PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Aku
Stinkkerille ja Dogille oikeen isot symppis halit :hug:

Ja ainakin Zenylle ja muillekin joiden nimiä en nyt muista,hirmuisesti onnea plussista :heart: :flower:

Täällä meneillään kp28/33-35 ja olo ei ole mitenkään raskauteen viittaava eli lisää odottelua luvassa :/
 
dogtor ja Stinkkis: :hug:
Ehkä se Stinkkerillä oli anoppilan kirous tai jotain, ettei tällä kertaa tärpännyt...?

Mä olen jo valmiiksi erittäin pessimistinen tämän kierron suhteen, nyt menossa kp 32 ja ovis on oireillut jo yli viikon! Hyödynnetty on vain kaksi kertaa (joka toinen päivä ovisoireilun alussa), toisesta kerrasta on jo 5 päivää. Luulin jo oviksen tapahtuneen mutta eilen ja tänään on yllättäen esiintynyt kirkasta ja vetistä ovisliman tyyppistä, en nyt tajua yhtään mitä tää merkkaa. Eikös oviksen jälkeen pitäisi olla ihan kuivakausi? Ei tästä mitään tule...
Olisi kai pitänyt vaan urakalla työstää nyt koko viikon mutta erinäisten asioiden takia ei ole ollut mahdollista :(
 
kiitoksia haleista ja tsempeistä..mä en oikeestaan ees odotuksia nosta korkeelle missään kierrossa,osaan ottaa kumman rauhallisesti kaiken,toivoa vielä on,ei oo siteeseen tullu tipan tippaa,huh,toivottavasti ei tuliskaan,mutta jos tulee niin uuteen kiertoon nokka pystyssä :D
stinkkis :hug: miljoonin kappalein,tuon on niin p.askaa että odotukset nousee korkeelle ja sit pudotaan alas ja lujaa :'(
 
Voi Tinkkeri mä olin ihan varma... se testi näytti jo siltä että oli punertavaa mukana. Entäs jos oli kemiallinen,mulla kun kokemusta niistä...:(

Toivotaan että doggikselle ei tuu muuta kun nuo pienet viirut papruun ja se oli siinä. Millo testailet? :D Monellahan tulee pientä tuhrua kun menkkojen kuuluisi alkaa.. ;)

Onnittelut Zenylle ja pikkaselle masussa! :flower: ihana uutinen :)

Täällä ovista ootellaan,ehkä turhaan mut kuitenkin. Tää on jotenkin kettumaisinta aikaa kierrossa,samoin kun oviksen jälkeinen aika ja menkkojen alkaminen....... ;)

Ihanaa nyt nukkumaan,aion nukkua ainaskin yheksään piru vie! Jos ei neiti herätä..... öitä öitä... :wave:
 
stinkkikselle ja dogtorille isot tsemppihalit.. :hug: toki muilleki tädin yllättämille..

tääl kp7/28-30 ja lämpöjä taas ahkeraan mittaillu, aamulämmöt ollu tasaseen 35,2-35,4... touhuiltu on ahkeraan ja jatketaan joka toinen päivä-menetelmää ja odotellaan lämpöpiikkiä.. :/
 
onnitteluista kaikille! On vielä selainen olo ettei tajuakkaan olevansa raskaana.. (tosin rinnat on aika kipeet,siitä aloinkin epäillä et nyt on jotain erikoista)... JA palelee ja väsyttää aika lailla, tekis mieli vaan nukkua koko ajan. Nyt sitten vaan toivon että kaikki menis hyvin loppuun asti. Mietin tässä että tilaisinkohan ajan alkuraskauden ultraan, niin sais tietää sit jo jotain... Esikoiselta kävinkin joskus viikolla 7..

no joka tapauksessa tsemppiä kaikille, se näköjään onnistaa kun vähiten osaa odottaa :)

-Hippula
 
anskuliini1 Voi ei..paljon jaksuja sinne päin :hug:

dogtor no hitto... :hug:
Tinkerbelle :hug: :hug:

Omaa napaa

Vituttaa ihan suunnattomasti.Näin yöllä sellaista unta että miehen ex eli suurin rakkaus halusi mieheni itelleen takaisin..hitto mikä uni.

