*Esikoisesta Haaveilevat*

Heippa tyttöse pitkästä aikaa, jos täällä enää kukaa mua muistaa :D no ensinnäkin onnea tyty86
mansikkatee
Ouska
Baby Butterfly
Nibbler

Ihanaa että vihdoinkin ne luussat teillekkin on ropisseet :heart:

Mie nyt muutin issekseni ja tässä pari kuukautta on tullu maailmaa opeteltua :) vaavikuume jyllää, ja nyt pitäs vaan se sopiva isä ehdokas löytää... vaikkakin tuntuu tuo sydän vetävän vanhaan suolaan takas mut tiedä sit... mutta hirmuisesti +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ja mie taas tuun teitä kurkkimaan :heart:
 
Voi kun kivaa kuulla sinusta MM! :heart:
Onhan se isäehdokas varsin hyödyllinen apuväline tämän tyyppisessä projektissa :D Nyt vain baanalle siis, vain onko vanha suola liian janottava?

Tulethan sit ilmoittelemaan kuulumisia taas, etenkin kun on se miekkonen kolkattu ja raahattu luolaan :kieh: Voi hyvin ja muista myös nauttia tästä väliaikaisesta vapaudestasi :heart:
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville.
Toivottavasti viivat vahvistuu haamuilijoilla!

Kyl ne menkat sit alkoi viime viikolla. Nyt on menossa kp 5/28-30. Nyt on jo helpottunut olo, vaik tiesi ettei viime kierrossa ollut mahdollista tärpätä. Nyt pidetään yrityksessä vähän hiljaiseloa, mut tulee jos on tullakseen. Opiskelut ja työt vie nyt aikaa. Onneksi vajaan parin viikon päästä saa pitää vähän lomaa töistä.
 
nyt tulee omaa napaa anteeks.!!!!! :ashamed:
kävin siis päivystyksessä.. ihan ensinnäkin voi helv. mitä porukkaa.!! lääkäri oli niin m.ulkku ku olla ja voi.. määräs tietty kaiken maailman veritestit ja menin sitten uudelleen sen luokse kun testit valmistui... "et ole raskaana, sori vaan. vatsassa on tulehdus, joku virus. pitäis mennä parissa päivässä ohi. heihei" koitin sanoa että oireita on ollu vaikka kuinka pitkään.. sanoi vaan että ei voida tehdä mitään..! ja itkusta ei tule loppua nyt.! :'( :'( :'( mikä ihme mulla on, inhottaa kun ei voi edes tutkia kunnolla..?!! :ashamed:
 
Yöperhonen Päivystyksessä ei paljon ehditä asioita selvittämään. Vain akuuttiongelma pyritään hoitamaan. Välillä voi saada aika töykeää kohtelua. Sun kannattaa varata tavallinen lääkäriaika, jolloin on enemmään aikaa selvitellä asioita. Toivottavasti saat mahdollisimma pian selvyyden asioihin. :hug:
 
JenPen
Mä käyn vaan nopeasti ilmottelemassa itestäni! Vähän yli viikko kulunut muutosta, remontti on melkein valmis ja paikat alkaa olemaan kunnossa kaikin puolin. Myös mummin siunaustilaisuus on ohi, kiva oli nähdä isosta suvusta kaikki kerralla vaikka surullisissa merkeissä nähtiinkin.

Mulla näkyy olevan jo kp36, HUI!!!! :eek: Tein testin lauantaina ja negaa se näytti tietysti, mitäpä muutakaan... Harmittaa hitosti jos toi kierto alkaa taas venyä tällasiin lukemiin!
 

