sen sieltä ylhäältä. Pikku jutuista se asenne muutos lähtee. =)Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No mut mä oon aina ollut huono kaikessa...Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä:No ihan varmana jossain oot onnistunu! Se voi olla alkuun ihan mikä vaan. Vaikka vaan se, että onnistut tekeen täydellisen muotosen lihapullan. Tai ihan mikä vaan pikku juttu alkuun! Sait ripsivärillä todella onnistuneet ripset.. Jos tuntuu, että MIKÄÄN ei onnistu, niin sit alat ajatteleen, että varmana nyt JOKU onnistu ja laitat vaan aivot töihin. Sit kun jotain keksit, nii oo vaikka tyytyväinen alkuun siihen, että onnistuit keksiin jotain.