PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Stinkkerille paljon plussatuulia, toivottavasti tikku enteili oikeeta plussaa!

Unna, meille tuli ++ nimenomaan kp 18-19 oviksesta (jota en edes silloin bongannut tikulla yrityksestä huolimatta). :p

:wave: Blondie jolla on tänään töissä tylsää... B)
 
Voi jösses että mä en jaksais odottaa!!!!!!!!!!! :headwall: On pakko varmaan testata sunnuntaina, 10 dpo saattais jo näkyä jotain...

Siihen kyllä tarttis luultavasti herkän testin (10), vai mitäs sanotte? Kannattaako tuossa vaiheessa noita 25-herkkiä edes kokeilla? Täytynee käydä apoteekissa.

Hyi kun ulkona näyttää kylmältä. Pinoan juuri vaatetta päälleni siinä määrin että haittaa jo merkittävästi liikkuvuutta :eek: Ollaan lähdössä treffaamaan kaveripariskuntaa Helsingin keskustaan iltapäivädrinksujen merkeissä ja mä olen TODELLA allerginen pakkaselle :snotty:

Kivaa viikonlopun alkua kaikille!
 
AAM
Jälleen pitkästä aikaa eksyin tänne kuikkimaan ja uusi parempi vuosia 2009 toivottelemaan ! :wave:

..ja mitäs vanhat liitoskipuiset silmäni havaitsivat kuin Stinkkerin lirkkineen ovisStikkuun (juu se ässä ihan tahallaan) :D ja LUSSANNEEN ovisajan ulkopuolella.. .well we all know what that means :D :hug: (silti hyvin varovaiset lämpöhalit) näin kylmä ilman kunniaksi !!! nice job.. göööörl !! B)

Hurjia tsempityksiä ja hässitsembaloita siitä skoorautumisesta haaveileville.. ;) :p

Suurella lovella kaikille, Am
 
Moro AM!!! Joko sulla on ihan valtava masu? :wave:

Palasimme äsken Stadin hulinasta ja ostin sieltä mukaani kaksi herkkää raskaustestiä. Iik. Jännittää kyllä ihan sietämättömän paljon. Ja jotenkin aiempien pettymysten pohjalta olen varautunut sellaiseen jälleen. :headwall:

Kaiken jännäämisen huipuksi mua on oksettanut ihan oikeasti tänään illalla. Sellaista mulla on niin harvoin että olen varma että tätä en nyt kuvittele (kaikki muut oireet osaan kyllä helposti kuvitella!). Mutta se nyt voi olla mitä vain kun vatsatautiakin on liikkeellä.

Kyllä tää ottaa psyykelle likat, ensin kaks viikkoa lasketaan päiviä ovikseen ja jännitetään plussaa, sitten humpsutellaan väkisellä viikko peiton alla, sitten taas jännitetään kaks viikkoa oirehtien kaikkea skitsofrenian ja vesirokon välillä. Lopulta kuseksitaan tikkuun vain yksi viiva ja suunnitellaan benjihyppyä rivitalon parvekkeelta ilman narua.

Ei persele, hullun hommaa tämä naisena olo. :eek:
 
Aku
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Moro AM!!! Joko sulla on ihan valtava masu? :wave:

Palasimme äsken Stadin hulinasta ja ostin sieltä mukaani kaksi herkkää raskaustestiä. Iik. Jännittää kyllä ihan sietämättömän paljon. Ja jotenkin aiempien pettymysten pohjalta olen varautunut sellaiseen jälleen. :headwall:

Kaiken jännäämisen huipuksi mua on oksettanut ihan oikeasti tänään illalla. Sellaista mulla on niin harvoin että olen varma että tätä en nyt kuvittele (kaikki muut oireet osaan kyllä helposti kuvitella!). Mutta se nyt voi olla mitä vain kun vatsatautiakin on liikkeellä.

