PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Voi apua Minis... Kyllä mä olen niin raivokas pissaaja että pakkohan se on huomenna heti testata uudelleen...Yksi erittäin herkkä testi on kaapissa....

Apuu |O

En yhtään uskalla toivoa kun noita viivanpaikkoja on tullut nähtyä, tosin aina harmaana aiemmin.
 
Kyllä siinä haalea viiva näkyy ja aavistuksen punertaakin =) joko saa onnitella,millos testaat uudelleen? :D ootko nyt ovistestillä testannu? Kiinnostais mua senkin tulos nähdä....et jos viittit...? :D Kuumat on paikat nyt sulla,mä niin toivon että viivat sulla vahvistuu! :heart:
 
Elekee hyvät ihmiset vielä onnitelko, putoan muutenkin jo TOOOSI korkealta... :eek:

Mutta ihan omaa syytähän se on kun alkaa vouhottamaan jo näin aikaisin ja pissimään paikkoihin. :D

Mutta ihania olette kun näin jännitätte mukana! Mitä tekisinkään ilman virtuaalipissikavereitani????? :hug:
 
Elekee hyvät ihmiset vielä onnitelko, putoan muutenkin jo TOOOSI korkealta... :eek:

Mutta ihan omaa syytähän se on kun alkaa vouhottamaan jo näin aikaisin ja pissimään paikkoihin. :D

Mutta ihania olette kun näin jännitätte mukana! Mitä tekisinkään ilman virtuaalipissikavereitani????? :hug:
 
Täällä VIHDOIN JA VIIMEIN kp2 tänään!!! =) (ainakin siltä nyt näyttäis) Oon niin onnellinen, ei uskois että tädin kyläily vois tehä näin onnelliseksi. :)

Täytyypi tulla myöhemmin lisää kirjottelemaan, jännät paikat näköjään meneillään täällä. :D
 
Tinkerbelle mahtavaa,jos oot raskaana =) :flower: Kyllä mä uskon et oot raskaana!
Muakin kiinnostas nähdä mitä sun ovistesti näyttää.

Mä vasta oottelen ovisplussaa.. |O Tai sit se on menny jo ohi.Oottelen seuraavaa kiertoa ku oon alottanu metforemin syönnin ni jospa se auttas mun hormoneihin.
 
Onhan mun ovistesti nyt plussa????


Kun toi testiviivahan on vahvempi kuin kontrolliviiva.Eilen illalla heluteltiin peittoja ja jos tänään ja varmuudeksi viel huomenna niin eikös se riitä????

Paitsi että mun kp on tänään 11...eli mun kierto on vaan 26 päivää tässä kierrossa niinkö?????
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Onhan mun ovistesti nyt plussa????


Kun toi testiviivahan on vahvempi kuin kontrolliviiva.Eilen illalla heluteltiin peittoja ja jos tänään ja varmuudeksi viel huomenna niin eikös se riitä????

Paitsi että mun kp on tänään 11...eli mun kierto on vaan 25 päivää tässä kierrossa niinkö?????
Juu, toi on selvä ovisplussa!
Olen ymmärtänyt että ovis tapahtuisi 12-36 tunnin sisällä lh-huipusta eli ovisplussasta joten oviksesi voi olla tänään tai huomenna, mahdollisesti jopa vielä ylihuomenna? Kannattaa varman päälle heilutella mutta periaatteessahan se joka toinen päivä pitäisi riittää etta "tuoretta tavaraa" on hyökkäysasemissa valmiina oviksen tapahtuessa :)

Hui kauheeta miten jännittää Stinkkerin tilanne! Peukut, varpaat ja kaikki mahdollinen pystyssä kunnon plussan puolesta!

 
Stinkkerillä ihan mahottoman jännää!! Joten kaikki minkä pystyyn saa niin laitetaan tuomaan onne :D

Mulla kroppa hommailee ihan omiansa...sapettaa ihan satasella, kun olen nyt mutustanut greippejä tässä kierrossa ja jo tänään bongasin erehdyttävän samanmoiset kananmunalimat, kuin mitkä pitäisi tulla vasta oviksen aikaan :headwall: Ja tänään VASTA kp9/31!
Ei kai tässä auta kuin pelata varman päälle ja raahata mies sopivan tilaisuuden tullen punkkaan :D

Niin ja shendalle onnittelut ovisplussasta =) :flower:
 
Täällä pissattu aivan samanlainen "roskishaamu" kuin eilenkin. Eli viiva tuli testiajan jälkeen.
Masentaa hirveästi, en usko olevani raskaana.

No, nyt on kp 25/28 ja 10 dpo joten teoreettiset mahdollisuudet kai vielä on.

Silti :'(
 
Tinkerbelle Kaikki on vielä mahdollista eiköstä vaan..nyt häntä pystyyn.