Jotenkin vaan tuntuu että tuskimpa se tässäkään kierrossa tärppää..pessimistinen asenne i know
 
AAM
Stinkkis :hug: :headwall: voi pökö !! :attn: sais jo täti kyllä ymmärtää pikkuvihjeistä pysyä poissa.. :kieh: samoi näköjäs dogtorin, anskuliinin :hug: ja lumikuningattaren luota.. ja muiltakin TIETYSTI.. |O

Hippulalle onnishali.. :)

ei muuta ko uuteen yritykseen, suosta olette ennenkin nousseet ja nousette nytkin :attn: :attn:
Ovispuhureita niitä kaipaaville :whistle: :whistle: :whistle:
Ja toivotaan tammikuun loppua kohti lisää + uutisia..

with lööv :heart: AM

p.s. shenda tääll kans unipolitiikka.. näin tässä taannoin ukon pettävän mua unessa ja heräsin kauheissa arskamyrskyssä siinä ja ukollakin oli vapaailta joten sattui nukkumaan viekussa.. olin ensin mujauttaa sitä mutta sitko ko se siinä tuhisi kuola suupielessä puol jalkaa lattialla ja peitto miten sattuu niin eipä sitten nyrkki heilahtanutkaan :D :LOL: sanoin vaan aamulla että oli sit viimoinen kerta ko petit mua !! :kieh: ens kerralla en ole niin suopea ;) toinen tsiikas siinä naama linkussa että mistäs nyt tuulee :| :/
sit kerroin niin sika nauroi vaan... |O
 
dogtor :hug:
anskuliini1 olen pahoillani :hug:

tädin kohdanneet :hug:

Voinko täällä vielä kirjotella vaikka testi näytti plussaa? haluaisin olla täällä neuvolaan saakka (26.1) ja sitten vasta siirtyisin odottavien puolelle.
 
Anskuliini isot lohtu :hug:

Äityli, Tinkerbelle, Dogtor ja Lumikuningatar pahoittelut tädin vierailusta :hug:

Hippula onnittelut plussasta :flower:

UniUnna aloitettiin tässä kierrossa ivf-hoito. Eli ensin pistelin puregonia 7 päivää ja sit orgalutrania 3 päivää (siis kolme vikaa päivää kahta piikkiä...) ja sit vielä pregnylin. Eilen olin sitte munasolujen keräyksessä, joka oli mun mielestä erittäin inhottava kokemus aj myös jonkin verran kivulias rauhottavista ja kipulääkkeistä huolimatta. Neljä munasolua saatiin talteen ja laitettiin miehen simppojen kans kimppaan :D Tänään sit sain kuulla, et kaikki neljä oli hedelmöittyny ja huomenna tehdään siirto =) Loput laitettaan pakkaseen. Sit huomenna illalla aloitan viel progesteronin käytön. Sitä laitetaan kolme emätinpuikkoa (ällöä :$ ) päivässä kahen viikon ajan ja jännätään onko alkio kiinnittyny. Eli huomisesta alkaa kahen viikon piina... Tulipas tekstiä :LOL:
 
hippula onnea plussasta! :flower: :) Tuleehan niitä plussia kuitenkin jatkuvasti täällä että toivoa on, täytyy vaan malttaa odottaa sitä aikaa milloin omalle kohdalle on kullekin niin tarkoitus tulla. Eiköhän se plussa kaikille kuitenkin tule ennemmin tai myöhemmin!

Kiitos cristina kertomuksestasi, nyt kovasti onnea ja tsemppiä! Jännät paikat kyllä.

Oikeasti kun joskus lukee kaikista vaiheista mitkä pitää mennä ihan putkeen että raskaus saa alkunsa ja lähtee kehittymään, niin ihmettelee kyllä mikä mahtavien yhteensattumien summa se on, ja iso ihme, niin tavallista kuin se onkin. Kaikki kemiat pitää toimia moitteettomasti sekä miehellä että naisella ja naisen elimistössä on tapahduttava niin hurjan paljon hienosäätöisiä asioita että kyllä se vaan kummallista on. Ja pikkuisten solujenkin on oltava virheettömiä kaikin puolin ja toimia yhteen liittyessään täydellisesti jotta alkiolla on mitään edellytyksiä lähteä kehittymään.. Ja äidin hormonitaso, alkion oikea ajoitus kohtuun saapumisessa jne.

