Niin no, ne julkutkin on vaan ihan taviksia, siksi aina huvittaa nää ketjut. =)Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Ai kauheeta
Mä en edes tiedä, kenen pitäis olla "julkkis" ja kenen ei. En lue seiskaa enkä iltapäivälehtiä, enhän mä tiedä mistään mitään. Istuin joskus vuonna nakki koko illan Ville Valon kanssa samassa pöydässä ravintolassa (olin siis ihan selvinpäin, kuskiraukka), enkä todellakaan tiennyt kuka se on, ennenkuin rankasti bilettäneet kaverit valaisivat mua aiheesta
No mutta eikös nää oo ihan huumorijuttuja, siis kun ollaan kuitenkin melkein eikä ihan sukua julkkikselle, tyyliin kummin siskon veljen isän kaverin pomon lapsi....Alkuperäinen kirjoittaja loru:Niin no, ne julkutkin on vaan ihan taviksia, siksi aina huvittaa nää ketjut. =)
On, on, mutta näistä huomaa, että jotkut taas ottaa aika tosissaan. Mäkin oon täällä palstalla huomannut, et mul on ihan olematon huumorintaju.Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:No mutta eikös nää oo ihan huumorijuttuja, siis kun ollaan kuitenkin melkein eikä ihan sukua julkkikselle, tyyliin kummin siskon veljen isän kaverin pomon lapsi....Alkuperäinen kirjoittaja loru:Niin no, ne julkutkin on vaan ihan taviksia, siksi aina huvittaa nää ketjut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin no, ne julkutkin on vaan ihan taviksia, siksi aina huvittaa nää ketjut. =)
No jos olisit vain tämän laitttanut, olisin saattanut uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...
Niin ei taida olla kovin suuri julkkis jos on jo kolme lasta, naimisissa, valmistunut tänä keväänä ylioppilaaksi, anne mattila lapsen kummina ja mtv 3:sella esiintynyt.. en toki ollut utelias ja hakenut äippäkin kirjoittamia ketjuja :ashamed: noloo...Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:No jos olisit vain tämän laitttanut, olisin saattanut uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...
Mut hei, olen minäkin ollut tv.ssä!
no eipä kovin uskottavalta kuulosta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ei taida olla kovin suuri julkkis jos on jo kolme lasta, naimisissa, valmistunut tänä keväänä ylioppilaaksi, anne mattila lapsen kummina ja mtv 3:sella esiintynyt.. en toki ollut utelias ja hakenut äippäkin kirjoittamia ketjuja :ashamed: noloo...Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:No jos olisit vain tämän laitttanut, olisin saattanut uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...
Mut hei, olen minäkin ollut tv.ssä!
Tuli heti mieleen, että onkohan se kuuluisa rikollinen joku niistä daltonin veljeksistä?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mun tuttu seurustelee yhen kuuluisan rikollisen kanssa, josta on tehty elokuvakin.
Ja mun suvussa on näyttelijä äitin puolelta ja muitakin sellasia taiteellisia tapauksia..
Ja mitäs vielä.. näin Lola Odusogan joskus jazzeilla myymässä jotain..
jne. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:Tuli heti mieleen, että onkohan se kuuluisa rikollinen joku niistä daltonin veljeksistä?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mun tuttu seurustelee yhen kuuluisan rikollisen kanssa, josta on tehty elokuvakin.
Ja mun suvussa on näyttelijä äitin puolelta ja muitakin sellasia taiteellisia tapauksia..
Ja mitäs vielä.. näin Lola Odusogan joskus jazzeilla myymässä jotain..
jne. B)