15.12.2008


MyPoodels....................kp 60/28-58................yk 6
Vivid..............................kp 40/28-71................yk1
Nasuli08........................kp 38/28-30................yk4
Vauvakuume83.............kp 34/29.....................yk
JenPen..........................kp 36/28.....................yk5
Empuuu.........................kp 35/30-36...............yk2
anu84............................kp 32/28-29................yk14
Kia-85............................kp 31..........................yk4

Kiharapää......................kp 28/32-35................yk15
HaLPe............................kp 27/23-27................yk11
tch.................................kp 25/30......................yk3
Hemuli1981...................kp 22/28-34................yk7

delfis.............................kp 19/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 19/26-30................yk11
Teddybear82.................kp 17/28-....................yk3
Minnie............................kp 15..........................TJOT
Louvre...........................kp 15/32-40................yk9
Yöperhonen...................kp 14/29.....................yk11
Asty...............................kp 13/28-42................yk 20
kaz................................kp 11/28......................yk6
Sun Rise........................kp 10/35......................yk1(4)

Sharona..........................kp 8/28-40...................yk3
ViutII...............................kp 7/27........................yk3
HannA-............................kp 7/28........................yk2
Nasuli08..........................kp 6/28-30...................yk
Ansku-82.........................kp 5/30........................yk2
DsariaL............................kp 5/28........................yk2
hippopotamus80.............kp 2/28-32...................yk4
HappyFeet.......................kp 1/32-48...................yk4

Nanakuu............................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85
 
Nyt sitte oon tuola alhaalla. Toisaalta helpotus mut tietenki vähän :headwall:

Mutta nyt sitte plussaan tästä kierrosta. Ajattelin et ku viimeks alko tulee sitä valkkaria just enne ku menkkojen ois pitäny alkaa nii sillon oli varmaa ovis sitte. Nyt jos luottas kehon reaktioihin eikä pakottas itteensä jokatoinenpäivä pakko saada seksiä/siittiöitä :D

Onneks on töitä paljon jouluun asti nii menee varmaa nopeesti aika. Nyt taas kohta töihin ->
 
huomentapäivää.! :)

HF, pahoittelut tädistä :hug: tsemppiä uuteen kiertoon.!!

ON: koitin soittaa lääkäriin heti aamusta, mutta eihän sinne edes pääse läpi... ja sitten kun pääsee niin kaikki ajat ovat menneet omalta lääkäriltä.!! huoh |O
eilen illalla siis itkin itseni uneen, on taas niin sellainen fiilis, että ei meille koskaan sitä ihanaa pientä ihmettä tule...
silti elättelen toiveita, josko ehkä olisinkin raskaana, kun se pirun testi oli lievästi koholla... inhottavaa kun ei voi millään uskoa, vaan täytyy turhaan elätellä toiveita :headwall:

viikonalut kaikille.! :wave:

YP
 
Mä en usklatanu testata vieläkään.. Nyt aamulla huomasin et on hiukkasen nänneissä arkuutta tai siis toisessa!! :LOL: Jospa mä odottelen vielä paripäivää ja elättelen ihania toiveita vauvasta ja sit parinpäivän päästä tipun korkeelta ja kovaa!!!! Koska muistaakseni mulla viimeks alko jotain kp 34, eli kierto on saattanut vain venyä tuosta 28-29 päivästä! Hei ja mulla oli ilmestyny kaks pientä finniä leukaan yönaikana!!! Ehdottomasti raskausoire!!! =)
 
JenPen onnea testaukseen!

HF :hug: tädistä ja eikun uutta sotasuunnitelmaa kehiin:)

Yp sul on kyl joku hormonihärö, ku oot ollu niin itkuinen.. :hug: :hug:

on: testasin apteekin omalla aamulla negan :/ ilmeisesti nyt on dpo12("tunsin" oviksen kaksi kertaa ja tämä on se jälkimmäinen, ensimmäisen mukaan olisi jo dpo16)

muoks. anu peukkuja sulle b:)d
 
tilasin halpa-testi. fistä 21kpl ovistestejä ja 5kpl raskaustestjä.. eli huomen aamul mä testaan varmasti ja jos sieltä nega tulee ni sit alkaa oviksen bongailu enskierrosta ja mä sen jumankauta aion löytää!!! testaan vaikka jokapäivä läpi kierron, mutta nyt se ei multa karkuun pääse!!
 
