idea hukassa
http://www.kaksplusperhe.fi/keskustelu/profiili-3923d81a-d110-4d5e-aca2-30aee83e54dc
Noh, mitäs nytillä ei saa myydä mitään ja suurin osa viesteistä sieltä joten... hmm..Alkuperäinen kirjoittaja cecil:ilmoitus on järkevää poistaa AINA kun tuote on myyty tai ostettu. näin saadaan tilaa uusille ilmoituksille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitäs nyt osiossa kirjoitettuja viestejä....Alkuperäinen kirjoittaja cecil:ilmoitus on järkevää poistaa AINA kun tuote on myyty tai ostettu. näin saadaan tilaa uusille ilmoituksille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mikset käy vaa muokkaamassa tyhjäks tms?Alkuperäinen kirjoittaja nasu80:Juuri näin.Koska olen saanut mitä olen ollut ostamassa niin ostettua tai myytyä.Sitten toisekseen jotkut näsä viisaat puuttuu noihin viesteihin,ihan asioitten vierestä,joten miksi pitäisi viestiä säilyttää.Ylläpito on oheistanut,että tuolleen laittaa,jos haluu viestin poistaa.Näin heille helpompi.
Ei ollut tarkoitukseni, kirppis puolella ymmärrän täysin.Alkuperäinen kirjoittaja nasu80:Ja jos tästä nyt aletaan ruveta miusta tekemään jotain ei rehellistä tyyppiä,niin tuo ei kyllä pidä paikkaasa.Kun rehellistä ja reilua kauppaa olen harjoittanut ja harjoitan tästä edes päinkin.
Mä olen käsittänyt, että koko otsikon pitää olla "saa poistaa" ja että se toimii vain kilppari-ilmoissa.Alkuperäinen kirjoittaja nasu80:Juuri näin.Koska olen saanut mitä olen ollut ostamassa niin ostettua tai myytyä.Sitten toisekseen jotkut näsä viisaat puuttuu noihin viesteihin,ihan asioitten vierestä,joten miksi pitäisi viestiä säilyttää.Ylläpito on oheistanut,että tuolleen laittaa,jos haluu viestin poistaa.Näin heille helpompi.
Missä kohtaa kohtasit arvostelua? Kopioi se kohta vaikka seuraavaan viestiisi, saatan ymmärtää pointtisi. Minusta on merkillistä että pelkästä tiedonhalusta johtuvat kysymykset toistuvasti koetaan arvosteluna.Alkuperäinen kirjoittaja cecil:kuinka jollain riittää aikaa arvostella toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. on kuitenkin ehkä viisasta että jokainen huolehtii vain omista viesteistä eikä seuraa miten toiset viestejään poistaa tai on poistamatta!
Mun mielestä ap oli vain utelias, eikä mitenkään arvostellut ketään. Nasu itse alkoi sanomaan, että tehdäänkö hänestä nyt epärehellistä tms.Alkuperäinen kirjoittaja cecil:kuinka jollain riittää aikaa arvostella toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. on kuitenkin ehkä viisasta että jokainen huolehtii vain omista viesteistä eikä seuraa miten toiset viestejään poistaa tai on poistamatta!