vieras
voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Mie kyllä heitin vitsinä oman "olin telkkarissa"-heittoni. Kaveri opiskeli media-alaa muutamia vuosia sitten, kun olin yh ja se teki minusta haastattelun koulutehtävää varten, kun ei muutakaan keksinyt. Esitettiin paikallistv.ssä. Onneksi en ite koskaan nähny. Olisin varmaan hävenny silmät päästäni, vaikka jotkut tutut , jotka näki sen, kehui.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
en nyt tarkottanu ketään erikoisesti vaan yleistinAlkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:Mie kyllä heitin vitsinä oman "olin telkkarissa"-heittoni. Kaveri opiskeli media-alaa muutamia vuosia sitten, kun olin yh ja se teki minusta haastattelun koulutehtävää varten, kun ei muutakaan keksinyt. Esitettiin paikallistv.ssä. Onneksi en ite koskaan nähny. Olisin varmaan hävenny silmät päästäni, vaikka jotkut tutut , jotka näki sen, kehui.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
en ole yhtään tosikko,mutta moni varmaan luulee olevansa julkkis kun on ollut telkussa olen ollut minäkin napakympissä,mutta ei ole tullut yhtään kuuluisaksi heh!Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
No mä en usko, että kovinkaan moni tässä ketjussa luulee olevansa oikeasti mikään julkkis, lukuunottamatta tuota "laulajaa"...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole yhtään tosikko,mutta moni varmaan luulee olevansa julkkis kun on ollut telkussa olen ollut minäkin napakympissä,mutta ei ole tullut yhtään kuuluisaksi heh!Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
huh huhAlkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
No joo, nyt kun ajattelen asiaa uudelleen, niin oot kyllä aivan oikeassa!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Ota nyt kaikki kirjaimellisestiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:huh huhAlkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Huumorinkukka se kaunein kukka, ei vaan kuki kaikilla ihan yhtä runsaasti....Alkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Ota nyt kaikki kirjaimellisestiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:huh huhAlkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Kerro ny kuka sä ootAlkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...