Huutonetistä tuli mieleeni...

ohis
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Melkein aina laitan, mutta jos en niin silloin olen jonkin verran pettynyt kauppaan - en kuitenkaan katso asiaa vielä neutraalin arvoiseksi.
Milloin olet pettynyt kauppaan?
Ainakin silloin kun intoutuu huutamaan tuotteesta liikaa.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Melkein aina laitan, mutta jos en niin silloin olen jonkin verran pettynyt kauppaan - en kuitenkaan katso asiaa vielä neutraalin arvoiseksi.
Milloin olet pettynyt kauppaan?
Ainakin yksi tapaus tulee mieleeni, jossa tuote oli juuri paketista ottamisen hetkellä ehjä, mutta meni melko pienestä hypistelystä rikki. Muutaman euron hintainen tuote enkä oikein tiennyt, että oliko alunperin heikkolaatuinen vai oliko myyjä jotenkin hätäisesti ennen lähettämistä kasannut rikkinäisestä ehjän. Sen verran epäselvä tapaus kuitenkin, että jätin palautteetta.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Melkein aina laitan, mutta jos en niin silloin olen jonkin verran pettynyt kauppaan - en kuitenkaan katso asiaa vielä neutraalin arvoiseksi.
Milloin olet pettynyt kauppaan?
Ainakin silloin kun intoutuu huutamaan tuotteesta liikaa.
Se on silloin ostajan vika, ei myyjän (jos on kyse kilpahuudosta)! Myyjä antaitsee kyllä positiivisen palautteen, jos tuote vastaa kuvausta ja kaikki meni muutenkin hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Melkein aina laitan, mutta jos en niin silloin olen jonkin verran pettynyt kauppaan - en kuitenkaan katso asiaa vielä neutraalin arvoiseksi.
Milloin olet pettynyt kauppaan?
Ainakin silloin kun intoutuu huutamaan tuotteesta liikaa.
Okei, mulle on pari kertaa tää vaihtis tullut mieleen. Mut toisaalta, jos se kauppakumppani antaa sulle palautteen niin eikö ole aika eppää jättää hänet palautteetta vain sen takia, että itse hurahti... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja myyl':
jos plakkarissa satoja palautteita
en koe palautteenantoa niin tarpeelliseksi kuin silloin jos vasta muutama
Mutta toisaalta, itse ainakin jään miettimään juuri sitä, että onko myymässäni kohteessa ollut jotain vikaa??? Ja minusta olisi reilua antaa palaute...siitäkin huolimatta vaikka se olisi jostain syystä nega. Jos tuotteessa on jotain huomautettavaa olisi kiva jos otettais heti yhteyttä, eikä sit tosiaan pantattaisi sitä palautetta...
Joillakin lukee kuvauksessa, että palaute palautteesta, mutta en mä ainakaan itse jaksa niitä niin tiiviisti vahdata..mä vain haluan saada hommat hoidettua kunnialla, ja se olis kiva puolin ja toisin. =)
 

Yhteistyössä