...kun täytit 22v? :D
Lentokala 18.06.2008 #2 Ei harmainta aavistusta eikä mitään muistikuvaa. Epäilen että on ollut kavereita kylässä ja sit lähdetty terassille ja baariin? Muistikatko johtunee siitä, että tuosta on aikaa 16 vuotta
Ei harmainta aavistusta eikä mitään muistikuvaa. Epäilen että on ollut kavereita kylässä ja sit lähdetty terassille ja baariin? Muistikatko johtunee siitä, että tuosta on aikaa 16 vuotta
Kylkiluu 18.06.2008 #9 Opiskelin Helsingissä ja miehen kanssa asusteltiin ensimmäisessä yhteisessä kodissamme =)
Matami-Mutkula 18.06.2008 #10 viime syksynä siis.. hmm.. en kyllä muista varmaan kotona tekemässä sitä samaa mitä aina.. tod.näk roikuin täällä
viime syksynä siis.. hmm.. en kyllä muista varmaan kotona tekemässä sitä samaa mitä aina.. tod.näk roikuin täällä
leijona76 18.06.2008 #11 Ööh...varmaan kotona kahvittelemassa. Tuolloin opiskelin ja vietin lomaa kotonakin.
Katsura 18.06.2008 #12 Olin ammattiin opiskelija, kihloissa mieheni kanssa. Muutapa en paljon muistakaan.
Viblsp 18.06.2008 #13 Muistan tämän. Odotin esikoista ja olin kovissa kivuissa munuaisiin levinneen virtsatietulehduksen takia.
Muistan tämän. Odotin esikoista ja olin kovissa kivuissa munuaisiin levinneen virtsatietulehduksen takia.
Kilppis 18.06.2008 #16 Me taidettiin viettää mun synttäreitä silloin meillä kotona kaveri porukalla. Syötiin hyvin ja juotiin hyvin, jatkoille baariin.
Me taidettiin viettää mun synttäreitä silloin meillä kotona kaveri porukalla. Syötiin hyvin ja juotiin hyvin, jatkoille baariin.
Vierailija 18.06.2008 #20 En muista, kun aikaa lähes 18 vuotta. Vietin ehkä rakennuksella, talomme oli juuri silloin vielä tekeillä.
En muista, kun aikaa lähes 18 vuotta. Vietin ehkä rakennuksella, talomme oli juuri silloin vielä tekeillä.
Moon Vaan Melonit 18.06.2008 #21 2v sitten... Ei mulla ole hajuakaan, en ollu sillon edes raskaana joten saatoin olla juhlimassa...
Taevahan Tosi 18.06.2008 #22 Olin kotona ja hoidin pientä poikaani En muista tehtiinkö mitä erityistä sinä päivänä.
Marakatti 18.06.2008 #24 Ei harmainta muistikuvaa.Todennäklösesti oli töissä jos oli arkipäivä ja kotona/mökillä jos oli viikonloppu
Ei harmainta muistikuvaa.Todennäklösesti oli töissä jos oli arkipäivä ja kotona/mökillä jos oli viikonloppu
V850 18.06.2008 #25 Odotin keskimmäistä ihan viime metreillä, eli en varmaankaan tehnyt mitään ihmeellistä ja kaksi päivää synttärin jälkeen oli WTC iskut..
Odotin keskimmäistä ihan viime metreillä, eli en varmaankaan tehnyt mitään ihmeellistä ja kaksi päivää synttärin jälkeen oli WTC iskut..