Saako teidän mielestä lapset olla alasti...

• Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti
no
kertokaapas missä vaiheessa ne ei voi enää olla?kuka sitten selittää ettei voikkaan enää.mun mielipide on että pienestä asti opitaan pitämään edes alkkareita tai sit uikkareita..miksi pitäisi olla paljaana...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kertokaapas missä vaiheessa ne ei voi enää olla?kuka sitten selittää ettei voikkaan enää.mun mielipide on että pienestä asti opitaan pitämään edes alkkareita tai sit uikkareita..miksi pitäisi olla paljaana...
No miks aikuiset ihmiset käy mökillä alasti saunassa ja uimassa?

Hehe
Kuule, usko pois - kyl tuo tulee tietyssä iässä automaattisesti...

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Miksi ei saisi olla?
Kun muslimi naapuri tuli valittamaan, heidän uskonnollista vakaumustaan häiritsee, jos kurkkivat toisten pihoihin j anäkevät siellä paljaa takaliston...
sanoisin tuohon, että mun uskonnollista vakaumusta häiritsee urkkivat ja uteliaat naapurit...
Tää oli hyvä, voisin vaikka käyttääkin, naapuri sovusta viis :D

v
no jaa, kyllä mä mökillä käyn alasti uimassa, vaikka ois kuka naapurimökeillä.
ei oo tosin vielä kukaan valittanut :whistle:

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä en juurikaan välitä mitä naapurit ajattelee. Jos mua kiinnostaa hyppiä munasillani, niin teen myös niin. Silleen mä kerran toivotin uudet naapuritki tervetulleeks :D
Joo, en mäkään yleensä jaksa hirveesti välittää, mut nää yhet märäjää koko ajan.

Tuli sitten vain tästä mieleen, et oonko liian lepsu kan annan noiden muksujen olla alasti vai onko se yleisesti hyväksytty asia. Itse kun en kurki toisten pihoihin, niin en tiedä miten muut tekee....

Me ollaan anopin kanssa pulikoitu iltamyöhään saunan jälkeen lasten altaassa ihan ilkosillamme :kieh:

Ei meidän naapurit ole puhunu mitään... ei ne taida kehdata, vaikka olisivatkin kurkkineet ikkunoista pihaamme :kieh:

Joten kyllä ne lapsetkin saa kirmata omalla pihalla ilkosillaan mielin määrin
=)

no
sehän on aikuisen omalla vastuulla mutta se aikuinen opettaa lapsensa..meillä ei olla alasti.ei ole suuri vaiva laittaa uikkareita tai sit pikkareita.vastuu on aikuisilla ei lapsilla.opettakaa kunnon ihmisiksi ne lapsenne.

sehän on aikuisen omalla vastuulla mutta se aikuinen opettaa lapsensa..meillä ei olla alasti.ei ole suuri vaiva laittaa uikkareita tai sit pikkareita.vastuu on aikuisilla ei lapsilla.opettakaa kunnon ihmisiksi ne lapsenne.
Mun mielestä kunnon ihminen saa olla omalla pihallaan uima-altaassa alasti. Varsinkin jos pensaat suojaa pihaa. Se ei ole perverssiä tai epäluonnollista. Ja aion opettaa lapsilleni sen myös. Yleiset uimarannat on sitten ihan eri juttu :kieh:

?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mun mielestä kunnon ihminen saa olla omalla pihallaan uima-altaassa alasti. Varsinkin jos pensaat suojaa pihaa. Se ei ole perverssiä tai epäluonnollista. Ja aion opettaa lapsilleni sen myös. Yleiset uimarannat on sitten ihan eri juttu :kieh:
kerroppas miksi ihmeessä pitää olla alasti uimassa??

Hehe
:D

Kunnon ihminen = häpeää alastomuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
kerroppas miksi ihmeessä pitää olla alasti uimassa??
Ei kai sitä missään sanota, että pitää olla?

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Kyllä omassa pihassa saa olla niinkun tykkää.
Aivan! Jotain siveellisyyssäädöksiähän on olemassa, ja jos kaupungilla paljaana kulkee, niin taitaa poliisi jossakin vaiheessa tulla poimimaan talteen. Mutta kai nyt omalla pihalla saa nakuilla, eihän sinne ole muiden edes pakko katsoa!

Yhteistyössä