Hakutulokset

1. DevilishDream

Tylsää :'( *turhis*

No mun puolesta voidaan vaiks ens viikonlooppuna nähdä:) olen ihan tylsistynyt täällä kotona. Tänään kaverit pyys mukaan johonki karaokeen mut kun mulla ei ole rahaa. Aloitan uudessa työssä maanantaina ja saan siit palkan vasta kuun lopulla, mut onneks miehel tulee sitä ennen rahaa :whistle:
  2. DevilishDream

Huumepiikki pisti 4-vuotiasta! kamalaa :/

Onneksi on erittäin epätodennäköistä että tyttö olisi saanut tartuntaa. Nuo virukset kun elävät hyvin hyvin vähän aikaa ihmiskehon ulkopuolella.
  3. DevilishDream

Mitä mieltä olet siitä, että monen lapsen yh-äiti käy baarissa joka viikonloppu niin että joku hoitaa kotona? Nuorin lapsi alle 1v.

Jaa--samapa tuo mulle. Mutta sitä mietin että miten on varaa kun aika kallista tuo baareilu on.Mutta kukin tavallaan.
  4. DevilishDream

Tylsää :'( *turhis*

Moi! Mä oisin voinu lähteä sun kanssa mut kun en oo rahoissa täl hetkel. Millois muuten nähdään? =)
  5. DevilishDream

Turku hei! Millaista seutua on Hirvensalo?

Itse olen tykännyt täällä asua. Ollaan asuttu jo 8 vuotta täällä. Tämä rivitaloyhtiö, jossa asumme on rauhallinen ja paljon lapsiperheitä. Meri on tuossa 100 metrin päässä, kaupalle, kampaamoon ja pitseriaan 300 metriä.Paikallinen kuppilakin on saman matkan päässä, mutta ei ole mikään räkälä...
  6. DevilishDream

-

Moi. Olen syönyt venlafaxinia kolme vuotta ja en ole huomannut alkoholilla olevan sen kummempaa vaikutusta kuin muutoinkaan. Ihan kunnolla olen ottanut välillä vaikka lääkettä syönkin. Eli en usko että varaaa sullekaan =)
  7. DevilishDream

heijaaminen ja kielellisen kehityksen viivästyminen?kokemuksia?

Joo sitähän helposti tosiaan miettii että onko jotain tehnyt väärin, varsinkin kun lukee noita juttuja kirjoista että liittyy laiminlyömiseen yms. Tuntuu heti pahalta vaikka tietää tehneensä parhaansa.
  8. DevilishDream

heijaaminen ja kielellisen kehityksen viivästyminen?kokemuksia?

Eli meillä 7v tyttö, joka on ihan vauvasta asti heijannut itseään tai sitten "paukuttanut" sohvaa vasten selkäänsä tms.Yritettiin hillitä sitä parhaamme mukaan, mutta usein heijasi kun oli kiihtynyt esimerkiksi tai sitten kun oli väsynyt. Kun isommaksi kasvoi niin kävi ilmi että hänellä on...
  9. DevilishDream

Löysin listan maailman nuorimmista äideistä kautta aikojen:0

Kummallista, että joillakin sitten alkaa nuo kuukautiset yms murrosiän muutokset jo vauvana. mikäköhän aiheuttaa?Varmaan joku hormonihäiriö.
  10. DevilishDream

Joo ei voikaan. Jossain päin maailmaa ilmeisesti ihan yleistä mennä naimisiin lasten kanssa ja siksi siellä ei saa tuomiotakaan kun ovat avioliitossa.
  11. DevilishDream

Mikä facebookin alaikäraja olikaan?

On siellä paljon noita nuorempia. Monen kaverin lapsi siellä.
  12. DevilishDream

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers#Age_6 Moni varmaan tiesikin tuon, että nuorin äiti ollut 5v ikäinen. Joukossa monta 8-9v ikäistäkin ja yksi 10v sai kaksoset.
  13. DevilishDream

mukamas eronneet

kyllä muakin vituttaisi. tiiän itekin tollaisia, mutta en ole käräyttänyt vaikka mieli tekis.
  14. DevilishDream

Onkohan tämmöisessä totuusperää...Velkainen perhe tuli uskoon ja Jehovat maksoi niiden velat pois?

Jaa, mun sisko jehova ja en ole koskaan kuullu että siellä tuollaista tehtäisiin. Ja on mun siskollakin velkaa eikä ole kukaan maksellut pois.
  15. DevilishDream

G:mitä teette vappuna ja missä lapsenne ovat?

Päivällä mennän tivoliin lasten kanssa sitten lapset lähtee mummolaan sieltä suoraan. Illalla menen kaverin luokse vappubileisiin ja mies menee omien kavereidensa luokse. Varmaan treffataan sitten kaupungilla joskus yöllä ja tullaan samaa matkaa kotiin.Yleensä ollaan vappuna liikenteessä, muut...
  16. DevilishDream

miten musta tuntuu että tuo tyttö on jotenkin pulskahko?!

Niin ja 122cm vaatteeita meilläkin käyttää..ongelmana että housuissa saattaa olla vyötärö liian ahdas.
  17. DevilishDream

miten musta tuntuu että tuo tyttö on jotenkin pulskahko?!

Meillä täsmälleen samoissa mitoissa tyttö, joka täyttää kesällä 6v. On 23,3kg ja 115cm neuvolan mukaan ja just mitattu sekä punnittu. neuvolantädin mukaan painokäyrä lähtenyt nousuun hieman ja kehoitti katsomaan vähän ettei kauheesti syö herkkuja. Ja tottahan se on että meidän tytöllä on vatsaa...
  18. DevilishDream

Gallup: Onko OK käyttää huumeita lapsen läsnäollessa?

Ei. Jos siitä kärähtää sossuille niin lapset lähtee kivalle pikkuvisiitille lähimpään vastaanottokotiin. tiedän näitäkin :|
  19. DevilishDream

4D nelosella ?

Huh! Miten ne lapset saa huomiota äidiltään tarpeeksi.
  20. DevilishDream

Huiteleeko teidän kouluikäiset jo pitkähihaisella ulkona?

kattelin vaan kun mukulat meni pitkähihaisilla ja jopa teepaidoilla jo. Turussa tämä siis. Luulis et on kylmä :o

Yhteistyössä