Kyllä tää ottaa psyykelle likat, ensin kaks viikkoa lasketaan päiviä ovikseen ja jännitetään plussaa, sitten humpsutellaan väkisellä viikko peiton alla, sitten taas jännitetään kaks viikkoa oirehtien kaikkea skitsofrenian ja vesirokon välillä. Lopulta kuseksitaan tikkuun vain yksi viiva ja suunnitellaan benjihyppyä rivitalon parvekkeelta ilman narua.

Ei persele, hullun hommaa tämä naisena olo. :eek:



:LOL: :LOL: :LOL:
 
stinkkis :LOL: iha höpö oot..
hei sä oot tikku mestari,niin kysyn sulta,eli kun mulle tuli nyt tilaaja lahjaksi 3 ovistestiä,niin miten ne tulkitaan,siis joo ohjeet on mutta oon täältä aina lueskellu että haaleeta ja tummaa jne viivaa tulee.
eli pitäskö sen testi viivan olla haalee - keskipunainen vaiko tummanpunainen sitten kun se ovis on?niih :D
 
Kiva kuulla teistä AM ja Blondie! Mites B menee uudessa työpaikassa? Tosi lohdullista että joku tosiaan on raskautunut noin myöhäisellä oviksella. Viititkö vielä B pikaisesti kertoo että mikä sun kierron pituus on (oli)?

Mitähän mahtaa kuulua Sunnuntailapselle?
 
moikka. mulla ei sitä vuotoa enää tullut senyhen päivän jälkee =) olokin on hyvä, ei huonoa oloa juuri lainkaan, mitä nyt tuli hiukan huono olo kun teki mieli sipsejä ja söin mutta en ees kauheesti ni tuli etova olo.. plussatuulia kaikille :) ja tietenkin iso :hug: niille jotka tarvitsevat..
 
Moi pitkästä aikaa! :wave:

Mäkin tulin kurkkimaan tauon jälkeen, et onko täällä vielä tuttuja.. Muutama näyttäisi olevan. :hug:

Toivotan oikeen plussarikasta ja touhutippaista alkanutta vuotta kaikille! :heart:


Pilkkis 32+6
 
Nyt hämmentää ihmistä :eek:

Mulla on käynnissä vasta 9 dpo ja kp 24/28, mutta siitä ovistestiplussastani innostuneena ja hullu kun olen niin testasin tänä aamuna apteekin first signal erittäin herkällä testillä (sellainen 10-herkkyys). Testiajan sisällä tuli puhdas nega, kuten nyt luonnollisesti voi odottaakin kun näin aikaisin ryhtyy kuseksimaan.

Noin 45 min testauksesta kurkkasin sitä vessaan mennessäni ja selkeä viiva siinä näkyi. Olin aivan ihmeissäni koska siinä oli aiemmin puhtaasti vain se kontrolliviiva. Viivanpaikkoja olen eläissäni lukuisia nähnyt, ja niissähän ei ole väriä vaan ovat sellaisia harmaita. Saamani viiva on haalea, mutta selvästi erottuva ja värillinen (lila kuten kontrollikin).

Muistatte ehkä, että olen saanut vahvan viivanpaikan aiemmin esim. Clearbluella, joten en uskalla ajatella tuosta yhtään mitään. Valehtelisin kuitenkin jos toivo ei olisi herännyt hieman, niin selkeä tuo värillinen viiva on.

Apua :eek:

 
Jännät paikat stinkkiksellä! Toivotaan et oikee plussa pärähtää sit oikeeseen aikaan! :hug:

