Turku hei! Millaista seutua on Hirvensalo?

• Viestiketjun aloittaja uuteen kotiin ja kaupunkiin.
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me haluamme nimenomaan Turkuun, ja juuri suunnalle Hirvensalo (Uittamo??), tulevan työmatkan takia. Naantalista taitaa olla aika pitkä matka?
Mä kuljen Naantalista noin 20 min nopeammin Turkuun töihin kuin työkaverini Hirvesalosta ....

jotain ehdotuksia
Eli pitäis päästä lähelle merta...
Yksi vaihtoehto voisi olla Kaarinan Kuusisto, joka on siis saari. Löydät asunnot postinumerolla 21620. Sitten on tosiaan Uittamo, joka on mun mielestä(kin) kivempi ku Hirvensalo. Lähelle merta pääsee myös Kaarinan Raadelmassa, jossa on uudehkoja ja aivan uusia pientaloja aivan rannassa. Esim. http://asunnot.oikotie.fi/card/5205523

as
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me haluamme nimenomaan Turkuun, ja juuri suunnalle Hirvensalo (Uittamo??), tulevan työmatkan takia. Naantalista taitaa olla aika pitkä matka?
Mä kuljen Naantalista noin 20 min nopeammin Turkuun töihin kuin työkaverini Hirvesalosta ....
Naantalista menee pikatietä nopeemmin kuin esim hirvensalosta!!

Itse olen tykännyt täällä asua. Ollaan asuttu jo 8 vuotta täällä. Tämä rivitaloyhtiö, jossa asumme on rauhallinen ja paljon lapsiperheitä. Meri on tuossa 100 metrin päässä, kaupalle, kampaamoon ja pitseriaan 300 metriä.Paikallinen kuppilakin on saman matkan päässä, mutta ei ole mikään räkälä vaan siisti paikka.Koululle ja päiväkodille alle 500 metriä. Pyörällä pääsee hienolle uimarannalle alle 10 minuutissa, samoin hevostalleille ja luontopolulle. Joissain kerrostaloissa ollut levotonta.Upea luonto kaikkein parasta:)

e
Naantalin keskustasta kun lähtee pikatietä ajelemaan Turkuun niin 10 minuutissa on Manhattanilla. Riippuu toki sit työpaikan sijainnista, et kuinka kauan loppumatka kestää (esim. Manhattanilta yliopistonmäelle reilu 10 min), mut tosiaan, jos Hirvensalon sillalla on pahat ruuhkat niin Naantalista ajaa ehkä nopeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
http://asunnot.oikotie.fi/card/6046108

Mulle tämä! :D
kiitos :D laitoin yhteydenotto pyynnön heti, upea.
Ole hyvä :D, mun opintotuella ei ihan vielä asuntokauppoja tehdä.
Pian opintotuki vaihtu palkkaan niin sitten pääset ostamaan tuollaisen.
Pian ja pian...2012 tms ja siihen vielä ehkä äitiysvapaat lisäksi.

Mutta joskus :). En mä ihan vielä uskalla, vaikka miehellä vakityö onkin.

-
Uittamolla ja Katariinassa oikeasti pääsee rantaan nauttimaan merimaisemista. Hirvensalossa ei yleisiä rantoja tai rannassa kulkevia pyöräteitä ole ollenkaan samalla tavalla. Nimimerkillä molemmissa asunut ja Uittamo/Katariina-aluetta kaipaava.

haikeudella pois
Hirvensalo on ihanaa aluetta, tosi rauhallista! Mieheni kanssa ollaan asuttu kolmen vuoden ajan rivarikolmiossa, nyt kesällä pistetään se myyntiin, kun työt muuttuu opiskeluksi ja lähdetään vuokralle. En kyllä haluaisi lähteä - rauhallinen alue, hiljaiset naapurit, mukava taloyhtiö, upeaa luontoa nurkan takana, bussipysäkki lähellä jne jne jne...mutta elämä on välillä sellaista, että täytyy tehdä tällaisiakin ratkaisuja.

Suosittelen kyllä Hirvensaloa!

Yhteistyössä