*Esikoisesta Haaveilevat*

onnittelut plussanneille ja halit tarvitseville.. *puhaltaa plussa tuulia* :whistle:

).( huolestuin tänään meidän kissasta kun 5tunnin sisällä oksens aika monta kertaa. vietiin se sit eläinlääkäriin kun käskivät tulla ja ottivat kaikki kokeet ja antoivat nesteitä. mitään ei onneksi löytynyt. mutta sitä reissusta köyhdyimme 135? (hui ) mutta onneksi ei kissalla hätää ollut.kunpa ei vaan enää oksentelu jatkuis.

sain asioita tänään selvitettyä ja selvis että pääsen tammikuussa jatkamaan opintojani nyt oon ihan innoissaan niistä. (sainpahan ajatukset muualle) ensviikon keskiviikkona sit olis se raskauskoe verestä. jotenkin jännään jo nyt sitä tulosta. vaik negaa se näyttää (toivottavasti?) kauhee väsymys vaan painaa mut silti yöllä ei meinaa unta saada. tais miehen loma loppua jo nyt kun lunta näyttää tulevan että ainakin huomenna joutuu töihin :/

Nasu-85
Hirmu isot onnittelut kaikille plussanneille ja :hug: sitä tarvitseville..
Jouduin hetken oleen ilman konetta nii huomasin tuossa et aika yvin tippunu kärryiltä ja näköjää sitte listaltaki... Ma ihan mielellään olisin pinossa mukana... :whistle: Olin viel joku aika si...
Eli siis mulla oli KU viime kuussa ja nyt edellee ootan ekoja menkkoja sen jälkeen, ei oo vieläkää alkanu...

heipsan.!
:hug: kaikille tarvitseville.!!

ON: vatsassa tuntuu ihan kamala paineen tuntu aina välillä.. varsinkin jos liikkuu nopeasti tai nostaa jotakin raskasta.. en osaa kuvailla tunnetta mutta se on ihan hirveän epämiellyttävä.!!

+++++++ tuulia :whistle:

YP

10.12.2008

MyPoodels....................kp 55/28-58................yk 6
Minttuli82......................kp 46/32-38................yk4 (+)
HappyFeet....................kp 44/32-34................yk3
Vivid..............................kp 35/28-71................yk1
Nasuli08........................kp 33/28-30................yk4
Ansku-82.......................kp 33/30.....................yk1
JenPen..........................kp 31/28.....................yk5
Empuuu.........................kp 30/30-36................yk2

anu84............................kp 27/28-29................yk14
Kia-85............................kp 26..........................yk4
DsariaL..........................kp 26/28.....................yk1
hippopotamus80...........kp 24/28-32................yk3
Kiharapää......................kp 23/32-35................yk15
HaLPe............................kp 22/23-27................yk11
tch.................................kp 20/30......................yk3

Hemuli1981...................kp 17/28-34................yk7
delfis.............................kp 14/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 14/26-30................yk11
Teddybear82.................kp 12/28-....................yk3
Minnie............................kp 10..........................TJOT
Louvre...........................kp 10/32-40................yk9

Yöperhonen...................kp 9/29.......................yk11
Asty...............................kp 8/28-42..................yk 20
kaz................................kp 6/28........................yk6
Sun Rise........................kp 5/35........................yk1(4)
Sharona........................kp 3/28-40...................yk3
ViutII.............................kp 2/27........................yk3
HannA-..........................kp 2/28........................yk1

Nanakuu............................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Nasu-85

VAROITUS: purkaus, voi khg<ajhrärohj<r-!!!!!! :kieh: kuulin just ihan hetki sitten että kaverin pikkuveli ja sen tyttöystävä (molemmat -91 syntyneitä) odottavat lasta..... voi jumalauta.!!!!!!!!!!!!!!! |O tää on niin väärin että kun itse yrittää ja toivoo niin ei mitään ja sit tollaset teinit tulee paksuks ihan vaan että hups..... mä en oikeesti kestä.!! :'( raivostuttaa ja itkettää niiiiiiiiiiiin paljon.! tää on niin väärin.! anteeks nyt tää purkaus......

Mä tossa just aloin kalenteria kattoo että mulla on tullu eka menkkatippa 8.11.. Eli kp:t on huomattavasti pidemmällä jos se lasketaa vuodon ekaksi päiväksi.. Mulla muutenki oli koko menkat niin kummalliset että suoranaista vuotoa ei ollu koko kierron aikana vaan ainoastaa jäi paperii vähän ku pyyhki... eli mistähä lasketaa... en millää vielä haluais edes testata etten tipu kovin korkeelta!

Onnea Minttuli! :flower: toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

anu tunsitko jossain vaiheessa ovis-oireita, et voisit laskee päivän millo testata?

on:mulla aika vahvat tätioireet ( tissikipu, alavatsa nippailut yms. )

iltaa.! :)

ihan kamala närästys ollu koko päivän.! siis aivan hirveetä... ja töihin mennessä kun juoksin junaan, niin paineen tuntu vatsassa oli aivan kamala.!!!! nyt jos en ole raskaana niin tulen todella kovaa ja korkealta alas näiden oireideni kanssa...... :ashamed: huoh..
olen pahoillani omanapaisuudestani.!!!

Kiitos kaikille :heart:

Tuttu terveydenhoitaja sanoi, että tuhruttelu alussa on aivan normaalia, pitää vaan nyt nauttia tästä olosta. Oonko mä jotenkin outo kun toivon pahoinvointia :D tietäis ainakin että kropassa tapahtuu jotain.

Huomenta leidit,
Kerroinko jo, että avauduin Clearbluelle? Alkoi tosissaan kyrsimään nuo niiden testien viivanpaikat. Sain valmistajalta nyt sitten ympäripyöreän vastauksen, mutta jälleenmyyjältä lupasivat lähettää postissa sen digitaalisen testin kokeiltavaksi. :)

Meillä on tänään firman pikkujoulut, lennättävät koko porukan tänne Amsterdamiin juhlimaan, yli 1000 ihmistä siis. Huh huh. Meillä on toimistoja ympäri maailman, Australiassa ja Aasiassa asti. Aikamoiset kemut siis tiedossa, ja tietenkään mulla ei ole mitään vaatteita!
Kutsussa lukee "dress to impress" - Joooooooooo! :headwall:

Mun menkat kesti sitten kokonaiset yhden päivän + pari päivää tuhruilua lopuksi.
Ei ihmekään siis ettei napsahda, jos se limakalvo on niin ohut.

Nyt menen laittamaan naaman päälle ja lähden töihin.
Kivaa päivää!

Yhteistyössä