Ystävät mua silloin joskus kun niitä vielä oli.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Ketkä teitä oikeen kehuu? Missä? Ei mua vaan ole kukaan muu koskaan kehunut kuin oma mies. Ja sen mielestä mussa kaikki on parasta.
Miehet kadulla, töissä, netissä, ihan missä vaan. Olen saanut miehen ajamaan yön selkään 1200 km minua tapaamaan, saanut miehen kävelemään päin seinää kääntyessään minua katsomaan liian pitkään, saanut miehen pysäyttämään auton keskelle tietä ja kehumaan minua.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Ketkä teitä oikeen kehuu? Missä? Ei mua vaan ole kukaan muu koskaan kehunut kuin oma mies. Ja sen mielestä mussa kaikki on parasta.
Töissä, sitten missä tahansa juhlissa, baarissa jne. Sanovat, että onpa kaunis nainen, jotkut kehuu varmaan niitä tavanomaisia, peppua, vartaloa, silmiä, hymyä, kasvoja... Aina kuulee.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Ketkä teitä oikeen kehuu? Missä? Ei mua vaan ole kukaan muu koskaan kehunut kuin oma mies. Ja sen mielestä mussa kaikki on parasta.
No oma mies tietty kotona, entiset heilat, ystävät. Jos joku kadulla tulis kehumaan niin pitäisin naisen esineellistämisenä tai korkeintaan liehittelynä, enkä kuuntelis. Sen verta feministi oon.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Ketkä teitä oikeen kehuu? Missä? Ei mua vaan ole kukaan muu koskaan kehunut kuin oma mies. Ja sen mielestä mussa kaikki on parasta.
Näitä ja olen kuulemma vaan niin ihana. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:silmiä ja takapuolta