Hakutulokset

1. P

Kolmatta odottavat 2010

Onnea Tarkse hyvistä ultrakuulumisista! :)
  2. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni Nauti omasta LOMASTA ;) äläkä liikaa touhuile! :D Tosin mulle ainakin on täysi mahdottomuus olla aloillani, jos lapset on kerran "poissa jaloista".. Onnea menniliini ja tervetuloa! :flower: äitijapojat Hienosti sulla on kilot pysyny kurissa! Tsemppiä muuttopuuhiin! :)...
  3. P

Kolmatta odottavat 2010

Keffeli :'( :hug: Olen pahoillani teidän puolesta, itkettää ihan. :'( Voimia ja halauksia!
  4. P

Kolmatta odottavat 2010

Ultra takana, kaikki hyvin. :heart: Tosi huolellinen kätilö, ultrasi 45min. :D Ihana oli pikkusta katella joka kantilta ja pitkään. Sukupuolestakin sain melko varman lupauksen, mut en nyt kuitenkaan uskalla toisia vaatteitakaan kiertoon pistää. :D Saa nähdä, kauanko pystyn lupauksen pitämään...
  5. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni Hyvää kotiutumista! :hug: :D Toivottavasti saat/pystyt kotonakin levätä tarpeeksi! Toivotaan myös et saat kodinhoitajan avuksesi juhannuksen jälkeen. Tavutin sitten ensin, et superi-loinen Poni!! :laugh: Eihän pakkolepo susta vielä loista tee, mietin.. :D Iloinen onkin sitten ihan eri...
  6. P

Kolmatta odottavat 2010

Ihanaa, Poni, kun pääset kotiin ja masussa kaikki hyvin! :heart: Epeti Kivoja ultrakuulumisia teilläkin! :heart: Meillä toinen ultra torstaina, vähän jo jänskättää. :) Hitto, kun on koko kevät ja alkukesä tuntunut menevän flunssassa. Viime viikon olin terveenä ja taas vaikuttais...
  7. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni :hug: Tsemppiä pötkötykseen, toivottavasti tilanne pysyy hanskassa siellä kotisairaalassa (tai kotona) eikä tarvis noin kauas lähteä! Pilkkis 19+6
  8. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni :hug: Hyvä että tilanne on nyt hallussa ja taustallakin asiat rullaa hienosti. Saat keskittyä vauvan hyvinvointiin ja omaan oloosi ihan rauhassa. Tylsäähän siellä varmasti on, mut läppäri tuo edes vähän viihdykettä.
  9. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni Tsemppiä! :hug: Toivottavasti sait viime yönä nukuttua! Epeti Onko sun olo ollu parempi edellispäivän jälkeen? Pilkkis 19+2
  10. P

Kolmatta odottavat 2010

Meillä kans tulee olemaan kolmannen lapsen myötä "valmista". Tää raskaus on tuntunutkin viimeiseltä, enkä mäkään jaksais enää käydä näitä juttuja läpi neljättä kertaa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan. Koskaan ei kai kannata sanoa ei koskaan.. Pilkkis 18+2
  11. P

Kolmatta odottavat 2010

Onnea Rapu huiman kokoisesta pojasta! Toivottavasti synnytys meni mukavasti. :heart: Onnea myös tatomiralle, teille tuli vähän maltillisemman kokoinen poika! :heart: Pilkkis 17+3
  12. P

Kolmatta odottavat 2010

Oiskohan se Rapu jo päässyt sujahtamaan synnärille..? :) Kääkkis Tervetuloa! :wave: Zeena :hug: Mulla oli taas pitkästä aikaa neuvola tänään. Kaik ihan ok. Hb tais olla 122, joka on mulle tosi hyvä raskausaikana, paineet normaalin matalalla, paino oli ripauksen noussut, mut ihan...
  13. P

Kolmatta odottavat 2010

Rapu :hug: Ehkäpä illan tullen niitä tuntemuksia jo tulisikin! d :) b Epeti Hitto sitä neuvolan vaakaa, pitääkö sen aina liiotella! :D Meil on onneks toisinpäin, neuvolassa vaaka näyttää yleensä ainakin kilon vähemmän kuin kotona. :whistle: Hirvittää tosin silti tuleva torstainen käynti...
  14. P

Kolmatta odottavat 2010

Rapu :heart: Nyt jänskättää!! :D
  15. P

Kolmatta odottavat 2010

Rapu Hyvä hyvä, supistukset kuulostaa lupaavilta. :) Mulla kakkosen kohdalla kävi niin, et supisteli ensin la-aamuyöstä useamman tunnin, la-illalla taas kolmisen tuntia ja sunnuntai-illan supistukset ei sit enää loppuneet ennenkun tyttönen oli sylissä ma-aamuyöllä. Lisätsemppiä vielä, ei oo enää...
  16. P

Kolmatta odottavat 2010

Tsemppiä tatomiralle! :whistle: Epetin kannustava puheenvuoro nauratti täällä ääneen.. :laugh: Hyvää viikonloppua kaikille! Tää äippä viettääkin harvinaista viikonloppua, mies lähtee aamupäivällä lasten kanssa äitinsä luo yökylään!! :D En oo ainakaan pariin vuoteen ollu yhtään yötä yksin...
  17. P

Kolmatta odottavat 2010

Täällä kans turvotusta helteiden takia, mut ei mitään sietämätöntä. Vettä, vettä, vettä, kun muistais juoda. :whistle: Me jäätiin aamupäiväksi sisään, ollaan alkuviikko koohotettu ulkona pitkin poikin ja esikoinen selkeesti kaipas vähän rauhallista leikkiaikaa kotosalla. Mäkin vielä käänsin...
  18. P

Kolmatta odottavat 2010

:wave: Ihana kesä! B) Hei mitenkäs muilla on ollut eka lääkärineuvola? Mulla ei vielä ole tietoa, mut hämärä muistikuva on, et oisin aiemmissa raskauksissa jo tässä vaiheessa käynyt ekan kerran..? Hyvin todennäköistä tietty, et muisti tekee tepposet.. :D Vaihteleeko noi kunnittain...
  19. P

Liikunta raskausaikana

Mulla viikkoja 15+ ja jaksaminen on ihan eri luokkaa kuin ennen raskautta. Olo on voimaton ja vauhti hidastuu väkisin ihan kevyttäkin liikuntaa suorittaessa. Näin on ollut jo useamman viikon ajan, tarkalleen en muista koska alkoi..
  20. P

Kolmatta odottavat 2010

Ainiin, unohdin utelioida Epetin puhelua, jännityksellä mäkin odotan mitä puhelu koski. :) Oiskin kiva päästä toviks lepäilemään pehmoseen huoneeseen.. :laugh: Tervetuloa anve! :flower: :wave:

Yhteistyössä