*Esikoisesta Haaveilevat*

11.12.2008

MyPoodels....................kp 56/28-58................yk 6
HappyFeet....................kp 45/32-34................yk3
Vivid..............................kp 36/28-71................yk1
Nasuli08........................kp 34/28-30................yk4
Ansku-82.......................kp 34/30.....................yk1
JenPen..........................kp 32/28.....................yk5
Empuuu.........................kp 31/30-36................yk2

anu84............................kp 28/28-29................yk14
Kia-85............................kp 27..........................yk4
DsariaL..........................kp 27/28.....................yk1
hippopotamus80...........kp 25/28-32................yk3
Kiharapää......................kp 24/32-35................yk15
HaLPe............................kp 23/23-27................yk11
tch.................................kp 21/30......................yk3

Hemuli1981...................kp 18/28-34................yk7
delfis.............................kp 15/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 15/26-30................yk11
Teddybear82.................kp 13/28-....................yk3
Minnie............................kp 11..........................TJOT
Louvre...........................kp 11/32-40................yk9

Yöperhonen...................kp 10/29.......................yk11
Asty...............................kp 9/28-42..................yk 20
kaz................................kp 7/28........................yk6
Sun Rise........................kp 6/35........................yk1(4)
Sharona........................kp 4/28-40...................yk3
ViutII.............................kp 3/27........................yk3
HannA-..........................kp 3/28........................yk1

Nanakuu............................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85

Empuuu kyllä se miunkin mielestä on ennemmin haamu kuin viivanpaikka.

).( Tänään kp 27/28 ja testasin kotitesti.fi:n herkällä testillä viivanpaikan. Oli siis selvä viivanpaikka, ei edes haamu, sellainen valkoinen viiva sen kontrolliviivan(???) vieressä. Kun näin aikaisin testasin, niin mahdollistahan on, että ei vielä näy mitään, mutta kyllä tässä nyt vain kuukautisia odotellaan, tuskin testaan enää tässä kierrossa. On se niin inhottava katsoa siitä ruudusta se negatiivinen tulos. Mies vain mainitsi, että näköjään ei olla vielä tarpeeksi harjoiteltu, tänä iltana sitten harjoitellaan ahkerasti, että ensi kierrosta onnistuu. :D Itsekin olen ihan hyvällä mielin, kun olin niin varma, että nega sieltä tulee.

Anteeksi omanapaisuus, tämä keskustelu vain on ollut aika hiljaista jonkun aikaa. Mutta jos tämä tästä...

voi JUMALAUTA!!!!!!!!!!!!!!
TAAS mua kusetetaan!! nyt se mun gyneaika siirtyi TAAS kuukaudella eteenpäin! että mä vihaan tota julkistapuolta. pakko kai se on mennä sinne yksityiselle, vaikka ei kyllä oikein rahatilanne ole suotuisa. oikeasti nyt menee hermot ja järki! :kieh: :kieh: :kieh:

Kiitos kaikille onnittelijoille, elän jännittäviä aikoja, kun viikonlopun aikana olisi kuukautisten aika, mutta toivottavasti nyt pysyvät poissa, ja plussa saa jatkaa eteenpäin. :) Jotenkin sitä ei uskalla ajatella sitä pidemmälle, vaikka siis plussan olen jo testannutkin. Tissit on kipeät, ja nyt on nännitkin kipeytyneet. Alavatsassa on varsinkin iltaisin nipistelyä.. Kumpa tämä jatkuisi!

Täällä oli muutama muukin plussannut/haamuilija, tsemppiä ja onnittelut!