anu, toivo elää vielä :) mulla kans ruennu naama kukkii, mitä se ei oo tehny ees pahimmassa teini iässä :D

HaLPe, mitähän se vois sit olla.? ja just toiki et mun naama kukkii ku viimestä päivää vaikka se on ollu aina tosi hyvässä kunnossa....? :eek: taidan olla mieleltä ja keholtani ihan sekaisin.... :ashamed:
toivotaan että se nega vielä plussaksi muuttuu, odotellaan :hug: :heart:
 
no voi Anu, kyllä sun nyt pitää testailla! :LOL: :LOL: *pakottaa* joko testaat, tai sitten itket ja testaat! :LOL: :LOL:

HalPe en kyllä ymmärrä, että jos nyt oli negatesti, niin mistä sitten sait siihen yhteen testiin roskisplussan? :| odottelehan ja testaat sitten uudelleen! :)

voi prkl huomasin just, että kivakiva, mulla taitaa just joulupäivänä alkaa menkat..ois nyt saanu edes joulun viettää rauhassa ilman paskatätiä! :|
 
No kun ei oo mullakaan ikänä naamakukkinu, niin yllätyin ku menin hampaita peseen niin kaks pientä kirkkaanpunasta finniä leuvassa!! Mä saatan tänään jo testata yritän olla käymättä vessassa muutamaan tuntiin!!! Ja tuloksen luonnollisesti tulen ilmoittamaan!! =)
 
jippii huraa:) meidän joulu on pelastettu :)
miehen kanssa tuskailtiin kun taas on rahat loppu ja ruokaa ei oo nii sit tänää tuli vihdoin päätös toimeentulotuesta niin saadaan jopa 412,85? viimekuussa saatiin vaan 60? olin jo varautunu siihen et ei saada yhtään mitään.. jee nyt voin ostaa kunnon jouluruuat ja miehelle jonkun joululahjan oisko ideoita? ei mitään perinteisiä sukkia/partavettä :D vitsi miten onnelliseks sitä voi tullakkin noin "pienestä" asiasta

sais jo nyt sit alkaa ne menkat keskiviikkona on se jälkitarkastuksen verikoe ja perjantaina se itse tarkastus. silloin on myös keskenmenosta kulunut tasan kuukausi :(
hitsi mä oon ihan jäässä vaikka oon peiton alla. pitää vissiin pattereita kääntää kovemmalle.
 
nanakuu, loistojuttu :) :heart: silloin kun on vähän, niin osaa arvostaa pienempiäkin asioita ja mun mielestä se on upeaa.. itse olen vähävaraisesta perheestä ja siksi olen tyytyväinen ihan pienempiinkin asioihin :)
lahjasta en osaa sanoa mitä ostaisit, kun en tiedä miehesi mieltymyksistä :D itse ostin omalle ukolle BMW- kirjan, koska hän on niin bemari fani :D ihan varmasti tykkää kun on puhunut siitä jo monta vuotta :) ja nyt sen löysin... yksi hyyvä vaihtoehto ois vaikka se uusi guinnes world records kirja :) ostin sen äitille ja isäpuolelle joululahjaksi. muuta en osaa neuvoa..
 
YP
kirjoja en uskalla ostaa kun ei lue edes akuankkaa :D viimevuonna ostin sille hopeisen panssarikaulakorun kun oli jo pitkään halunnut sitä. mut nyt se ei oo kyllä puhunut mitään.. mäkin oon tosi vähävaraisesta perheestä.joku saattais ihmetellä sitä kuinka mä välillä annan äitille rahaa jos mulla itselläni sattuu olemaan enemmän.vaikka en kotona enää asukkaan mutta musta on kiva auttaa ja tiedän myös että äiti auttaa mua aina kun pystyy.
 

Yhteistyössä