jos menette sairaalaan tervehtimään osastolle tuttuanne niin viettekö hänelle jotain?

• Viestiketjun aloittaja raacel
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu kai minkälaisesta tilanteesta on sinne joutunut. Mutta jos esim. kaatunut niin suklaa/limu/lehti/kukat tms.
Jos taas ollut jossakin vatsaleikkauksessa tms. niin syömiset ei varmaan ole kovin hyvä vieminen. Kukat/lehdet yms. olisi siinä tilanteessa varmaan hyvä.

Jos taas on esimerkiksi synnyttäneiden osastolla niin äidille suklaa+kukat, vauvalle tossut, potkuhousut tai muuta vaatetta tai soittorasia tms. =)

Fleur de la Cour
Älkää ihmiset viekö sairaalaan syötävää tutuillenne sillä useimmiten potilaat eivät saa syödä herkkuja kun tehdään toimenpiteitä tai tutkimuksia, ottakaa ainakin selvää asiasta, eri asia on jos menette synnytysvuodeosastolle, synnyttäneet saa ja voi syödä kaikenmoisia herkkuja.. Kukkia voi viedä jos varmistatte ettei huoneessa ole sellaisia potilaita joilla tulee kukista hengitystieoireita. Keuhko-osastoille ei kukkia saa viedä lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Älkää ihmiset viekö sairaalaan syötävää tutuillenne sillä useimmiten potilaat eivät saa syödä herkkuja kun tehdään toimenpiteitä tai tutkimuksia, ottakaa ainakin selvää asiasta, eri asia on jos menette synnytysvuodeosastolle, synnyttäneet saa ja voi syödä kaikenmoisia herkkuja.. Kukkia voi viedä jos varmistatte ettei huoneessa ole sellaisia potilaita joilla tulee kukista hengitystieoireita. Keuhko-osastoille ei kukkia saa viedä lainkaan.
Totta kai mä otan asiasta ensin selvää voiko syötävää antaa

usein tullut käytyä
Melkein joka kerta vein jotain hyvällistä, lukemista ja kahvia hain kanttiinista ja sen kanssa pullaa tms.
Ja potilas oli vuodeosastolla oleva jolle ei tehty mitään toimenpiteitä!
Eiköhän sitä potilas itse tiedä saako syödä vaiko ei!?!?

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja usein tullut käytyä:
Melkein joka kerta vein jotain hyvällistä, lukemista ja kahvia hain kanttiinista ja sen kanssa pullaa tms.
Ja potilas oli vuodeosastolla oleva jolle ei tehty mitään toimenpiteitä!
Eiköhän sitä potilas itse tiedä saako syödä vaiko ei!?!?
Niinhän sitä luulis..

Yhteistyössä