G:mitä teette vappuna ja missä lapsenne ovat?

• Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
me
Me mennään ehkä mun äidille koko pesueen voimin grillaamaan (jos hän tervehtyy siihen mennessä ). Tai sitten ollaan kotosalla ja koitetaan vähän keksiä lapsille jotain spesiaalia. Hyvää ruokaa kuitenkin ja esikolle pitää hakea Muumi-ilmapallo! :D Niin ja lapset 3v. ja 1v.

vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja hohh:
Ja kaikki kunnon mammat grillaa ja viettää vapun lastensa kanssa. oisko siksi että ei saa lapsenvahtia?
Ei ole mitään tarvetta lapsenvahdille :)
Bileet on biletetty aikoinaan, ei näin "vanhana" enää tarvi vetää lärvejä vain sen takia,että on vappu ! (tai juhannus tai joku muu "örvellysjuhlapyhä"....)

Alkuperäinen kirjoittaja hohh:
Ja kaikki kunnon mammat grillaa ja viettää vapun lastensa kanssa. oisko siksi että ei saa lapsenvahtia?
me saatais lapset yöhoitoon helposti,mutta en oo juonu vappuna kun viimeks n.8vuotta sitten. muuten oon ollu töissä ja kun lapsia on tullu ni viihtyny vapputorilla. nyt taas töissä.
jos ei ois töitä ni vapputorille ja sellasta. ei toi juominen kiinnosta pätkääkään..se lihottaakin.

Päivällä mennän tivoliin lasten kanssa sitten lapset lähtee mummolaan sieltä suoraan. Illalla menen kaverin luokse vappubileisiin ja mies menee omien kavereidensa luokse. Varmaan treffataan sitten kaupungilla joskus yöllä ja tullaan samaa matkaa kotiin.Yleensä ollaan vappuna liikenteessä, muut juhlat ollaankin sitten lasten kanssa, juhannus, uusivuosi yms.Aion korkata heti oluen kun lapset on poissa näköpiiristä :D

vieras
Kotona perheen kanssa. Ehkä tulee lapsiperheitä kylään. Grillataan, paistetaan munkkeja tai rosetteja. Järjestän pienille lapsille jotain pientä kivaa: kasvomaalausta, vappukääsää (sen onkimista?).

moips
Minulla olisi kaverin tuparit joten....

Lapset 4v. ja 3v. menee isälleen yöksi ja pienin 1v. jää mieheni kanssa kotiin, itse viiletän siis viihteelle, jo toista kertaa vuoden sisään hyi mua!!!

Heli
En tiedä. Se on isäviikonloppu, eli olen yksin kotona. :'( Perjantain otin vapaaksi töistä, että voin lasten (3 ja 5v) päivällä puhaltaa ilmapalloja ja juoda simaa. :) Kai menen sitten jonnekin ystävän luo.

Yhteistyössä