G:mitä teette vappuna ja missä lapsenne ovat?

• Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
toiset tyhjentää, toiset kerää pullot
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
ja minkä ikäisiä lapsia?
Kerään pulloja, varmaan uorin lapsikin kerää. 10v, 12 v ja 15v. Vanhemmat ei kerää kun se on niin "noloo"! En tosin kauan kerää, kun seuraavana päivänä työpäivä. Kun on pieni palkka ja YH ,niin kiva lisä nuo pullot.

sib
Ollaan varmaan kotona tai anoppilassa grillaamassa aattona. Vappupäivänä saatetaan käydä kaupungilla. Olen loppusuoralla raskaana joten kondiksen mukaan, mennään jos mä jaksan :)

Vappu on se juhla jota mä tykkään juhlia eniten. Normaalisti, jos en olisi raskaana, saattaisin vappupäivänä lähteä kavereiden kanssa juomaan vähän skumppaa. Lapset silloin isän kanssa. Lapset siis 1v 8kk ja toinen vielä masuvauva. Mutta tämäkin tilanteen ja fiiliksen mukaan.

Sitten kun lapset ovat vanhempia keksitään varmasti yhdessä jotain hauskaa myös vappupäiväksi.

Blue
Meille tulee kuopuksen kummit yökylään. Meitä on sitten meillä 4 lasta, 4 aikuista ja 4 koiraa. :D Grillaillaan ja ollaan yhdessä. Lapset saa painaa pihalla pitkin, on aurinkoista vissiin luvattu.

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotona lapset, missäs ikinä olisivatkaan muualla kun ei ole mummoloita... siinä tuli vastaus tekemisiinkin samalla. Ei onneksi haittaa, en tykkää vapusta.
Niin, no eikös lasten kanssa voi juhlia ja pitää hauskaa..? :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Kotona lapset, missäs ikinä olisivatkaan muualla kun ei ole mummoloita... siinä tuli vastaus tekemisiinkin samalla. Ei onneksi haittaa, en tykkää vapusta.
Voi tietysti, väitinkö muuta? Juhliminen nyt vaan on sitä, että ostetaan pallot ja juodaan simaa ja nukkumaan ysiltä.

yh
Vappupäivänä olemme pojan kanssa kahdestaan kotona, tuskin mitään ihmeellistä touhuamme.. Ilmapalloja ja herkkuja <3. Vappupäivänä olen ajatellut että menisimme piknikille kaksin, jos on hieman lämpimämpää :)

yh
Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Vappupäivänä olemme pojan kanssa kahdestaan kotona, tuskin mitään ihmeellistä touhuamme.. Ilmapalloja ja herkkuja <3. Vappupäivänä olen ajatellut että menisimme piknikille kaksin, jos on hieman lämpimämpää :)
Siis aattona sekä päivänä kaksin :D

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Voi tietysti, väitinkö muuta? Juhliminen nyt vaan on sitä, että ostetaan pallot ja juodaan simaa ja nukkumaan ysiltä.
Ok, mulle tuli vaan tuosta kirjoituksesta sellainen fiilis ettei muka voisi. Mutta hyvä niin että voi, onhan se toki vähän erilaista mutta ihan yhtä kivaa. =)

Aattona leivotaan työ- ja koulupäivän jälkeen munkkeja. Illalla kokoonnutaan "spontaanisti" naapuruston kanssa pihalle (jo neljättä vappua peräkkäin ) , jos vaan sää antaa myöten. Lapset touhuavat porukalla naamiasreleissään ja aikuiset saattavat skoolata vähän. Vapun päivänä lähdemme perinteisesti vappulounaalle. Lapset mukana, tottakai!!

Kotona koko perhe ja varmaan muitaki lähisukulaisia tulee. grillataan jos sää sallii =)
vapunpäivänä autoajelulle kaupunkiin katsomaan motskareita ja autoja ( pojan lempipuuhaa ). ehkä jopa vappulounas jossain raflassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hohh:
Ja kaikki kunnon mammat grillaa ja viettää vapun lastensa kanssa. oisko siksi että ei saa lapsenvahtia?
meillä oisko ihan vaan siksi
a) ollaan niin vanhoja ettei muutenkaan jakseta
b) ei tykätä mistään pakkojuhlimispäivistä eikä muutenkaan ryypätä kalenterin mukaan vaan saunaoluen voi ottaa vaikka keskiviikkona ja pariin lasilliseen viiniä se vappunakin jää
Ei todellakaan ole tarvetta mennä minnekään, ollaan vaan perheen kanssa kotona ja vallan hyvin riittää

Yhteistyössä