laitoin sulle joAlkuperäinen kirjoittaja lisse:mullekin voi laittaa yv, kiitos
laitoin sulle joAlkuperäinen kirjoittaja lisse:mullekin voi laittaa yv, kiitos
no mä mietinkin et miks mun nenästä tuntui siltä niinku siit ois vedetty =)Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no okei,toi oli ihan harhaa johdatusta koko läppä! sori...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hmm.. marikon läppä oli toi "Okei, siistii! Silloin kun mä olin skidi, me asuttiin Jenkeissä, Chicagossa ja Atlantassa.".. hih uteliaana googlasin. Mut marikolla ei oo lapsia.. ketäs muita siin tansii tähtien kans kisas oli..
heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
heh ja joiltakin löytyy huumorintajua.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
niinpä,sulta ainakin kun on varaa muita haukkua nimettömänä!....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heh ja joiltakin löytyy huumorintajua.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:mut öitä kaikille tasapuolisesti,enkä siis ole mariko! kaikille tää tiedoksi ettei jää vääriä käsityksiä
anteeksi! mutta en ole käsittääkseni haukkunut. sarkastisesti vastasin molemmilla kerroilla (ensin että sain yv.tä--- se oli vitsi, vastauseesi taas kommentoin et joillakin on huumorintajua-- se tarkoitti et älä ota liian vakavasti et koska se ensimmäinen vastaus oli vitsi ) eikä kummatkaan viestit olleet suoranaisesti suunnattu sinulle. enhän mä edes tiedä kuka olet joten ei minulla ole myöskään aihetta sinua haukkua. hyvät yöt vaan en aio nyt enämpää tähän kommentoida ettei mene taas väärinkäsityksen puolelle mun pitäis pitää tää sarkastinen puoleni komerossa...Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:niinpä,sulta ainakin kun on varaa muita haukkua nimettömänä!....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heh ja joiltakin löytyy huumorintajua.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
no kivaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:anteeksi! mutta en ole käsittääkseni haukkunut. sarkastisesti vastasin molemmilla kerroilla (ensin että sain yv.tä--- se oli vitsi, vastauseesi taas kommentoin et joillakin on huumorintajua-- se tarkoitti et älä ota liian vakavasti et koska se ensimmäinen vastaus oli vitsi ) eikä kummatkaan viestit olleet suoranaisesti suunnattu sinulle. enhän mä edes tiedä kuka olet joten ei minulla ole myöskään aihetta sinua haukkua. hyvät yöt vaan en aio nyt enämpää tähän kommentoida ettei mene taas väärinkäsityksen puolelle mun pitäis pitää tää sarkastinen puoleni komerossa...Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:niinpä,sulta ainakin kun on varaa muita haukkua nimettömänä!....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heh ja joiltakin löytyy huumorintajua.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
Ihan kuka tahansa, joka halusi esittää olevansa Mariko mutta tajusi sitten onneksi vetää jutun takaisin, kun hoksasi, että me muut tiedettiin Marikosta enemmän kuin se itse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kertokaas yv:tä saaneet kuka tuo mysteerijulkkis on!?