Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Mitä maksaa suunnilleen yhdeltä lapselta päivähoito?

Aamupala syödään kotona. hoito vaihtelee 2 ja 6 tunnin välissä
  2. KumiAnkeli

Kysynyt olen juu, ja sanoi, ettei mitään rahaa halua. Mutta ilmainen hoito ei tule kysymykseenkään :whistle:
  3. KumiAnkeli

uskaltaako joku oikeasti vielä olella auringossa ilman aurinkorasvaa??

Lapsille laitan kyllä, mutta itselleni en
  4. KumiAnkeli

Ok. tietenkin maksan kunnon summan. 250e, olisko riittävä?Tuo tuntuis jotenkin kohtuulliselta.
  5. KumiAnkeli

Eräs palstalainen menee naimisiin tänään...

Onnea rutkasti :flower: =)
  6. KumiAnkeli

miten helposti oksennustauti tarttuu?

Tosi helpostihan tuo tarttuu.Ei siihen paljoa tarvita
  7. KumiAnkeli

Veljeni vaimo lupasi hoitaa esikoista, kun menen kouluun ja nyt mietin, että mitä sille kk:ssa maksaisi siitä?
  8. KumiAnkeli

laitatko hautajaisiin ripsaria?

Mä olen laittanut vedenkestävää, eikä se levinnyt.
  9. KumiAnkeli

miks helvetissä te laitatte

No jopas sulla on ongelmat :whistle:
  10. KumiAnkeli

Ottaakohan ne mut kouluun?

mä olen ylä-asteen jälkeen opiskellut vaatetusalaa, ja se jäi kesken, kun silloin oli ihan muut mielenkiinnon kohteet, kuin koulu. Olin nuori ja tyhmä, enkä ajatellut silloin "järkevästi". Koulusta aikaa 10v. vein koululle vapaamuotoisen hakemuksen ja nyt odotan vastausta, et pääsenkö viimeisen...
  11. KumiAnkeli

Pitääkö heittää roskiin pikkutahraiset vaatteet?

Kyllä mä ihan roskiin heitän vaatteen missä on tahra, jos ei pesulla pois lähde.
  12. KumiAnkeli

Onkos kaikille tulevan Syksyn Eskarilaisille tullut kutsu tutustumaan Eskari-paikkaan??

Meille ei vielä ole tullut. kaverille tullut jo ajat sitten ja tutustumassa ovat jo käyneetkin.
  13. KumiAnkeli

IRC-galleria ja "ikäraja"

ei kait sielä nyt mitään ikärajoitteita ole. Sinne vain jos mieli halajaa :whistle:
  14. KumiAnkeli

Mitäs kaikkea eskarilainen tarvitseekaan?

Ei meillä eskarilainen kyllä penaalia ja reppua tarvitse. Ja kotitehtäviä ei ole tullut. Vaihtovaatteet kun vie eskariin itsensä lisäksi, niin pitäisi riittää.
  15. KumiAnkeli

Mitä miehet ovat sinussa kehuneet?

silmiä ja takapuolta
  16. KumiAnkeli

jos menette sairaalaan tervehtimään osastolle tuttuanne niin viettekö hänelle jotain?

Juu, kyllä mulla on tapana jotain viedä. esim. kukkia, karkkia, juomista, lehtiä
  17. KumiAnkeli

Odotatko vai pelkäätkö ukkosta?

Mä sitten suorastaan rakastan noita eli odotan ukkosta ja kunnon kesäisiä kaatosateita =)
  18. KumiAnkeli

Ihana naapuri...

Rehellisiäkin ihmisiä vielä löytyy :whistle:
  19. KumiAnkeli

Minkä ikäisenä olette saaneet ensimmäiset harmaat hiukset? Mulla jo nyt.

Mä olen pian 28v ja onnekseni ei vielä niitä harmaita ole löytynyt, mutta mieheni on pian 27v ja sillä on nyt tullut muutama harmaa kulmakarva, liekö joulupukiksi muuttumassa? =)

Yhteistyössä