Hakutulokset

1. rokkiäiti

monikos lähössä viihteelle tänään?

mä kans tyttökaverin kanssa lähdössä, paljon myös juomaa ja jotain pientä naposteltavaa....
  2. rokkiäiti

http://www.youtube.com/watch?v=clmwiCaIax4 tosta vielä kunnon menomusat niin kyllä se fiilis siitä löytyy.... :saint:
  3. rokkiäiti

mä oon :wave: ensin pikkasen töitä ja sitten illalla viihteelle.... meen "juhliin" loman loppumista ja maanantaina paluu arkeen ja meen myös uuteen työpaikkaan ni täytyy käydä jännitystä lieventämässa ;)
  4. rokkiäiti

Musta raamattu mitä se pitää sisällänsä?

jep jep, se viiltelyhän tekee sut saatananpalvojaksi :laugh: :laugh: :laugh:
  5. rokkiäiti

Montako kertaa rakastelitte

no joo ;) must se on vaan aika ällöä, ja just alkanutkin menkat ni aika runsasta vuotoa vielä ni ei kiitos mulle... :x
  6. rokkiäiti

Montako kertaa rakastelitte

ei kertaakaan, mullä on nääs menkat :kieh:
  7. rokkiäiti

jaksasko joku tul värjää mun hiukset??? ;-)

ei, mä ostin liven "uusia" wild lights raita väriä ja siitä sävy crazy violet, laitoin jo kerran ennenkin juuren sillä, tuli ihan hyvä ja pysyi aikas hyvin....
  8. rokkiäiti

just...aika pitkällä....jos ny tän kerran värjään ite ja jos satun liikkuu siel päin ni tuun sitte parturoitavaks ;)
  9. rokkiäiti

mullakin!!!! mulla muuten mustat hiukset mut laitan juuren violetiks, ei se ny ihan "shokkiväri" oo mut kirkas kuitenkin... :whistle:
  10. rokkiäiti

mihinköhän pitkälle mun sit pitäs lähteä? oon pikkasen harkinnu otsatukan leikkauttamista mut en oo vielä rohjennu, mahtaako edes sopia ku yli puoleen selkään pitkä tukka ja aika pyöreahköt kasvot???? :o
  11. rokkiäiti

ok...meillä vai teillä? ;)
  12. rokkiäiti

jos haluat todellisen extreme kampauksen ni voinhan mä leikata ;) :laugh:
  13. rokkiäiti

jahas, minkä väristä ajattelit laittaa?
  14. rokkiäiti

pitäs itte alkaa värjää hiuksia täs ny just, ei vaan millään jaksais :/ pitäs vaan saada tää iso ahteri ylös tästä tuolista |O |O juu, oli turha "vuodatus", mut sainpahan taas aikaa kulutettua ettei tarvinnu vielä nousta tästä koneelta ;)
  15. rokkiäiti

Mä olen melkein sukua julkkikselle

mulle kans yv:tä! uteliaisuus heräsi....
  16. rokkiäiti

1,5v lapseni viihtyisi parhaiten autossa nenä menosuuntaan...

meillä ainakin sellainen istuin että saa laittaa kasvot meno suuntaan ja ollaan laitettukin kun vyöt ei piisaisi edes toisinpäin laittamaan ja siinä tyttö istuskelee ihanan tyytyväisenä ja juttelee ja kattelee, ei mitään ongelmaa.... niin ja nyt joku kysyy millanen auto ku ei vyöt...
  17. rokkiäiti

tiesittekö tämän.....mä en ja nyt ottaa päähän!

minusta olis loogista jos maksettaisiin niiltä päiviltä kuin hoidossa, ja minä vielä kesäloman alussa manasin että kun ottaa nyt lapsen pois niin ikävää kun just oppinut tunteen hoidossa kaverit niin nyt ei nää niitä koko kesänä...jos olsin tiennyt että maksetaan joka tapauksessa niin olisin...
  18. rokkiäiti

Onko tuttuja täällä?

mulla ei ainakaan tiettävästi oo tuttuja.... :whistle: enkä kyllä suokaan tunne :ashamed:
  19. rokkiäiti

Ostaa/myy/vaihtaa!!!

tää haluis ostaa teletappi pehmoja!!! :wave:
  20. rokkiäiti

tiesittekö tämän.....mä en ja nyt ottaa päähän!

minusta myös olisi ollut asiallista jos hoitajat olisivat kertoneet asiasta, koska sanoin jo kun lapsi aloitti 21.5 hoidossa että tarvetta ei ole aluksi kuin 3vkoa ja sitten taas elokuun alusta....

Yhteistyössä