Hakutulokset

1. KumiAnkeli

en myis minäkään

ihan oikein tekivät
  2. KumiAnkeli

juhannus juomat..

Sidukkaa the move :p Lapset menee anoppilaan, joten voi kuppia kallistella. vielä ei oo kerinnyt hakea, mutta ehtiihän sen huomenissakin.
  3. KumiAnkeli

No nyt on parveke

Hyvä, että jonkun sain jostain innostumaan ;)
  4. KumiAnkeli

oletko sinä

en, kun en muutenkaan niistä tykkää. aito on aina aito :whistle:
  5. KumiAnkeli

No nyt on parveke

Juhannus kunnossa :D Anoppi tuli tänne sen pesemään ja laittamaan kuntoon. Istutti kukat ja pesi vielä parvekelasit ja olohuoneen ikkunan. On se ihanaa, kun on tommoinen unelma anoppi :heart:
  6. KumiAnkeli

Saako teidän mielestä lapset olla alasti...

Saa tietenkin olla.
  7. KumiAnkeli

Meille tulee wauwwa tänään!

Ihana :heart: Mulla kans välillä niin julmetun suuri hauva kuume, mutta onneksi järki on vielä päässä, että on pysynyt pelkkänä haaveena
  8. KumiAnkeli

Miten se voikin aina sattua yhtä perkeleesti?

Mulla ei papa ole koskaan sattunut. inhottavalta toki tuntuu, mutta ei kipeeltä
  9. KumiAnkeli

Missä olit, mitä teit..

Mä olin varmaan kakkukahvilla anoppilassa pieni nyytti mukana
  10. KumiAnkeli

Kuinka kauan odotan maksua huutisostajalta?

Mä odottelen kans viikon ja viestiä laitan uudemman kerran sit 4 päivän päästä, jos ei ole ensimmäiseen viestiin mitään vastannut.
  11. KumiAnkeli

Mitäs te muut pätkät painatte?

Täälä kans yks pätkä 157cm ja 47kg :whistle:
  12. KumiAnkeli

annat lahjaksi 20e rahaa, hävettääkö?

No en kiroa :whistle: Tuo raha on niin suhteellista. Sillähän saa 200 muumitikkaria, mikä kuullostaa todella isolta määrältä :p
  13. KumiAnkeli

Mites olis tämmönen asukokonaisuus?

Ota tuo tumma paita sen päällimmäisen alta pois, niin sitten avot :whistle:
  14. KumiAnkeli

äh, kumman mä valitsen?

ylempi parempi :whistle:
  15. KumiAnkeli

ihan PAKKO kertoa ja vähän hehkutella..

On se kiva, kun joku saa. mulla listoilla olis valkoinen ruokailuryhmä, mutta aika turhalta toisaalta tuntuu, kun tuo vanha on ihan ehjä ja käypä vielä, mutta väri vain väärä.
  16. KumiAnkeli

Helou!=) Hyviä uutisia!=)

Onnea :flower: =)
  17. KumiAnkeli

Kertokaas mielipiteitä (kuva laukusta)

http://www.eluxury.com/estore/browse/product_detail.jsp?id=11238882 Tosta mä tykkään yli kaiken :heart: Viimein ja vihdoin kun tollasen itselleni sain
  18. KumiAnkeli

IHanaa, on kesä!!

Katsos vain, kerrankin ihminen joka vie sanat suustani :whistle:
  19. KumiAnkeli

Kyssäri niille naisille jotka on kotiäiteinä ja joiden mies tekee vähintään 12 tunnin työpäiviä

Kyllä osallistuu kotitöihin, aina kun vain töiltänsä ehtii(tämä siis tapahtuu ihan miehen omasta tahdosta). Kyllä me perheen kanssa käydään kylpylöissä ja ulkoilaan sekä tehdään kaikkea muutakin yhdessä. lapset on. 7,6 ja 2

Yhteistyössä