Hakutulokset

1. M

Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

eipä täällä varmaan enään kauaa iloita plussasta, vuoto lisääntyy siihen malliin että se siitä :(
  2. M

*Esikoisesta Haaveilevat*

Taisi meikäläisen plussa kestää sen aamupäivän sitten. Vuoto vaan lisääntyy koko ajan :(
  3. M

Kiitos onnittelijoille :hug: Olo on jotenkin niin sekava eikä tätä voi käsittää ollenkaan. Nyt kuitenkin pelkään pahinta, koska on tuhruilua...
  4. M

Mansikkatee kiitos. Mullakin on ollut tuhruilua, en tiedä kuinka vaaratonta tai vaarallista se on mutta toivoisin sen loppuvan. Neuvolaan ensimmäinen aika mulla on 5.1. tuntuu ikuisuudelta aika sinne. Toivottavasti masuasukki pysyy matkassa...
  5. M

HappuFeet Kiitos kovasti! Kyllä sullakin on toivoa, sun kierrot näkyy olevan mun kanssa aika samoja, mä tein silloin lauantaina sen negan, joten toivoa on todellakin. :hug:
  6. M

Jemppi Kiitos! Olo on vähän epätodellinen! Vai plussanneisiin, pitäisikö kuitenkin odottaa vielä :laugh: Nyt joudutaan siirtää häät elokuulta kevääseen, jos kaikki menee hyvin!
  7. M

Aamulla tuli clearbluen testiin plussa :heart: Plussaa näytti ennen kuin testiin tuli edes tarkistusviiva =) Tuhruttelu mua vaan nyt kovasti huolestuttaa....
  8. M

Aamulla sitten tuli plussa clearbluen testiin! :heart: Mutta jotenkin on mieletön huoli, kun sitä tuhrua tulee, olen kuitenkin todella onnellinen, miehen kanssa itkettiin kun testiin tuli tulos. Plussaa näytti niin selkeästi ennen kuin edes tarkistusviiva kerkesi tulemaan =)
  9. M

Jemppi kiitoksia! Päivä kerrallaan ja ei tämä nyt maata kaada jos ei ole masuasukkia! Häät on kuitenkin tällä hetkellä niin kovasti mun mielessä.
  10. M

Onnea plussanneille ja talvicci onnea kihlauksen johdosta! Mä testasin lauantaina negan :( nyt alkaa jo ottaa päähän kun kierto vaan venyy ja venyy.
  11. M

Heippa vaan, lauantaina siis testasin negan :( Täti ei vieläkään ole tullut visiitille..... Tosin siinä testissä kävi sellainen, että tarkistusviiva ei tullut kuin vasta tuntien päästä, joten pitäisi varmaan testata uudestaan tällä viikolla jos täti ei vaivaa tulla vierailulle
  12. M

umayya päätin, että huomenna aamulla testaan jos ei täti ole tullut kylään, tuo mies kun painostaa sen verran :laugh:
  13. M

baby butterfly oikein paljon onnea plussasta :heart: Mä meinasin testailla huomenna aamulla, jos täti ei tule kylään.... Tuosta vauvakuumeesta, mulla vauvakuumeilu alkoi kymmenen vuotta sitten kun olin lapsia hoitamassa, nyt se on erityisen kova. Ikää mulla on 26 joten aika nuoresta olen...
  14. M

hilipatuinen mä en vaan jostain syystä uskalla testata, kun alavatsaa juilii, niin kuin olis täti tulossa kylään hetkellä millä hyvänsä. Mulla on tällä hetkellä kp 41/31-38
  15. M

vilmav2 oikein hirmuisesti onnea :flower: :heart: Tervetuloa HannA Tänne ei mitään uutta, tätiä ei vieläkään näy....
  16. M

umayya on niin mukava pitää teitä jännityksessä ;) Itselläni kun on vaan sellainen tunne koko ajan,että se täti sieltä tulee vielä, kun on välillä vähän tiputtanut, mutta ei enempää.... Jos ei viikon päästä ole täti tullut, niin kyllä mä sitten lupaan testata :)
  17. M

umayya ei mulla ole vielä uutta kerrottaa, kp:t paukkuu nyt 40 :kieh: Testiä en uskalla tehdä, kun koko aika on sellainen tunne, että täti tulee sieltä, taidan olla ikuinen pessimisti, mutta parempi ajatella negatiivisesti ku tippua korkeelta ja kovaa....
  18. M

astylle :hug: HappyFeet mulla on kanssa ihan sama juttu, että kierrot heittelee, ensin oli 32 pvää, sit 38, 32 ja nyt taas ties missä, mä en tosin kyllä ole tehnyt testiäkään ja luulin jo toissa päivänä, että täti kurvas kylään, mutta ei vielä. Mä söin kanssa yasmineja....
  19. M

umayya pikaista paranemista sulle. Kyllä se siitä vielä helpottaa. Noi mun kp:t varmaan kannattaa olla noin, mä voin vaikka ilmoittaa huomenna mikä tilanne on, niin ei tartte koko aikaa muuttaa jos se täti sieltä kurvaakin kylään :)
  20. M

HappyFeet mun kp:t on kait 39/32-38 ja yk 4, mutta kun luulin että täti tuli eilen kylään, mutta sitten ei hetken päästä tullutkaan mitään, niin kait se toi sitten on. Mä en oikein tiedä itsekään :kieh:

Yhteistyössä