Kertokaas siskot hyvät millos me sitten isännän kanssa harrateltas????Eli viime yönä n. klo 01.00 ja jos tänään illalla ja viel huomen illalla????Onkos hyvä määrä????

Mulla vähän vaikeuksia päästä fiilikseen kun tuntuu että tämä on kauheeta pakkopullaa....eikä mies pysty kun kerran kerrallaan suorittukseen..Tulipas yksityskohtaisesti :LOL:
 
stinkkis :hug: ja tuskinpa sulle tulis kahta kertaa roskis haamua,jos et olisi raskaana :heart: peukkuja d =) b

shenda..plussalta mustakin näyttää vaikken ovistestiä oo koskaan tehny/nähny :D
ja huh,että jaksatte miehen kanssa peittoja heilutella :D
 
Tinkkeri eikös niissä raskaustesteissä sanota että voi tehdä sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Joten mun mielestä toivoa ei ole vielä menetetty! Enää kolme päivää ja sitten voi varmaan jo luottaa testiin. Tsemppiä hirveesti, voin vain kuvitella sun piinaa!!!

Shenda onnittelut ovisplussasta! Mä oon aatellu niin, etä joka toinen päivä hommailuja on hyvä, koska jos siemensyöksyjä liian usein, niin siittiöiden määrä on vähäisempi ja tavara tulee ulos pienemmällä "paineella". Näin olen muistaakseni jostain lukenut. Mäkin kyllä mietin että oisko pitäny olla vielä eilen, kun ovis tod näk eilen, mutta kyllä sen pitäisi riittää et oltiin toissapäivänä, eli päivä ennen ovista.

Paapelo mulla käy aika usein niin, että kanamunalimaa tulee just tossa kp 6-9, ja sitten loppuu hetkeks ja alkaa taas uudestaan kun ovis lähestyy. En tiiä mistä johtuu...?

Mimmeli onnea tädistä! (onpa tosiaan outoa onnitella moisesta), ei kun ovista bongailemaan!
 
Onnea plussanneille! :flower:
Tahtois myös liittyä joukkoon iloiseen...

Mulla menossa kp23/27-35 ja yk6

Eilen tuli pikkasta veriviirua kerran ja tosi vähän. Nyt alkaa tuntua, että täti sieltä taitaa ens viikonlopuks kurvaa kylään, TAAS! AARGH!
Ke alkaa laihis, jospa sillä ois vaikutusta raskautumiseen. Ylipainoa meinaan löytyy reilusti. Painan nyt 10kg enemmän kuin eka raskauden alussa.

Mukavaa vuoden 2009 alkua kaikille ja tietty tehdään tästä plussien vuosi =)
 
Zeny suuret onnittelut plussasta! :flower: :flower: :flower:

Uusille tervetuloa joukkoon :wave:

Mulla ei muuten ole uutta kerrottavaa, kuin että olin laskenut dpo:t väärin. Sehän on niin että dpo:t aloitetaan laskemaan ovista SEURAAVASTA päivästä ("Days Past Ovulation")? Mä olin laskenut oviplussapäivän 1 dpo:ksi vaikka ovishan tapahtuu n. 24-36h LH-huipusta. Tämä nosti mielialaa hieman, nyt on siis kp 25/28 ja 9 dpo.

Unis olet aivan oikeassa, siinä testissä jonka tein lukee että sen voi tehdä sinä päivänä jona kuukautisten pitäisi alkaa. Eli mun tapauksessa torstaina, olen kyllä liian aikaisin ruvennut kuseksimaan. TAAS, vaikka aina vannon etten sitä tee..

Sietämätöntä tämä odottelu, pakko todeta että kovin toiveikas en ole koska nuo haamut tulivat molemmat testiajan jälkeen.

:/
 
Paljon onnea plussasta zeny! :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Sietämätöntä tämä odottelu, pakko todeta että kovin toiveikas en ole koska nuo haamut tulivat molemmat testiajan jälkeen.
Stinkkeri, toivottavasti on niin että ei haamua ilman hcg:tä! Tuli se haamu sitten testiajan sisällä tai jälkeen, niin jostain kai sen on tultava... eikä varmaan tyhjästä väriä siihen viivaan repäise...??
Mahdatko pystyä odottamaan torstaihin asti ennen uutta testausta? ;)
Mä en kyllä pystyis tuossa tilanteessa enää... :ashamed:

Vähän ottaa päähän, uskon että mulla oli ovis vasta tänään. Ihme maraton-ovis oikein, oireillut jo 5 päivää :eek:
Tänään on kuitenkin jäänyt varmistelematta ja sekös nyt mua harmittaa, onkohan mahkuja jos ovis oli tänään ja toissapäivänä oli viimeksi peti-actionit? :/ Ei kai ne simpat niin onnettomia voi olla että kyykähtävät heti saman tien...?
 

Yhteistyössä