Tylsää :'( *turhis*

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mikset lähde Savannan kanssa bilettämään? Se just aamulla kertoi, että tekis mieli bilettää raisusti ja just tyttöjen kaa. Ottakaa Bootykin mukaan!
Mä oon ollutkin Savannan kans ulkona, mut hän ei taida nyt olla palstalla?
Eiks savanna just aamulla potenu elämää suurempaa darraa ja morkkista eilisestä kännisekoilustaan?Joten tuskinpa on tänää menoillaa.. :p
Nii joo, juu tuskin on tänään menos :D

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta:
Miten usein ap käyt bailaamassa kun tuntuu näitä aloituksia olevan usein? eikö sulla ole pieni vauva?
No ei hän nyt enää mikään vastasyntynyt ole, 7kk :D
Enkä mä nyt sillain käy usein. Varsinkaan omasta aloitteesta, tilanne kun on se et mun kaverit ei koskaan ehdin päivisin tai arkisin nähdä ni se menee aina siihen et meen heidän kans viettää iltaa sit viikonloppuisin (n. 2-3 kertaa kuukaudes)
Ja vaikka mainailisin täällä et tahon ulos ni kuitenkin jään aina vaan kotiin :D

No mun puolesta voidaan vaiks ens viikonlooppuna nähdä:) olen ihan tylsistynyt täällä kotona. Tänään kaverit pyys mukaan johonki karaokeen mut kun mulla ei ole rahaa. Aloitan uudessa työssä maanantaina ja saan siit palkan vasta kuun lopulla, mut onneks miehel tulee sitä ennen rahaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
No mun puolesta voidaan vaiks ens viikonlooppuna nähdä:) olen ihan tylsistynyt täällä kotona. Tänään kaverit pyys mukaan johonki karaokeen mut kun mulla ei ole rahaa. Aloitan uudessa työssä maanantaina ja saan siit palkan vasta kuun lopulla, mut onneks miehel tulee sitä ennen rahaa :whistle:
No ei mullakaan mitään rahaa pahemmin oo, mut olisin halunnu edes ulos... |O

*muoks*

Mut jutellaan sit vaiks fb:s tarkemmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mä pistän paremmaksi:mul ei ole ees bussirahaa, oisin fillaril joutunu meneen, saatika rahaa alkoholiin :whistle: Kävin shoppailemas ja sit pistin viimiset rahat ruokaan kun sitä nyt tarttee aina olla kaapissa :p
Mulla on sentään bussikortti :D

Yhteistyössä