Pahoinointi

Ensimäisen kohadalla alkoi ennen + testiä, loppu kun synnytin.
Enkelin kohdalla alkoi n. vkolla 6-7. Loppui kun enkeli syntyi rv:llä 18+0.

Nyt raskaana, eilen plussattu. Aamulla oli jo vähän etova olo, varmaan sama juttu tälläkin kertaa että alusta aina synnytykseen saakka (mikäli kaikki hyvin menee).

Mutta kyllä sen kestää kun tietää minkä takia sitä pahoinvointia on. :heart: Mä voin oksentaa vaikka monta kertaa pvässä jos nyt vaan saan lapsen terveenä syliin saakka. :heart:

mulla jatkku vieläkin,ja viikkoja nyt 14.. joka toinen päivä luulen että helpottaa mutta hetken päästä käyn taas kurkkiin valkosta pönttöö..ja tulee ihan vauhdilla.sais jo mun mielestäni pikkuhiljaa ruveta helpottaan!!

niin ja meillä neljäs tulossa,ja ennen ei pahoinvointia ole ollut olleenkaan.

Mulla oli ennen plussausta kuvottavaa oloa. Sittemmin ei juuri mitään. Vkolla 9 ei ruoka maistunu tai sit oli nälkä mut rupes syömään ni ruokahalu katos ja alkoi kuvottaa. Mut koskaan en oksentanu ja pahoinvointi oli muutenkin tosi vähäistä. Sittemmin ei mitään :)

Alko viikolla 5-6 ja pahimmat viikot oli varmaa 8-9 ja kesti jonnekki viikolle 16-18, mut lievempää oli jo noilla viikoilla.. Noi viikot 16-18 ni ne oli jo sellasii et jos söi hyvin ni sai sen olon veke, tyhjällä mahalla ihan hirvee olo.
Ainii, viikolla 10 oli pari päivää niin hyvä olo, ei mitää huonoo oloo, luulin jo et nyt tulee keskenmeno ku oireet loppu ku seinää ja kävin kuuntelee sydänääniäki sen takii..

Itselläni on ollut pahoinvointia 2vk ja nyt on rv 7+0 hirvee nälkä mutta kun haistaakin ruuan niin tulee kaamee olo ja jättää syömättä. tänäänkin on tullut vaan juotua nestettä. 3 krt oksentanut 2 vk aikana mutta sekin ollut todella vähäistä. ruokahaluttomuus onb kauhein ja tämä jatkuva oksetus..

Esikoista odottaessa pahoinvointi ja oksentelu alkoi joskus viikolla 4-5+ ja kesti läpi koko raskauden, vielä synnytyssalissakin oksensin :x Pahinta se oli viikolle 18 asti.

Tässä toisessa raskaudessa alkoi viikolla 6 ja kesti myös todella pitkään, yli puolen välin. Nyt menossa 25. viikko ja en ole tarvinnut oksentaa lähes viikkoon. En kyllä vielä uskalla toivoa että se olisi kokonaan ohi, mutta jokainen pahoinvoinniton päivä tuntuu NIIN ihanalta :)

Eka raskaudessa pahaa oloa kesti viikot 7-13 24/7. Tällä kertaa alkoi viikolla 6 ja jatkuu edelleen. Nyt painottuu aamupäivään ja menee yleensä ohi yhen kahen aikaan iltapäivällä. Montaa kertaa ei oo tarvinu oksentaa, mut olo on tosi etova ja voimaton. Nyt menossa rv35+1, joten tuskinpa loppuu ennen synnytystä.. :D

AAM
voi selvitä tosiaan ilman varsinaista laatoitustakin :wave:.. lievää etomista esiintyi alkuviikoilla sinne rv 8-9 asti mut silloi jäi sekin pois.. :|
jos pahoinvoinniksi voi lukea sit närästyksen niin se on vaihteleva olotila.. tällä hetkellä taas poissa mutta vallitsi tuolla 22-26 viikoilla ? palanee totutun tapaan loppuraskaudessa.. rv 33 jälkeen... otaksun :whistle:

Yhteistyössä