Juu mitähän tässä selitän asioita joita kaikki varmaan tietävät.. pisti vaan miettimään jälleen kerran kun eksyin lukemaan aiheesta :whistle:

Mulla on ollut elämäni pisin ovisrupeama, mitähän on oikeesti tapahtumassa...?? Ovis on nimittäin ollut tekeillä jo 9 vuorokautta oireiden mukaan, se tuntuu jo ihan sairaalta mutta niin se vaan on. Pahimmat kipuilut on jo ohi mutta vieläkin tuntuu välillä nipistyksiä siellä täällä ja ei vieläkään ole sahara, pikemminkin sademetsä :ashamed:
Oli ihan pakko tänään vielä tehdä epätoivoinen loppurutistus siinä toivossa että oviksessa on joku loppuhuipentuma ja munis vasta nyt singahtaa liikkeelle :D
Ironista tässä on se että testaamisesta innostuneena pissin loppuun kaikki 14 ovistikkua heti alkuun, nyt niistä olisi todellakin ollut apua! Ovisoireethan alkoi heti kun viimeinen tikku oli käytetty :LOL:
 
anskuliini1 suuren suuri :hug: ja jaksuja teille...

zeny täällä todellakin saa olla niin kauan kun siltä tuntuu :)

Täällä huominen ultra hieman jännittää vaikka vastauksen tiiän jo. :( ei varmasti oo folleja kehittyny.No katotaan.

 
Hei kaikki! Mahtaisitteko huolia mukaan kuumeilemaan tälläisen hätähousun, jonka esikoinen on niinkin uutta vuosimallia kuin 11/08? :ashamed:

Heti alkuun ennen kuin tulee omaa napaa, pahoitteluni Äityli, Tinkerbelle, Dogtor ja Lumikuningatar tädistä ja anskuliini1 suuren suuri voima :hug: raskaasta kokemuksesta. Vaikea edes ymmärtää miltä tuntuu nuo pettymykset. Toivottavasti jaksatte pian taas yrittää uusiksi! Tinjamille ja cristinalle peukut pystyyn hoidoissa ja paljon plussatuulia!


).( Tehtiin miehen kanssa päätös jo poikamme syntymän jälkeisinä viikkoina tjottailla kakkonen heti perään, mitä se sitten tulee olemaankin. Toki mietittiin asia kunnolla, miten elimistö paranee edellisestä raskaudesta ja miten pärjää kahden taaperon kanssa, mutta tultiin kuitenkin siihen tulokseen, että tämä on meille oikea ratkaisu. Eihän sitä kuitenkaan tiedä miten kauan tässä yrityksessä menee ja suodaanko meille se kakkonen... :whistle:

Teillä tuntuu olevan mukava pino ja kannustavaa myötäelämistä, siksi ajattelin liittyä mukaan vaikka sitten taustailemaan siihen asti kun kierto alkaa. Jälkivuoto loppui kolme viikkoa synnytyksen jälkeen ja siitä asti ollaan harrastettu romanttista kanssakäymistä mieheni kanssa. Kuukautisia ei ole vielä näkynyt, vaikka imetyksestä jouduin ikäväkseni luopumaan jo kaksi viikkoa sitten. :( Mahdollisesti bongasin oviksen tuossa joulun tiimoilla, mutta varma en ole kun en sitä aiemmin ole seurannut aktiivisesti. Pitänee noudattaa lääkärin jälkitarkastuksessa antamaa ohjetta testata vähintään joka toinen kuukausi varmuuden vuoksi. B)

Pientä romaania tuli näin alkuun, pahoitteluni... :ashamed:
 
anskuliini1 olen todella pahoillani, oikein paljon jaksamista toivotan teille ja toivon, että onni on myötä kun yritys alkaa uudestaan :hug:

Täällä minä olen ihan kateissa oviksesta...eilen jo tuli kanikset, mutta tänään vasta lämmöt laski...joten ovis onkin varmaan tänään tai huomenna tai sitten vasta sunnuntaina niinkuin pitäisi...hankalaa on, mutta pitää pitää tämä jtp tahti päällä kunnes olen tyytyväinen panokseen :D
Täytyy vaan yrittää pitää nyt tässä kierrossa matalaa profiilia näiden toiveiden kanssa...meinaa aina riistäytyä käsistä, mutta onneksi multa löytyy on/off painike ja sitten kriittisillä hetkillä palautan itseni maanpinnalle, ettei tule mahdotonta vapaapudotusta :D
 
voi ei stinkkis miekin olin jo niin varma siun puolesta :hug:
dogtor myös pahoittelut tädin tulon takia ja vielä enemmn koiranne takia, varmasti aika raskas päivä :hug:
Anskuliini olen todella pahoillani! :hug:
Uusille oikein paljon tervetuloa kuumeilemaan mukaan!
 

Yhteistyössä