Huumepiikki pisti 4-vuotiasta! kamalaa :/

• Viestiketjun aloittaja jgj
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Valvonta vanhemmilta petti, koska lapsi pääsi piikittämään itseään löytöruiskulla
Valvonta petti koska vanhemmat eivät kammanneet kerrostalon aulamattoa ennenkuin päästivät lapsensa kävelemään siitä yli?
Niinpä.. Tän laitan kyllä ihan täysin ja ainoastaan narkkareitten syyks! prkl, viattomat joutuu kärsimään. :(
Syytä löytyy myös huolimattomista vanhemmista
Mä en ole lukenut tätä ketjua pidemmälle, mutta onko herra majuri tietoinen että huumepiikki voi olla myös ilman sitä ruiskuosaa..? silloin se on yhtä helppo havaita kun neula heiväsuovassa. Mun tyttö kerran taaperoikäisenä keräs kiviä kadun varresta kun mun harjaantunut silmä löysi tollasen pelkän piikin siitä 5cm päästä mistä tyttö otti pikkukiviä.

vieras
15
miksi kaupunki asuttaa tälläisiä tyyppejä saton talossa joka on täynnä lapsiperheitä. Isännöitsijää on valistettu asiasta ennenkin ja neuloja on löytynyt samalta pihalta ja rapusta aiemminkin, mutta meidän pitäisi muuttaa pois jos emme pysty sopeutumaan tilanteeseen. Piti sattua näinkin vakava asia ja odotamme ja toivomme, että mitään vakavaa ei seurannut tästä. Itse 4 vuotiaan tyttären kanssa samassa rapussa kulkevana olen todella huolissani niin oman kuin muidenkin lasten ja myös kesäkengillä kulkevien aikuistenkin puolesta. Kyllä erittäin vakavaa ongelmaa kärsivälle ja muille vaaraksi oleville huumeriippuvaisille pitää löytyä joku hoitopaikka jossa ei vaarannu lasten terveys näin kauhistuttavalla tavalla.
HUOLESTUNUT ISÄ

Yksi kommentti Aamulehden sivulta.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/180148.shtml

Yhteistyössä