PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Nytpä ehdin vähän muidenkin kuulumisia lukemaan..

cristina tsemppiä toimenpiteeseen, mulla on hyvä ystävä joka on samassa ollut ja ei kuulemma ole yhtään kamalaa! Mutta on selvää että se jännittää, iso juttuhan se on, voimia :hug:

Äitylille emppistä pettymyksessä :hug: , ihan hanurist. Uuteen nousuun vaan.

Shenda mua nauratti tosi paljon toi sun kommentti seksin lopettamisesta. Ehkä siksi että musta on usein oviksen aikaan tuntunut samalta, kun seitsemättä iltaa puhkutaan hampaat irvessä ja paikat aivan tohjona :LOL:

doggikselle ja iitukalle peukkuja pydeen ainakin sata!!!!!

Ja Äippäliinille tervetuloa joukkoon :wave:
 
Yleisön pyynnöstä Stinkkerin kuvansiirto-opetussessio! Sinänsä äärimmäisen huvittavaa että mä olen yleensä näissä aivan tohelo..

www.aijaa.com, sinne lataat kuvan omalta koneelta ja halutessasi skaalaat jos on mielestäsi liian iso tai pieni. Kun kuva on ladattu onnistuneesti, se ilmoitetaan sivulla ja sen jälkeen saat valita linkeistä minkä tai mitkä haluat. Itse otin tuohon linkin jonka otsikko oli "pieni kuva", eli tarkoittaa sitä että pieni kuva näkyy suoraan tässä keskustelussa. Sitten otin vielä "linkki"-nimisen linkin, joka tulee kuvan alle linkkinä (ts. klikkaamalla pääsee kuvaa katsomaan).

Olinko selostuksessani vähän epäselvä vai TODELLA epäselvä? :eek:
 
Stinkkis sä oot niin raskaana :D onks minkämerkkinen testi tuo punalaitainen? Voe ettämootan jo et millon saapi onnitella =) mitäs miehes on mieltä,joko on into piukassa vai ollaanko siellä varovaisen onnellisia jo? ;)
 
Cristina teillä on ilmeisesti siirrytty seuraavaan vaiheeseen hoidoissa? Tsemppiä hurjasti!! Jos haluat, niin kerro minkälaisesta hoidosta teillä on kyse!

Dogtor hyvältä näyttää... tule heti kertomaan testauksen tulos!

Tervetuloa uusille ja :hug: tädin yllättämille!

 
Tinkerbelle :hug: , vaikka kyllä minäkin siinä tikussa olin näkevinäni punertavan viivan.

Uusille :wave:

).( Ilmeisesti täti on jo nyt tulossa kyläilemään. Eilen oli paperissa hitunen punaista ja tänään sit näyttää yhä enemmän siltä että täti taas tulee. Hieman kyllä ihmetyttää kun kp27 on tänään. Täti siis on hieman etuajassa kun yleensä on tullut aina kp32+.
 
Olen tänne aina välillä kirjoitellut...viime aikoina tosin harvemmin... Mut voikin nyt laittaa plussanneisiin, maanantaina kp 33/28 testasin vahvan plussan!!! syysvauvaa siis odotellaan meillä... ihanaa :) Kovasti plussaonnea tänne kaikille, aika uskomaton olo on, en ois uskonut että näinkin voi käydä... meillä siis poika täyttää nyt tammikuussa 2v. ja toista ollaan toivottu jo yli vuosi...
-Hippu
 
heippa vaan :) olen tuolta haaveilevien puolelta mutta nyt olis kysymys ja kun teillä jo yks plussa takana ni ehkä osaatte vastata :p
mulla oli ovis 99%varmuudella viime v-loppuna luulen kovasti että pupuilut osui kohdalleen, eilen illalla alkoi alavatsaan sattumaan(alavatsa turvoksissa ja piukeaa, tuntuu että olisi kamala kakka hätä vaikka ei ole :LOL: )istuminen ei tunnu hyvältä ja kävely vähän hankalaa, nopeat liikkeet sivuille tai nopea ylös nouseminen vihlaisee vatsaan. Siis onko mahd. että on jotain tosi alkuraskauden oireita??kiitos vastauksista ja onnea hippula80 :hug:
 
hippula80 :flower: :flower: Hurjasti onnea, ihanaa että noita plussia tulee :heart:

