Hakutulokset

1. M

*Esikoisesta Haaveilevat*

Heippa vaan! Mä ilmottaudun mukaan, olin vähän aikaa pois, mutta nyt on ajatukset kasassa, joten täällä ollaan =)
  2. M

Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Siis nyt mä oon ihan pihalla, ei mulla eilen täti tullut kylään. Mä en enää oikeasti ymmärrä mun kroppaa ollenkaan! No odotellaan josko se sieltä tällä viikolla tulis, inhottavaa kun välillä vuotaa vähän ja sit se loppuu ennen ku kerkis edes kunnolla alkaa.... Sori omanapaisuuteni, mutta...
  3. M

kiitos umayya ja mansikkatee Ensimmäisen kerran suretti kovasti ja näköjään sitä toivoo kovasti lasta, vaikka ne häät onkin siellä elokuussa tulossa ja kovasti ovat mun mielessä, vähän on ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä!
  4. M

Moikka kaikille! Täällä olis tänään kp 1 ja yk 5 siis pärähti käyntiin.
  5. M

mansikkatee oikein paljon onnea plussasta! :flower: Voisikohan joku korjata mulle kp:t eli 37 ja yk 4 menossa?
  6. M

Heippa kaikille! Ja heti aluksi onnittelut plussanneille :flower: Olin vähän aikaa pois, kun ajatukset harhaili ties missä sen naimisiin menon kanssa! Nyt ajatukset on saatu kasaan, ainakin toivottavasti. Vauva saa tulla vaikka heti, sillä päätimme, että jos vauva ilmoittaa tulostaan...
  7. M

Mirka ja Mansikkatee mä olen 169 cm pitkä ja mulla on vaalean ruskeat lapaluihin yltävät hiukset. Joten ei kovin kaukaa hakenut.... =) Mä en oikein tiedä mun vauvasuunnitelmista tällä hetkellä, kun me päätettiin mennä naimisiin ens elokuussa! Olen mielettömän onnellinen asiasta ja kovasti jo...
  8. M

Mansikkatee: olen mä käyttänyt netin ovulaatiolaskureita, pitää vaan tuota päivää muuttamalla vielä kokeilla ja katsoa se keskiarvo.
  9. M

Tuulia :hug: Täällä on toivuttu tädistä ja nyt vain uutta matoa koukkuun! Vähän masentaa se, kun en tunne ovulaatiota enkä tiedä haluanko ostaa ovulaatiotestejä, pelkään, että sitten menee liikaa yrittämiseksi...täytyy vaan kellistää mies joka toinen päivä :laugh:
  10. M

***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Mulle voi muuttaa kp:t 2/31-38 ja yk 3, pikkusen masentaa, mutta eiköhän se tästä. :ashamed:
  11. M

Eilen kurvas täti kylään, joten mulle voi laittaa kp 2/31-38. Kylläpäs toi kierto venyi, toivottavasti se vähän alkaa tasottumaan. Ja enhän mä nyt edes tiedä, että milloin mä ovuloin vai ovuloinko ollenkaan :ashamed:
  12. M

Kiitokset kaikille! Mä kyllä alan olla jo ihan sekaisin, aamulla olin ihan varma, että täti tulee kylään, kun tuhrutteli sen verran paljon ja oli tosi kipeä alavatsa, mutta nyt ei sitten taas yhtään mitään.... Pitäisiköhän kuitenkin testata huomenna aamulla, niin saisi tiedon tällekin...
  13. M

Mun ei varmaan tartte testata, kun tuhruttaa jo sen verran :'( Pettymys on suuri, vaikka vasta yk 3 alkaa....
  14. M

Mansikkatee mullakin on ollut menkkamaisia oireita nyt viikon verran, mutta kun ei ole rinnat arat eikä muita oireita, niin venytän kanssa tuota testausta. Mä kun luulen, että kun on vasta toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, niin voi hyvin venähtää kierto.... Mä taidan olla...
  15. M

Moikka moi! Ei ole täälläkään vielä menkkoja :D Saas nähä kui käy...viel en uskalla testata.
  16. M

EM hienoa kuulla, että kaikki oli hyvin. Varmistus ei kuitenkaan ole ikinä huonoasia. En mä vielä uskalla testata, kun äsken alkoi sellainen pieni verensekainen valkovuoto.... :(
  17. M

Mä oon täällä käynyt lukemassa teidä juttuja, mutta en oo kerinny kommentoimaan mitenkään... Huomasin, että omat kp:t on näköjään jo aika pilvissä, mutta en uskalla tehdä testiä, kuitenkin on vasta toinen yk menossa ja voi toi kierto olla pielessä vielä pillereistä..... Tuli vähän omaa...
  18. M

EM kyllä mullakin varmaan menisi vähän aikaa ihmetellessä, jos plussa tulisi....vaikka sitä vauvaa toivoo kovasti, mutta on se jotenkin niin jännittävää aikaa sitten =) Täytyy tänään siis vietellä mies....onneksi se sujuu aika helposti :D Vielä kun en oikein tiedä tuntuuko mitään nippailuja...
  19. M

Voisikohan joku antaa kokemattomalle neuvoja? Mulla on tänään siis kp 18 ja tuntuu, että tulee valkkaria ihan hirveästi, onko se siis merkki ovulaatiosta? Mä kun en oikein tuota kroppaani viel tunne..... :/
  20. M

ElinaMaria oikein paljon onnea ja toivotaan kovasti tarrasukkia mukaan! :heart:

Yhteistyössä