Hakutulokset

1. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Latte Kuulinko väärin radiosta, vai onko siellä päin ollu kunnon lumimyräkkää?
  2. P

Kivasti on alkanut virrata uutta väkeä! Tervetuloa ja onnea kaikille! :wave: mama-84 Migreeni on ihan kamala vaiva! :/ Mullakin on nyt tän raskauden aikana ollu moneen kertaan, onneks vaan kerran niin rajusti et jouduin ottamaan ihan täsmälääkettä. Muuten oon selvinny Panadolin grammasella...
  3. P

sukkapari :'( :hug: :hug: Oon niin pahoillani teidän puolesta! Voimia teiän perheelle ja toivottavasti pääset tosiaan pian takaisin!! :heart:
  4. P

Latte :laugh: :laugh: Apua, mikä sivusto!! :laugh: Piti pyytää mieskin kattomaan.. Kurja, kun sullakin on edelleen sitä pahoinvointia.. :hug: Mä annoin just viime yönä periks ja kävin hakemassa apteekista semmoset Sea band-rannekkeet, toivottavasti näistä on apua. Mulla on tähän viikkoon...
  5. P

Tervetuloa mukaan paapelo, paljon onnea plussasta! :flower: Hienoa, että allusmammalla ja empulla aletaan olla terveitä! :hug: Latte Mulla kans sama juttu, ettei tuu otettua kuvia, ellen oo yhtään laittautunu. Ja ehkä kerran kuussa tulee käytettyä edes ripsaria, ni eipä oo paljon...
  6. P

sukkapari Ihania uutisia!! :hug: :heart: Oikeen vatsaa väänsi, ku odotin tän sivun aukeemista ku katoin et sä oot kirjottanu viimeks.. Iso halaus vielä! Ihanaa, ihanaa! :heart: Toivottavasti vuodot loppuvat ja pieni pysyy kyydissä syliin saakka! :hug: Voimia tuleviin viikkoihin, ei...
  7. P

Onnea Aminohappo koko perheelle tyttösestä ja voimia kahden lapsen arkeen totuttelussa! :heart:
  8. P

Sukkapari :hug: :hug: Allusmamma puhuu asiaa, ei heitetä toivoa vielä!! Tule tosiaan kertomaan lääkärin jälkeen ja toivotaan siihen saakka, et kaikki olis hyvin!! :hug: :heart:
  9. P

sukkapari Ei ole vastaavaa kokemusta.. :hug: :hug: Täällä ollaan hengessä mukana ja toivotaan kovasti, että pienellä olisi kaikki hyvin! Voimia odotteluun ja paniikin keskelle! :hug: :hug:
  10. P

Emppu Komia kakku! :) Kiva että kemut meni hyvin! Ottakaahan rimatan kanssa molemmat nyt rauhallisesti, ei enempää spagaatteja eikä muitakaan ylisuorituksia enää!! :D Pilkkis 35+6
  11. P

maarunen Iiiik! :heart: Tsemppiä kovasti huomiselle ja toivottavasti käynnistys menee hyvin! :hug: Ehkä sulla on jo huomenna tähän aikaan vauva sylissä, jos oikeen sujuvasti lähtee käyntiin. :) Kovasti sulla on puuhaa tälle päivälle, mut oisin ite varmaan ihan samanlainen, et kaiken ois oltava...
  12. P

Pahoinointi

Eka raskaudessa pahaa oloa kesti viikot 7-13 24/7. Tällä kertaa alkoi viikolla 6 ja jatkuu edelleen. Nyt painottuu aamupäivään ja menee yleensä ohi yhen kahen aikaan iltapäivällä. Montaa kertaa ei oo tarvinu oksentaa, mut olo on tosi etova ja voimaton. Nyt menossa rv35+1, joten tuskinpa loppuu...
  13. P

mama-84 Ei mullakaan sitte vielä ihan läpilaho pää oo.. :D Siinä tapauksessa vielä vähän isommat onnittelut teille! :hug: :D Ihanaa, että vihdoin tärppäsi! :heart:
  14. P

mama-84 Tervetuloa ja kovasti onnea plussasta! :wave: Muistankos väärin kuumeilupuolelta vai eikös teillä ollu tosi pitkä yritys takana? Hani :) rimata Kiitos :hug: Ekan raskauden jälkeen sitä ihmetteli näitä loppumetrien valittelijoita, mut nyt ymmärrän jo vähän paremmin. Viimeks siis...
  15. P

nöttiäinen Varovaiset onnittelut ja rutkasti vauvaliimaa teille! Kyllä me sut muistetaan! :heart: aminohappo Käynnistymistuulia sinne päin! :whistle: Täällä jotenkin niin nopsaan kulunu raskausaika on pysähtyny kun seinään tällä viikolla! Joka paikkaan sattuu ja huono olo jyllää. Mutta...
  16. P

Ziilizeija Kiva kun jaksoit kirjotella kertomusta. :hug: Toivottavasti selviätte säikähdyksellä, eikä tosiaan olisi mitään sen suurempaa tytöllä. Voimia tutkimuksiin ja tietenkin siihen kahden lapsen arkeen! :heart: Onnea Emppu788:n esikolle! :flower: Pilkkis 34+5
  17. P

Ziilizeija Paljon onnea tytöstä! :heart: :flower: Emppu788 Toivottavasti teillä kaikki hyvin ja vauva malttaa vielä pysyä hyvässä tallessa! Talvitie Ikävä tuo hiiva! :hug: Mulla ei oo myöskään siitä aiempaa kokemusta, eli en osaa auttaa. Latte Tsemppiä öihin! Päiväunet on parhaita...
  18. P

Talvitie Mulla mitattiin sf eka kertaa 26+4 käynnillä ja esikoista odottaessa 23+1. Luulis että sullakin jo kohta alettais mittailla.. :whistle: Pilkkis 33+4
  19. P

Ohhoh Iitukka tota sf-mittaa. Mulla oli tänään 27,5cm. Just kans ite vertailin viime raskauden mittojen kanssa, ni viimeks oli tässä vaiheessa 29cm. Mulla kun on noitten sokerien kanssa heittoa, ni tosi tarkkaan hoitaja kattelee noita mittoja, mut ei näyttäis olevan huolta. Esikkokin kun oli...
  20. P

Kesis :heart: Kiva kuulla kuulumisia! Täällä on heti etsintäpartiot pystyssä, jos sua ei muutamaan päivään näy. :D Kurjan kuullosia nuo sunkin krempat, jaksamista niitten kanssa! :hug: Onneks kuitenkin pääosin kaikki hyvin ja vauva masussa kunnossa. :) Mulla on kans noita kaiken maailman...

Yhteistyössä