Hakutulokset

1. V

minkä ikäisenä ekan kerran saunaan?

kysäisen nyt näin asiasta paremmin tietäviltä,et minkä ikäisenä voi viedä saunaan ensimmäisen kerran? ei ole asiasta niin kokemusta ja haluaisin viedä pirpanan löylyihin lähiaikoina. kiitos vastaajille.
  2. V

Kuinka pitkälle ostatte varastoon lastenvaatteita?

Alet miekin hyödynnän. Yleensä talvivaatteet joulun jälkeisestä alesta ja sit keväthaalarit juhannuksen jälkeen alesta. Vuodeksi suunnilleen eteenpäin on nytkin vaatteet ostettuna.
  3. V

Huutonetistä tuli mieleeni...

Mie laitan aina palautteen. Jos olen pettynyt kauppaan,niin puran koko kaupan.
  4. V

vaatteet likaisena ostajalle, en tajua...

Ostin eilen käytetyn haalarin ja se tuli postissa niinkuin sovittiin. Mä en vain tajua, haalari oli ihan ehjä ja hyvä. Sit avasin sen vetoketjun ja tajusin kuinka joku oli lähettänyt mulle likaisen haalarin. Siis eikö olisi vähintä mitä voi myyjä tehdä ennenkuin lähettää ostajalle myytävän...
  5. V

Miks tää laittaa melkein kaikkiin viesteihinsä saa poistaa -tekstin?

mä ainakin tiedän sinun tekevän rehellistä kauppaa. olen ollut joskus kaupoissa sinun kanssa.=)
  6. V

Miks tää laittaa melkein kaikkiin viesteihinsä saa poistaa -tekstin?

ilmoitus on järkevää poistaa AINA kun tuote on myyty tai ostettu. näin saadaan tilaa uusille ilmoituksille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. V

hermoheikot naapurit kerrostalossa

naapurin rouva tuli valittamaan, kun lapsemme itkee hänen mielestään öisin liikaa. asumme kerrostalossa ja se on minusta ihan normaalia että jos yöllä lapsen itku kuuluu seinän taakse. jos lapselle tulee hampaita niin ei sitä itkemättömäksi kyllä täysin saa. minusta tuollaiset naapurit saisi...
  8. V

Huutonetin postikuluista

palautan ylimääräiset eli jos olen ilmoituksessa ilmoittanut liian suuriksi kulut. lisää en peri vaan maksan itse jos ilmoittanut olen kulut liian pieniksi. postikulut on helppo arvioida punnitsemalla etukäteen lähetettävät tuotteet.
  9. V

Kehtaisitko pyytää lapsesi kummit syntymäpäiväkahville ja tarjota pelkkiä keksejä?

en todellakaan kehtaisi ketään kutsua kahville, jos ei ole mitään tarjottavaa! se on sitten eri asia,jos vieraat tulevat yllättäen. onneksi on pakastin keksitty.
  10. V

Kuka haaveilee ja toivoo vauvaa kesäksi 2010?

kyllä meillä käytettiin ekan jälkeen vuosi ehkäisyä,et ei ihan heti annettu uuden vauvan tulla. nyt odotellaan koska pikku-kakkonen ilmoittelee itsestään. vauvakuume on aikas kova.
  11. V

Pitäiskö vaan luovuttaa???

mä luovuttaisin vasta kahden vuoden odottamisen jälkeen. haaveissa itselläkin tuo pikku-kakkonen.
  12. V

Koska vk-haalareita alkaa löytyä kaupoista?

nyt on jo keväthaalareita kauppoihin tullut, ainakin isompiin marketteihin. alet alkavat sit juhannuksen jälkeen.
  13. V

Kuka haaveilee ja toivoo vauvaa kesäksi 2010?

täällä on myös yksi, joka haaveilee ensi vuodelle vauvaa. esikoinen antoi odottaa itseään 1,5v ennen kuin ilmoitti tulostaan. joten jos nyt tuo toinen lapsi tulisi vaikka vähän nopeammalla aikataululla, niin saattaisi syntyä ensi vuoden aikana.
  14. V

Käykö tuolla kirppiksellä kauppa?

kyllä nuo melko varmasti menee kaupaksi. juuri tuollaisille perustavaroille on paljon kysyntää. kannattaa laittaa myyntiin.
  15. V

tuosta kirpparista

kyllä kannattaa laittaa myyntiin kaikki sellainen mitä joku toinen voisi vielä käyttää. siellä menee kaupaksi melko hyvin,jos hinta on kohdallaan. kierrätys on nykyään oikein muoti-ilmiö.
  16. V

minkä kokoinen vk-haalari tulevalle keväälle???

mulla on kaapissa 68 cm välikausihaalari, mut se on kyllä meille liian pieni. jos ostan tuon 74 cm, niin se ei varmaakaan mahdu enää ensi syksynä. kahta vk-haalaria ei kuitenkaan ole mahdollista ostaa. on tämäkin haasteellista.
  17. V

lapseni on nyt 72 cm pituinen ja kooltaan isohko.
  18. V

muksu on kesäkuussa vuoden ikäinen niin,minkä kokoinen keväthaalari kannattaisi hankkia, että mahtuisi ensi syksynäkin. vastailkaapa jolla enempi kokemusta noista lasten vaatteiden koko-asioista. kiitos vastaajille.

Yhteistyössä