Täällä kp3/28-30 yk9.. Pahin masistelu on ohi ja uutta yritystä kohti.. Tehtiin miehen kanssa päätös että katotaan vielä kaks kiertoa.. Taikauskoako vai mitä, mutta esikoinen ja huhtikuinen tm ovat molemmat saaneet alkunsa helmikuussa ja molemmilla oli tarkalleen sama laskettuaika.. Ehkä vain olen jo seonnut tässä kuumeilussani että tuollaisia ees mietin, mutta tämmönen eilen illalla mieleen vierähti.. :LOL:
Nyt pitäs alkaa ahkeraan mittaileen lämpöjä ja täytteleen lämpöseurantataulukkoa tästä kierrosta ku joulukuussa jäi ihan hävettävän vähiin muitten asioitten takia tuo lämpöjen mittailu.. :kieh: Oispahan sit ainaki lekurille jotain todistusaineistoa.. Marraskuisesta taulukosta tosin lämpöjen perusteella vaikea sanoa mitään ku ainut lämpöpiikki on samaan aikaan ku mulla oli ihan oikeeta kuumetta ja flunssaa.. :kieh: Mut jos nyt taas yrittelis.. Ovistestejä en ala osteleen, tuottaa liikaa ressiä meikäläiselle.. Mennään samalla vähintäänjokatoinenpäivä-menetelmällä ku tähänki asti ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. :$

Parempaa alkanutta vuotta kaikille ja plussatuulia!
 
Auttakaa, osaisko joku vastata, että millainen viiva pitäisi nyt o-testissä näkyä, kun selkeä plussa toissapäivänä. Eilen en testannu, mutta tänään tuli aika vahva, mutta ei yhtä vahva ku kontrolliviiva. Eli mitä teillä on näkynyt testeissä plussan jälkeen? Onkohan ovis jo tapahtunut?? Pitäiskö sen viivan haaleta paljon nopeemmin - voisko olla mahdollista etten ole plussasta huolimatta ovuloinu kuitenkaan?

Äsken meni vika testiliuska, joten en voi enää huomenna testata. Eli mestaritikuttajat auttakaa...
 
Hei kaikille tasapuolisesti :wave:
Olen jo pitkään taustaillut täällä ja ajattelin nyt ruinata, josko pääsisin mukaan joukkoon rattoisaan :D

Heti alkuun pakko sanoa että Stinkkerillä on kyllä sekopäisen hauskat jutut ja lisäksi vielä päätä sekoittamassa erittäin kuumottavat hetket :D Plussaa toivottelen sinulle d =) b

Itsestäni sitten tarinoin:
Eli poika syntyi 02/08 ja on nyt 10kk ja kovin pitkään on tullut kiduttua tässä kuumekrampissa :headwall: Olisikos pärähtänä päälle kun poika oli 4kk, mutta nyt on yritystä takana vasta 4yk:ta, joten vielä ei hätä ole suuri näin tilastollisesti.
Greippimehun aloitin kokeilumielessä tässä kierrossa ja ainakin sen vuoksi on jäänyt tämä tädin jälkeinen kuivakausi väliin kokonaan :whistle:
Kp8/31 menossa ja ovista odotellessa...leppoisasti menee vielä, mutta oottakkeehan vaan kun Oili on häippässyt niin alkaa tämän tantan hallukoneisto pyörimään ylikierroksilla. Löytyy sitten jos jonkinmoista oiretta maidonherumisesta aina törkeeseen vollotukseen asti :LOL:

Eli jos mukaan mahtuu, niin tulisin oikein mielelläni :p
 
Hui, nyt jännittää todella Stinkkerin puolesta!
Vahvasti vaikuttaisi siltä että ihan kunnon plussa on vain päivän, parin päässä! Pidän peukkuja kovasti että se sieltä pärähtää!

Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
Taikauskoako vai mitä, mutta esikoinen ja huhtikuinen tm ovat molemmat saaneet alkunsa helmikuussa ja molemmilla oli tarkalleen sama laskettuaika.. Ehkä vain olen jo seonnut tässä kuumeilussani että tuollaisia ees mietin, mutta tämmönen eilen illalla mieleen vierähti.. :LOL:
Myönnetään että jonkinasteista taikauskoa täälläkin...
Ovis on/oli ihan satavarmasti nyt eilen/tänään/huomenna, ihan selvät oireet nimittäin. Ovis odotti tietysti salakavalasti että mun kaikki 14 ovistikkua loppuivat etten päässyt tikkujen kanssa sitä todistamaan, vahvin enteilevä viiva tuli vasta viimeiseen tikkuun. Mutta siis juu, esikoinen sai alkunsa 2 vuotta sitten ihan samoihin aikoihin (uudenvuoden rakettiin :whistle: ) että jospa se ovis ajoittui nytkin sen mukaan? Se edellyttäisi raskautumista nyt tähän ovikseen jotta taikauskomus toteutuisi - noh eipä voi muuta kuin toivoa että näin käy koska kaikki mitä asian eteen voi tehdä on nyt tehty :p

