Mitä miehet ovat sinussa kehuneet?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Hei
Okei. Kai mä olen vaan epämiellyttävän näköinen ku ei mua kukaan koskaan kehu. Olen ennenki miettiny et kaikilla on aina ihailijoita ja flirttiä ja kehujia, mutta mulla ei. Eipä siinä, on mulla onneksi mies joka musta pitää, mutta on se aika ikävää olla kaikkien muiden mielestä luotaantyöntävä...

Ugly Betty
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Ketkä teitä oikeen kehuu? Missä? Ei mua vaan ole kukaan muu koskaan kehunut kuin oma mies. Ja sen mielestä mussa kaikki on parasta.
Miehet kadulla, töissä, netissä, ihan missä vaan. Olen saanut miehen ajamaan yön selkään 1200 km minua tapaamaan, saanut miehen kävelemään päin seinää kääntyessään minua katsomaan liian pitkään, saanut miehen pysäyttämään auton keskelle tietä ja kehumaan minua.

Itse pidän itseäni rumana.

Sir Elwood tuli mieleen
"Sul on kauniit kasvot sul on terävä pää
punaiset hiukset ja sun silmistäs nään
etten oo ensimmäinen en joka pyytää sun mukaan
Ja mul on likanen paita ja liian vähän rahaa
mä oon istunut niin kauan hei mul on aikaa
jäisit kun mä pyydän mua kuuntelemaan"

vaimo04
Oma mis kehuu rintoja ja takapuolta ja muutenkin ulkonäköä/"kauneutta" (vaikka muissa ei niin aihetta välttämättä ole, mutta rintoihin ja takamukseen olen itsekin tyytyväinen). Spontaanisti miehet ovat kehuneet takapuolta (ei kyllä olisi niin väliä ulkopuolisten kehuille, mutta humalassa jotkut ovat niin estottomia) ja "tähtisilmiä". Ja rinnoistakin vaikuttavat "nauttivan", mutta kukaan ei ole sentään aikoihin kommentoinut :)

vieras
Ketkä teitä oikeen kehuu? Missä? Ei mua vaan ole kukaan muu koskaan kehunut kuin oma mies. Ja sen mielestä mussa kaikki on parasta.
Töissä, sitten missä tahansa juhlissa, baarissa jne. Sanovat, että onpa kaunis nainen, jotkut kehuu varmaan niitä tavanomaisia, peppua, vartaloa, silmiä, hymyä, kasvoja... Aina kuulee.

mie
No oma mies tietty kotona, entiset heilat, ystävät. Jos joku kadulla tulis kehumaan niin pitäisin naisen esineellistämisenä tai korkeintaan liehittelynä, enkä kuuntelis. Sen verta feministi oon. :D

Oma mies nyt kehuu mitä vaan, se on semmonen hömelö.
Mut vieraat miehet kehuvat luonnettani, sanovat mulla olevan hyvät hermot :eek: , laittamaani ruokaa kehuvat, samoin leivonnaisiani, kädentaitoja on myös kehuttu ja hämmästelty. Sosiaalisia taitojani on myös kiitelty.

Yhteistyössä