Hakutulokset

1. M

Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Kiitos kaikille! Jotenkin tahtoisin uskoa lääkäriä, mutta silti olen varautunut siihen pahinpaan! :(
  2. M

Mansikkatee oikein paljon onnea sulle! Ihanaa kun kaikki on hyvin. Mä kävin tänään yksityisellä gynellä, siellä ne ultras ja ei näkynyt kuin ruskuaispussi, mutta mies kysyi heti onko tuulimuna, niin sanoi että ei olisi, lääkäri epäili että viikot olis 5+2, en tiiä sit mistä sen heitti :) Mä...
  3. M

EM olo on tosi hyvä, pientä kuvotusta välillä ja väsymys on vaivannut, mutta muuten ok, huomiseksi sain varattua varhaisultran joka pelottaa ihan mielettömästi. Nyt on suvussa ja kavereilla ollut tuulimunia ja keskenmenoja niin paljon, että mua pelottaa huominen.
  4. M

*Esikoisesta Haaveilevat*

Heippa! :hug: niitä tarvitseville! Omaa napaa sen verran, että sain varattua ajan varhaisultraan huomiseksi, jännittää ihan pirusti onko kaikki hyvin.
  5. M

Mansikkatee :hug: Toivotaan että olis vaan hedelmöittynyt myöhemmin. Mä pidän sulle peukkuja täällä.
  6. M

umayya kiitos tiedosta! Tuntuu vähän tyhmiltä kysymykset, mutta pakko kysellä niin sitä mukaahan sitä sitten oppii :) Ja onnea vakipaikasta!
  7. M

HappuFeet mä pidän sulle täällä peukkuja! Kaikki on mahdollista.
  8. M

umayya jos ihan välttämättä haluat mut plussanneisiin laittaa, niin antaa mennä vaan! :D Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta laskenko mä mun lasketunajan nyt viimeisen kierron mukaan vai miten? Siis, jos lasken sen 32 päivän mukaan, niin la olis 6.8.09
  9. M

Kiitos kaikille :heart: Tuttu terveydenhoitaja sanoi, että tuhruttelu alussa on aivan normaalia, pitää vaan nyt nauttia tästä olosta. Oonko mä jotenkin outo kun toivon pahoinvointia :D tietäis ainakin että kropassa tapahtuu jotain.
  10. M

Kiitos kaikille! :heart: Soitin sit eilen kuitenki vielä tutulle terveydenhoitajalle, niin eihän tässä mitään hätää ole. Päivä kerrallaan ja pitää nauttia nyt täysillä :)

Yhteistyössä