Stinkkis, mitä kummaa, olin minäkin näkevinäni sen viivan?! :hug: Toivotaan nyt ettei se pirulainen tule. =)

Hooyo88
Yleensä (poikkeuksiakin löytyy) alkio kiinnittyy kohtuun aikaisintaan 5vrk hedelmöittymisestä...jostain olen lukenut että keskimääräisesti dpo9 kiinnittyisi ja joillain vasta dpo12...mutta mutta...kukapa tietää, voisihan tuo olla ihan sitä itseäänkin...lykkyä tykö! :heart:

Aaargh....olen oireiden perusteella arvioinut oviksen tulevan huomenna, siis n.3pv normaalia aiemmin...greippimehu varmaan syynä tähän, mutta juuri tällä sekunnilla alkoi nämä kovat ovis krampit :kieh: UUUUHHHHHH...hengitysharjoituksia tarvittee tehdä :D Joten eilinen pupuilu sitten osui enemmän kuin nappiin...pitänee ehkä yrittää saada mies kellistettyä uusinnaksi tänään, jos alkaa kitistä, niin pistän raipan heilumaan :LOL:
 
Lainaanpa itseäni liittyen tuohon kiinnittymiskysymykseen (onpas leuhka tyyppi kun siteeraa omia kuivia juttujaan :) ):

Nyt tulee Stinkkerin pakkotiedepläjäys: alkion kiinnittyminen kohtuun tapahtuu 6-12 päivää hedelmöittymisestä, tapahtuman keskiarvo on päivä 9. Tästä menee noin 3 päivää että 25-herkkä testi havaitsee hcg:n pissassa (10-herkällä siten 1-2 päivää. Vasta 14-15 dpo tullut nega alkaa antamaan varmuutta, mutta sekään ei ole 100%. Tiedot perustuvat tieteellisiin julkaisuihin, ei siis mitään mutu-tuntumaa keskustelupalstoilta :D
Eli jos nyt itsekin tuon luen ajatuksella niin lienee jonkinlaisia mahdollisuuksia vielä tähän kiertoon mullakin. Tuntuu vaan ihan toivottomalta.

Oltiin tytön kanssa juuri tunti ulkona, tuli vähän parempi mieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Yleisön pyynnöstä Stinkkerin kuvansiirto-opetussessio! Sinänsä äärimmäisen huvittavaa että mä olen yleensä näissä aivan tohelo..

www.aijaa.com, sinne lataat kuvan omalta koneelta ja halutessasi skaalaat jos on mielestäsi liian iso tai pieni. Kun kuva on ladattu onnistuneesti, se ilmoitetaan sivulla ja sen jälkeen saat valita linkeistä minkä tai mitkä haluat. Itse otin tuohon linkin jonka otsikko oli "pieni kuva", eli tarkoittaa sitä että pieni kuva näkyy suoraan tässä keskustelussa. Sitten otin vielä "linkki"-nimisen linkin, joka tulee kuvan alle linkkinä (ts. klikkaamalla pääsee kuvaa katsomaan).

Olinko selostuksessani vähän epäselvä vai TODELLA epäselvä? :eek:
kiitos :D
 
hippula80 onnittelut plussasta :flower:

Se täti sit löysi tiensä tänne taas kerran. Kierto jäi sit tällä kertaa 26 päivään. Hieman kummastuttaa, mutta jos se kierto nyt sit parkkeerais itsensä siihen 28-30 päivään. En usko että on tässä kierrossa ees ovuloitu, mutta hauskaahan se pikkukakkosen tekeminenkin on. :D
 

Yhteistyössä