No nyt on kaikki nähty. Kirjatkaa päivä tarkasti ylös sillä minä sanon tänään ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana: JEE Kuukautiset alkoi! Nyt lusitaan nää pois alta ja aloitellaan yk 2! Eli mulle voi kirjata kp 1/30 ja yk 2! :)

Onnea kaikille plussanneille ja testausta odotteleville plussa tuulia! :heart:

kopsaan:
itse ajattelin huomenna testaavan negan kun viikko vai pari sitten testasin ja tuli tosi haalea viiva niin nyt ajattelin katsoa kumpaan suuntaan on mennyt, haalistunut vai vahvistunut :) saapahan sit varmuuden. kun pelkään sitä että kun menen sinne jälkitarjastukseen niin jos löytävät verestä raskaushormoonia niin tyyliin heti laittais mut kaavintaan ja sit kun oliskin käynyt niin et nyt jo olisinkin tullut uudestaan raskaaksi ja siks olis sitä hormoonia veressä niin ainakin oln sit kongreettisia todisteita suuntaan tai toiseen:)

hih saakohan tuosta tekstistä edes mitään käsitystä :D

Tässä meidän karvaisia kuulumisia..

ei oikeastaan ole mennyt hermot.. muutaman kerran joutunut kovin kieltämään, kun yrittää purra meitä.. Mutta raukka on niin pieni ja fiksu..
Tulee lenkillä luokse kun kutsuu eikä hajut ym häiritse... Univelkaa tässä on tullut, kun on yrittänyt välttää ettei tulisi hätää sisälle..
On todella reipas pieni pentu.. Tänäänkin aamulla jäi kauniisti kotiin kun me lähdimme töihin ja minun äiti tuli meille parin päästä hoitamaan koiraa..
Leikkii todella paljon.. Tulee nukkumaan sohvalle viereen.. Ja siitä voi poistua, kun on nukahtanut sikeästi, ei ole putoamis ja alas hyppäämisvaaraa.. Ei anneta hypätä ylempää alas kuin mihin itse pystyy hyppäämään.. Joten nostamme sohvalle meidän viereen ja nostamme alas.. Rauhoittuu aika hyvin, kun ottaa viereen, jos itse katsoo tv:tä ym..
Pikkuinen kävelee todella nätisti hihnassa.. Voi käyttää flexiä lenkillä.. Ja osaa kertoa milloin ei jaksa enää kävellä..

Huomenna pikkuinen saa olla miehen kanssa kahdestaan koko päivän.. mä olen töissä 12-21 ja matkat päälle.. täältä täytyy lähteä töihin vajaa tuntia aikaisemmin..

Meillä tulee hieman erilainen joulu.. Meidän täytyy varmaan ottaa pentuaitaus mukaan jouluaattona, kun mennään pariin paikkaan viettämään aikaa.. mm. minun vanhempien luokse saunomaan ja puurolle, sitten minun isovanhempien luokse viettämään aattoiltaa ja syömään.. Siinä välissä viedään miehen porukoille lahjat, jos olen ehtinyt hankkia.. Täytyy koko ajan vahtia ettei pentu syö lahjapaketteja ym..

heipsan.! :)

KP, ihanaa tuo pentuaika :heart: :)

nanakuu, :hug: :hug: ainahan se engan tekeminen sattuu, vaikka sitä kuinka aavistelisi.. voimia :hug: :heart:

Empuuu, onnea testaukseen :)

ON: voi tätä itkun määrää... itken ja kiukuttelen. ja kiukuttelen ja itken.! voi mies parkaa :ashamed: tää vauva juttu stressaa nyt niin paljon että itkusta ei taho tulla loppua. ja nämä oireet ei paranna oloa ollenkaan.. tänään kävin aamusta moikkaamassa wc- ankkaa.. tosin saattoi johtua kovasta itkun määrästä tuo rupatteluhetki.! empä tiedä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä..

mukavaa perjantaita kaikille :wave:

-itkuinen YP

Nanakuu :hug:

Yp :hug:

Miulle voi vaihtaa kp 1/28 (vaikka nyt kierto olikin sen 27, mutta jätetään silti tuo 28) ja yk2. Pahaltahan se tuntuu, mutta jotenkin tähän oli niin valmistautunut, ettei se ensimmäisestä nappaa... Vielä tässä vaiheessa pitää ajatella positiivisesti, kun kiertoja niin vähän takana. Eli innolla bongaamaan seuraavaa ovista!

Yhteistyössä