Käykö tuolla kirppiksellä kauppa?

• Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti
kysyjä
Aika paljon on ylimääräiseksi jäänyttä tavaraa jäljellä. Olen joskus laittanut huutikseen, mutta se ei ole oikein hyvä paikka myydä lastentavaraa. Kalliimpaa tavaraa sieltä liikkuu hyvin, mutta lastentavara ei oikein liiku.

Ylimääräisenä olisi aikakin brion vaunut, empparin yhdistelmät, syöttötuolia, pinnasänkyä, perhepäivähoitajamallin kaksostenrattaat, britaxin two way eliteä, vauvan turvaistuinta, hyppykieinua, kehtoa jne.

vieras
Mä olen yrittänyt tehdä kauppaa molemmissa, mutta huutiksessa olen onnistunut paremmin jopa tuon tyyppisten lasten tavaroiden kanssa. Kaksplussan kirppikseltä tulee jonkin verran kyselyjä ja kuvanpyytäjiä, mutta kaupat jää kuitenkin tekemättä tai ostaja haluaa maksuaikaa tms. Huutiksessa ei tällaisia ongelmia yleensä ole. Joskus toki, mutta yleensä kaupat sujuu nopeasti. Välillä toki täälläkin tulee kauppoja tehtyä, mutta 15 kuvaa ja keskustelua vastaan syntyy yhdet kaupat.

Minä itse ostan kyllä mieluummin, kun on kuvat heti nähtävillä. Ja tietenkin hinta kohdallaan. Ja itse olen saanut myytyä todella paljon vaatteita. Nyt on viimeiset käsillä, kun pitäisi vielä saada nopeasti muuton alta pois. Toivottavasti kauppa käy jatkossakin!

Yhteistyössä