Iltapäivää tällekin puolelle! :wave:
Pilkkis et muuten arvaa, kenen luona kävi sitten kebab-lähetti sen jälkeen, kun olit yks päivä kirjoittanut odottelevasi pizzalähettiä.
Sanoin miehelle, että luulen että meidän pitäisi tukea paikallista pizza&kebab-putiikkia, eikä se onneks vastustellut yhtään. :saint:
Täälläkin alkaa kohta pinniksestä lastensänkyyn-projekti. Kunhan sänky kotiutuu ensi viikolla, niin voin kertoa miten hyvin tai huonosti se meillä sitten sujuu B) Kiva kyllä kuulla, että monella on kannustavia kokemuksia. =)
Talvitie ja
Allusmamma voi kiitos teille, mä olin tosiaan vaan talviunilla :hug:
Mutta nyt on taas arki palannut taloon ja täällä pyöritään useammin! =)
Hmm
Talvitie voishan se olla tavallaan ihan hyvä, että olis pehmeä lasku ensin pinniksestä lastensänkyyn ja sitten seuraavassa vaiheessa omaan huoneeseen. Tai toisaalta, ehkä kokeilisin uhkarohkeasti kertarysäyksellä tehdä molemmat
Jos se vaikka sujuisikin yllättävän hyvin
Sf-mitta mitattiin mulla vasta viikko sitten neuvolalääkärissä ekan kerran (silloin 25+5). Oon melko vakuuttunut, että entinen terkka unohti vaan aiemmalla kerralla sen mitata
Vuodenvaihteessa vaihtui terkka, toivottavasti uusi on yhtä mukava kuin edellinen.
Toivottavasti lomautukset ei tule koskettamaan sun miestä
Bad Virgin d
b
Painoa on tullut tähän mennessä vähän alle 2 kg ekasta neuvolapunnituksesta. Toisin sanoen oon vähän laihtunut, mutta ei yhtään haittaa, kun ennen raskautta olisin mielelläni voinut lahjoittaa vaikka sellaiset 5 kiloa kelle tahansa vastaantulijalle, mutta vapaaehtoisia ei löytynyt
Kesis 26+6