Mä olen melkein sukua julkkikselle

• Viestiketjun aloittaja liki julkkis
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmm.. marikon läppä oli toi "Okei, siistii! Silloin kun mä olin skidi, me asuttiin Jenkeissä, Chicagossa ja Atlantassa.".. hih uteliaana googlasin. Mut marikolla ei oo lapsia.. ketäs muita siin tansii tähtien kans kisas oli..
no okei,toi oli ihan harhaa johdatusta koko läppä! sori...
no mä mietinkin et miks mun nenästä tuntui siltä niinku siit ois vedetty =)

Mä olen myös melkein sukua julkkikselle, mun serkun entinen tyttöystävä (silloin vielä nykyinen) osallistu joskus siihen Bonus- tietokilpailuun ja tiiättekö tai siis voitteko kuvitella, se oli ihan televiisiossa asti ja me katottiin sitä kotoonta telkkarista. Oli se jännää, melkein yhtä jännää ku jouluna pukin odotus :xmas:

Lauri Tähkä & Elonkerjuun kitaristi Simo Ralli(on muuten paremman näkönen kuin Tähkä ) on ollut mun lukion luokkaretkellä valvojana. Ralli ja Tähkä on ollut mun kanssa samoilla jatkoilla mun kaverin tykönä. Sellasta se tekee kun ollaan samalta paikkakunnalta :xmas:

vieras
sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!
heh ja joiltakin löytyy huumorintajua.
niinpä,sulta ainakin kun on varaa muita haukkua nimettömänä!....
anteeksi! mutta en ole käsittääkseni haukkunut. sarkastisesti vastasin molemmilla kerroilla (ensin että sain yv.tä--- se oli vitsi, vastauseesi taas kommentoin et joillakin on huumorintajua-- se tarkoitti et älä ota liian vakavasti et koska se ensimmäinen vastaus oli vitsi ) eikä kummatkaan viestit olleet suoranaisesti suunnattu sinulle. enhän mä edes tiedä kuka olet joten ei minulla ole myöskään aihetta sinua haukkua. hyvät yöt vaan en aio nyt enämpää tähän kommentoida ettei mene taas väärinkäsityksen puolelle ;) mun pitäis pitää tää sarkastinen puoleni komerossa... :D

sain sain, roppakaupalla tuli yv:tä
heheheee...jotkut sentään uskaltaa oikeella nimimerkillään kirjotella,ei millään pahalla!
heh ja joiltakin löytyy huumorintajua.
niinpä,sulta ainakin kun on varaa muita haukkua nimettömänä!....
anteeksi! mutta en ole käsittääkseni haukkunut. sarkastisesti vastasin molemmilla kerroilla (ensin että sain yv.tä--- se oli vitsi, vastauseesi taas kommentoin et joillakin on huumorintajua-- se tarkoitti et älä ota liian vakavasti et koska se ensimmäinen vastaus oli vitsi ) eikä kummatkaan viestit olleet suoranaisesti suunnattu sinulle. enhän mä edes tiedä kuka olet joten ei minulla ole myöskään aihetta sinua haukkua. hyvät yöt vaan en aio nyt enämpää tähän kommentoida ettei mene taas väärinkäsityksen puolelle ;) mun pitäis pitää tää sarkastinen puoleni komerossa... :D
no kiva :)
ja hyvää yötä sinullekkin!

vieras
No kertokaas yv:tä saaneet kuka tuo mysteerijulkkis on!? :)
Ihan kuka tahansa, joka halusi esittää olevansa Mariko mutta tajusi sitten onneksi vetää jutun takaisin, kun hoksasi, että me muut tiedettiin Marikosta enemmän kuin se itse.

Yhteistyössä