*Esikoisesta Haaveilevat*

nanakuu, mut toi ennätyskirja on sellanen että eihän sitä tarvii ees lukee ku voi vaan katella kuvia :) mä oon ihan samanlainen että annan aina äitille rahaa ja se kyllä ihan varmasti antaa mulle ku tarviin ja jos sillä vaan on... mulla on muutenkin tosi läheiset välit äitiin, ehkä just siks ku se on mut periaatteessa vaan kasvattanu ja se on ollu mulle ainoa ihminen keneen voin luottaa :)

siis mitä.? :eek: mä luulin et eilen ovis testissä oli vahvaakin vahvempi plussa, mut nyt se on entistä selkeempi... paaaaaljon selkeempi ku kontrolliviiva.! perhana, nyt en enää surkuttele tätä tilannetta, vaan otan uuden mahdollisuuden käyttöön :) mut voiko tää vatsa juttu vaikuttaa raskautumiseen.? :eek: :ashamed:

YP

Puhdas nega..... Mua vaan niin pelottaa et jos on jotain pahasti vialla... Mullahan todettii sillo vajaa vuos sitte se klamydia ja se hoidettii pois niin multa kun ukoltakin.. Mutta jos se onkin ollu mulla pidempään ja ehtiny tehä kaikki tuhot maan ja taivaan väliltä..

Mä silloin kävin lääkärissä kun ne terot mulle määrättiin ja siellä tehtii gynekolokinentutkimus ja ultrattiin yms.. Oliskoha niissä näkynyt jos jotain olisi ollut vialla?? Ja otettii verikokeita yms yms...

Mä voisin liittyä seuraan. Olin edellisessä, nyt jäänyt täällä käynnit vähän vähemmälle, niin oon tippunu pois.

Kp on nyt 34/29. Torstaina tehty vimonen testi ja negaa näytti, eli tätiä odotellessa. Ja sitten taas alusta...

anu, ihan 100% varmasti en osaa sanoa, mutta olen silti melko varma että niissä ois kyllä näkyny.!! jospa sulla tosiaan on ollu ovis myöhemmin ja siks testi näyttää viel negaa, toivotaan että se siitä plussaks muuttuu :) :heart:

Joo toivotaan... Typeränä kattoin tesitä viel, niin roskishaamu ilmestynyt.... Mutta tosiaan aina välillä tulee mieleen jos se klamydia on saanut tuhoja aikaan, mutta tosiaan jos olis sillo näkyny siel ultras yms niin vähän huojentaa oloa ja se lääkäri tiesi et klamydia juuri hoidettu pois.. Nyt on nipistelyjä oikealla alhaalla... Ja en silloin edes olis muuten tienny koko klamydiasta mutta oli niin hirveet kivut melkein päivittäin myöskin tuolla munasarjojen kohdalla oikealla alhaalla.. Onneks menin silloin!! Ja mekin oltiin ehditty olla yhdes jo reilu puol vuotta et sen ajan varmasti mulla ollu ja jos minä tartunnan saanut ensiksi niin ollut vuoden pari ku muistan sen yhen reissun ku en ehkäisyä käyttäny..... Ja siitä olen varma ettei mies ole pettänyt... Anteeks purkautuminen....

anu, jos asia noin kovasti mieltäsi kaivaa niin mene ihmeessä uudestaan lääkäriin :hug: siellä ne voi vielä varmistaa asian ja saat mielenrauhan :) en usko että siellä mitään häikkää enää on, mutta oman mielenrauhasi saamiseksi kannattaa sitten kyllä käydä :)

sinikka :LOL: noita tulee välillä väliin ku väliin :D

hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :eek: sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

Heipähei!

Tahtoisin mukaan ketjuun, jos se vaan sopii. :) Oon 23v, mies on 25v. Mulla on jo muutaman vuoden ajan ollut kova vauvakuume, ja oon tänneki ennen kirjotellu. En muistanu enää salasanaa niin nyt on uusi nikki.. Vauvakuume on tarttunu vihdoin mieheenkin, joten on annettu vauvalle lupa tulla. Mä valmistun keväällä (jos vaan saan kaikki kurssit suoritettua) eli ei jäisi koulu (ainakaan paljoa) kesken vauvan synnyttyä, jos heti tärppää. Nyt on siis yk 1 ja kp 4/25-27.

En meinaa millään uskoa, että nyt saa oikeasti alkaa yrittää. Niin kauan olen tätä odottanut. Silti välillä epäilee itseään, että onko minusta äidiksi ja rupeanko tähän liian nuorena.. Kait tuo on normaalia...?

Eipä tässä nyt muuta, kertokaa "vanhatkin" jotain itsestänne jos haluatte, niin tulee porukka paremmin tutuksi. :)

anu jos viivassa on yhtään väriä se johtuu raskaushormonista. :):) Oottele pari päivää. Mulla ei ollu mitää haamuu ku testasin vasta kp 38 ja luuli et vaan oli taas ovuloimaton kierto ;D Sitten kiljuttii ja itkettii ja täristii onnesta. :)

Plussapuhureita tänne! pian tonne odotuspuolelle meijän kirjavaan porukkaan. :)
Torstaina varhaisultra. katotaa palaanko luoksenne... :/ Jänskättää ihan pirusti...

babyb & toukka 6+4

No siis kun valoa vasten sitä katto niin haalean vaaleanpunainen viiva... Minä odottelen nyt muutamanpäivän ja testailen.. Tänään oon koko illan syöny kun hevonen.. Nälkä on koko ajan ja vaikkei oliskaan niin koko ajan jotain jääkaapilta ottamassa!!

Noista roskishaamuista voisin sanoa sen verran, että olen omalla kohdalla törmänny jo parikin kertaa, ja siis ihan värillisiä ovat olleet, ja silti ei ole raskaushormonia ollut tipan tippaa. :/

Tervetuloa Minnea takaisin! :flower:

Plussatuulia kaikille!! :whistle:

YP Oletko kunnossa? Löysivätkö mitään?

Mulla oli muutama vuosi sitten ihan sama vaiva, menin terveyskeskukseen, jossa sanoivat, että "sulla on varmaan ilmavaivoja".... Aikani kiljuttuani siellä sain lähetteen sairaalan päivystykseen, jossa lähettivät leikkaukseen samantien. Aamuyöllä heräsin, niin kertoivat, että munasarjasta löytyi kysta, joka kivut aiheutti.

Tsemppiä!! :hug:

YP noniin heti päivittämään kuulumiset! :)

mäpäs kuulkaa näin unta, että plussasin ensi maanantaina, kp 26/26-30 :p ei kyllä ole mitään suunnitelmaa testata silloin, että mistähän lie tuo uni saanut alkuperänsä :p aika hanurista, jos joulupäivä menee rätti persiissä :|

Yhteistyössä