Mitä miehet ovat sinussa kehuneet?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En tiedä, mitä ne kehuu vai kehuuko yleensä mitään, mutta kaikista parhaan kohteliaisuuden sain muutama vuosi sitten ravintolasta poistuessani. Juuri sisälle tullut mies ryntäsi mun perään ja hönkäisi: "Mun oli pakko tulla sanomaan. Sä olet kauneinta, mitä mä olen tänään nähnyt!" Ja sitten se meni takas sisään. Vieläkin tulee hyvä mieli, oli niin vilpittömän kuuloinen kaveri eikä edes yrittänyt mitenkään päästä pöksyihin.

Mun tissit on saaneet kehuja ainoastaan esikoista imettäessäni. Peffa sensijaan joutuu miestenkiinnostuksen kohteeksi. Viimeeksi eilen eräs nuorimies ihmetteli, että kuinka mä oon voinut puskea sen läpi 4 tenavaa. Äitisihmisillä kuulemma pitäisi olla levähtänyt speba. Onhan jotkut joskus pitäneet myös hymystäni ja jutuistani.

Jostain
syystä mun kokonaisuus saa miehet villeiksi ja kiinnostumaan.. Pitää ilmeisesti yrittää olla ärsyttävä, leikellä kroppa ja kasvot ja pukeutua kuin puliukko sillä alkaa mennä pian hermot!

tirppa
tapahtui kerran eräässä ravintolassa iltahämärässä....
Eräs tuntematon mies erehtyi kehumaan mun tissejä mun omalle miehelle. Ei siis ollut huomannut että tultiin yhdessä. Tokaisi mun miehelle, että onpa hyvännäköinen muija ja hyvät tissit. Mies vaan nyökytteli että joo, kiitti, se on mun vaimo. Tämä toinen oli kadonnut nopeasti pois paikalta.

Oma mies kehuu usein mun ulkonäköä ja luonnetta. Ja sitä kun teen jotain mistä sille tulee hyvämieli. :)

Yhteistyössä