Hakutulokset

1. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

rimata Onpas siellä tilanne päällä!! :hug: Varmasti pelästyttää tommonen! Toivottavasti vauva vielä malttaisi kasvaa ja kehittyä masun suojissa, eikä vielä kiirehtisi ulos. :hug: Tsemppiä tilanteen seurantaan! Talvitie Ei oo Kesistä näkyny kerhossakaan vähään aikaan. Pilkkis
  2. P

Aminohappo Kiva kuulla kuulumisia! =) Tsemppiä viime metreille! pietulle Pikaista paranemista, tosi kurja vaiva. |O onnijuuli Onnittelut ja tervetuloa mukaan! Kiva oli kuulla vähän maminan kuulumisiakin! :heart: Kesiiiiiiiis? :whistle: Missä sie ooo-oot? :D Tänne ei kai...
  3. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Moi pitkästä aikaa! :wave: Mäkin tulin kurkkimaan tauon jälkeen, et onko täällä vielä tuttuja.. Muutama näyttäisi olevan. :hug: Toivotan oikeen plussarikasta ja touhutippaista alkanutta vuotta kaikille! :heart: Pilkkis 32+6
  4. P

Allusmamma Kiitos kylpyläinfosta. :) Meilläkin tosi vähissä hoitajat, mut siskonlapset on kinunneet jo niin pitkään serkkuaan kylään, et sillä sisko suostu ottaa pojan sinne. Siskontyttö on kohta 9v ja hirveä hoitovietti päällä. :heart: Ja sisko itse eronneena on onneksi sitä mieltä, et...
  5. P

Ääääääk!!! Ei saa puhua sipseistä!!!! :laugh: Nimim. "Raskausajan diabetes".. Latte Tsemppiä sokereiden kanssa, kurja tilanne sulla. Nyt kun se kuitenkin huomattiin, niin ehkä siihen löytyy myös apua. Toivotaan ainakin. Mulla tosiaan päinvastanen tilanne, joten en osaa auttaa. :hug...
  6. P

Lis69 Mä olin kans kotiseurannassa sekä ekassa raskaudessa että nyt, niin 6pv piti mitata putkeen ja joka päivä kahden ruokailun yhteydessä (ennen ruokailua ja 1h jälkeen). Eli 4 pistosta päivässä. Mulla ei ton viikon aikana ollu poikkeamia arvoissa ja sen jälkeen on ohjeistus ollu, että sillon...
  7. P

Torey :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea kovasti koko perheelle!! :flower:
  8. P

Rentouttavaa ja rauhallista joulua kaikille! Muistakaa syödä hyvin! :heart: Pilkkis 31+3
  9. P

Pikaisesti.. Torey Joko, joko? :D :hug: Olin NIIN varma eilen loppuviikon ketjua lukiessani, et kyllä teille on jo lähtö suotu, mut katajanmarjat!! :headwall: Tulis jo!! :heart: Pilkkis 31+1
  10. P

Latte Joulumielituulahduksia sinne!! :heart: :hug: Pääsin juu kattomaan tulokasta, siellä hän köllötteli ja kaikki oli hyvin. :) Rt:ssa jo, saa nähdä pysyykö loppuun saakka. Sain pidätettyä sukupuoliutelua.. Mulle tuli semmonen ohimenevä hetki, kun ois tehny mieli kysyä kumpi on tulossa. :D...
  11. P

iitukka Tönit niitä pölykoiria vähän mattojen alle, on sitten pehmosempi tallaillakin.. ;) Ja ehdottomasti parempi on nyt vähän oikoa jouluvalmistelujen kanssa, siinä missä vaan pystyy, eikä kieli vyön alla kiukkusena tehä kaikkea mahdollista. Tärkeintähän joulussa on se kiireiden pysähtyminen...
  12. P

PikkasenPyöree :'( :hug:
  13. P

bv Sama juttu täälläkin, helposti tulee mietittyä ja huolehdittua kaikenlaisista asioista. Tämmöstä tää meiän elämä vissiin on hamaan loppuunsa saakka.. :D iitukka Uskomatonta, miten nopsaan aika menee! :heart: Ei oo tosiaan enää pitkä matka, ihanaa-ihanaa! :D Mä otin viimeks epiduraalin...
  14. P

bad virgin Kyllä mulla meni useampi viikko, ennenku potkut alkoi tuntumaan päivittäisinä. Ekat potkut tunsinkin vasta viikolla 20 vai 21 ja vielä senkin jälkeen piti malttaa oottaa.. :headwall: Nyt näistä potkuista on ihana nauttia, kun tuntuu liikkeitä melkein jatkuvasti. :heart: Nyt en...
  15. P

iitukka Pikaista paranemista!! :hug: Mahatauti pitäis kieltää lailla.. Tai jollain.. :x
  16. P

Kesis Meillä tosiaan kilahti äitiysavustus rahana tilille ja aika lailla on harmittanu, ku oon nyt lukenu näitä hypistelyjuttuja täällä. :D Mut uskon vakaasti, et oon tyytyväinen päätökseemme siinä vaiheessa, kun vauvanvaatteista pitäis alkaa hankkiutua eroon myöhemmin. Kun meilläkään ei tosiaan...
  17. P

Kesis :D :laugh: :ashamed: Voiko noita mun yv:itä muilla hymiöillä vielä kuvata.. :headwall: :snotty: Tavan tampio minäkin.. :laugh: t.Jumipää
  18. P

Hyvää alkanutta joulukuuta kaikille!! Oi, kovasti onnea pienestä pojanpallerosta maminan koko perheelle!! :heart: :heart: Toivottavasti kaikki meni hyvin! Mitenkäs Torey jakselee? Ja onko enkulista tietoa? Vai onkohan mulla menny vaan ohi silmien? tyypin äippä Ihanaa, onnea ekasta...
  19. P

Heips! Tää pakkaa nyt kamansa (ja yllättäen tänään myös pahoinvointinsa) ja lähtee Turkuun. Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave: Pilkkis 27+5
  20. P

iitukka Tosi hiljasta tosiaan. Mä kans haluisin hamstrata jotain, mut meilläkin on nuo tuplarattaat oikeestaan ainoa asia, jota tarvitaan. Ja pikkunen lämmin haalari pitäs hankkia, kun ei kesävauvan jäljiltä semmosta löydy. Mut siinäpä ne sitten onkin.. Toisaalta tekis jo mieli alkaa kaivella...

Yhteistyössä