Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:Moro AM!!! Joko sulla on ihan valtava masu? :wave:
Palasimme äsken Stadin hulinasta ja ostin sieltä mukaani kaksi herkkää raskaustestiä. Iik. Jännittää kyllä ihan sietämättömän paljon. Ja jotenkin aiempien pettymysten pohjalta olen varautunut sellaiseen jälleen. :headwall:
Kaiken jännäämisen huipuksi mua on oksettanut ihan oikeasti tänään illalla. Sellaista mulla on niin harvoin että olen varma että tätä en nyt kuvittele (kaikki muut oireet osaan kyllä helposti kuvitella!). Mutta se nyt voi olla mitä vain kun vatsatautiakin on liikkeellä.
Kyllä tää ottaa psyykelle likat, ensin kaks viikkoa lasketaan päiviä ovikseen ja jännitetään plussaa, sitten humpsutellaan väkisellä viikko peiton alla, sitten taas jännitetään kaks viikkoa oirehtien kaikkea skitsofrenian ja vesirokon välillä. Lopulta kuseksitaan tikkuun vain yksi viiva ja suunnitellaan benjihyppyä rivitalon parvekkeelta ilman narua.
Ei persele, hullun hommaa tämä naisena olo.
Myönnetään että jonkinasteista taikauskoa täälläkin...Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:Taikauskoako vai mitä, mutta esikoinen ja huhtikuinen tm ovat molemmat saaneet alkunsa helmikuussa ja molemmilla oli tarkalleen sama laskettuaika.. Ehkä vain olen jo seonnut tässä kuumeilussani että tuollaisia ees mietin, mutta tämmönen eilen illalla mieleen vierähti..
Samaa täälläkin! Nyt jos raskautuisi, LA olisi täsmälleen sama päivä kuin esikoisesta 4 vuotta sitten. Voi kun voi kun...Alkuperäinen kirjoittaja Mininalle:Myönnetään että jonkinasteista taikauskoa täälläkin...Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:Taikauskoako vai mitä, mutta esikoinen ja huhtikuinen tm ovat molemmat saaneet alkunsa helmikuussa ja molemmilla oli tarkalleen sama laskettuaika.. Ehkä vain olen jo seonnut tässä kuumeilussani että tuollaisia ees mietin, mutta tämmönen eilen illalla mieleen vierähti..
Ovis on/oli ihan satavarmasti nyt eilen/tänään/huomenna, ihan selvät oireet nimittäin. Ovis odotti tietysti salakavalasti että mun kaikki 14 ovistikkua loppuivat etten päässyt tikkujen kanssa sitä todistamaan, vahvin enteilevä viiva tuli vasta viimeiseen tikkuun. Mutta siis juu, esikoinen sai alkunsa 2 vuotta sitten ihan samoihin aikoihin (uudenvuoden rakettiin ) että jospa se ovis ajoittui nytkin sen mukaan? Se edellyttäisi raskautumista nyt tähän ovikseen jotta taikauskomus toteutuisi - noh eipä voi muuta kuin toivoa että näin käy koska kaikki mitä asian eteen voi tehdä on nyt tehty
Meinasin jo mennä kohta nukkumaan mutta toi pissitikku on ihan pakko nähdä!Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:Täällä on kamerat räpsänny ja pissitikku on poseerannut kuvaajalle