Hakutulokset

1. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

Heips mamit! Päivikkiv:lle onnittelut liikkeistä!! Minulla oli myös eilen ensi kertaa sellainen tunne että nyt oli muuta kuin ilmaa!!! Ihana tunne, mitä on jo pitkään odottanut!! Jos olen selälleen, niin aika vähän tuntuu, paitsi se selvä tömähdys, mutta kun nojaan eteenpäin, niin sillon...
  2. Tuizu

Supistuksista tyhmä kysymys

Terhikki mä olen nyt vasta 17+5 ja olen kanssa kokenut noita menkkakipuja. Yksi päivä olin myös huolissani, koska se kesti koko illan ja oli kipeempi kun mun menkkakivut aikoinaan. Mulla on huomenna neuvola ja kysyn asiaa , jos saan jotain vastauksia, tulen kertomaan!
  3. Tuizu

Äitiyslomasta hyvä kun annatte mielipiteitä, kun olen ensikertalainen ja en tiedä miten kaikki kannattaa tehdä! Eli en jää varhennetulle, jään sit saikulle jos siltä tuntuu. Mun ystävä kehotti just noin tekemään ja tekin ootte tuota mieltä! Mä olen myös parturi- kampaaja, mutta jouduin omasta...
  4. Tuizu

MaMa kiitos selvityksestä! Tosiaan mun ystävä eilen väitti ettei näin ole vaikka on synnyttänyt kaksi lasta :laugh: !! Hän mietti vaan lääkäreiden puheita raskausviikoista kun hänet leikattiin kesken raskauden ja vielä lopuksi jouduttiin tekemään hätäsektio vauvan pelastamiseksi, niin hän...
  5. Tuizu

Jospa minäkin välillä kirjoittaisin enkä vaan lukisi :ashamed: Ekaksi mun on pakko kysyä tälläistä asiaa joka mua jäi vaivaamaan ja olen koko ajan ollut siinä luullossa että kun mulla on nyt menossa 17+0 niin enkö mä ole muka silloin 18 viikolla...?Tai eikö niin sanota että jos vaikka 22+4...
  6. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

Mymmyryy minulta myös voimahali :hug:
  7. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

Heippa kaikille mammoille!! Ollaan oltu lomilla joten kaikkia viestejä en ole jaksanut lukea kun niitä on niin monta!Ollaan nyt mökillä, ihanaa että aurinko paistaa mutta tuo tuuli on melkoinen! Oltiin siellä Kreetallakin, aivan ihana matka, todella lämmin, mutta matkaa varjosti varas joka...
  8. Tuizu

Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Moikka tytöt! Toivotaan nyt että molemmat plussaisivat, ettei jomman kumman tarttis yksin jäädä höpöttelemään!!!!!!! Mä niin toivon ettei helmikuusta 2007 palstaa tarttis enää pitää!!!! Me ollaan tässä oltu lomalla kavästiin Kreetalla ja nyt ollaan mökillä. Ei hirveesti voi raskaita hommia...
  9. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Heissan! nopeasti tulin ilmoittamaan että laskettu on siirtynyt 13.1! Voisiko joku päivittää? kiitos! Tässä lomalla kun ei koneelle paljon kerkiä, niin tulen lomat vietettyäni taas kuvioihin !! Tuizu ja OlgaOlavi 12+5

Yhteistyössä