Paapelo, tervetuloa mukaan! :wave:



 
Alkuperäinen kirjoittaja Mininalle:
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
Taikauskoako vai mitä, mutta esikoinen ja huhtikuinen tm ovat molemmat saaneet alkunsa helmikuussa ja molemmilla oli tarkalleen sama laskettuaika.. Ehkä vain olen jo seonnut tässä kuumeilussani että tuollaisia ees mietin, mutta tämmönen eilen illalla mieleen vierähti.. :LOL:
Myönnetään että jonkinasteista taikauskoa täälläkin...
Ovis on/oli ihan satavarmasti nyt eilen/tänään/huomenna, ihan selvät oireet nimittäin. Ovis odotti tietysti salakavalasti että mun kaikki 14 ovistikkua loppuivat etten päässyt tikkujen kanssa sitä todistamaan, vahvin enteilevä viiva tuli vasta viimeiseen tikkuun. Mutta siis juu, esikoinen sai alkunsa 2 vuotta sitten ihan samoihin aikoihin (uudenvuoden rakettiin :whistle: ) että jospa se ovis ajoittui nytkin sen mukaan? Se edellyttäisi raskautumista nyt tähän ovikseen jotta taikauskomus toteutuisi - noh eipä voi muuta kuin toivoa että näin käy koska kaikki mitä asian eteen voi tehdä on nyt tehty :p
Samaa täälläkin! Nyt jos raskautuisi, LA olisi täsmälleen sama päivä kuin esikoisesta 4 vuotta sitten. Voi kun voi kun...

Anskuliini onnittelut plussanneitten listaan siirtymisen johdosta! Kiva kuulla että pääsit säikähdyksellä.

Tervetuloa Paapelo :wave:

 
Stinkkis laita kuva siitä sun testistä niin päästään analysoimaan sitä :D olis kyl kiva nähdä se jos vaan pystyt laittaa? oon kyl varma et plussa sieltä parin päivän sisään sulle taitaa tulla =)

Paapelo tervetuloa! :)

Unis sehän on aika yksilöllistä miten tuo viiva haalenee. Joillakin se on seuraavana päivänä heti nega mutta joillakin sitä lh:ta on vielä pitempään ja haalenee siitä pikkuhiljaa. Eli no hätä. :)
 
Täällä on kamerat räpsänny ja pissitikku on poseerannut kuvaajalle :LOL:

En tiedä yhtään miten onnistuin tuossa hommassa, meillä on aika huono kamerakin, mutta laitanpa sen kuitenkin tänne nähtäväksi! Olkaahan hollilla, hetki menee kun isäntä pääsee yläkerrasta apuun kun en löydä kameraan uusia pattereita mistään...

Palaan pian ruutuun! :wave:

Terv. Pissis-Stinkkeri
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Täällä on kamerat räpsänny ja pissitikku on poseerannut kuvaajalle :LOL:
Meinasin jo mennä kohta nukkumaan mutta toi pissitikku on ihan pakko nähdä! :LOL:
Pitäisköhän hankkia elämä kun illan kohokohta on päällepissityn tikun pällistely netissä? :ashamed:
 
Jos muuten ihmettelette oudon näköistä pissitikkua, niin kyseessä ei ole mikään Stinkkerin omatekemä spesiaal-stik vaan ihan tavallinen apteekista ostettu first signal josta otin etupaneelin pois lähikuvausta helpottamaan :D
 

Yhteistyössä