ja jos hävettää niin miksi?
jos saat 20e rahaa lahjaksi, kiroatko antajan pihiksi sontaläjäksi?
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:ei hävetä ja oisin onnellinen jos saisin 20e lahjaksi joltain....
Tästä sen näkee miten ei arvosteta rahaa samalla tavalla kuin ennen. Ite oisin todella tyytyväinen 20 ?, 100? jo varmaan sekoaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Olen antanut kummipojalleni 20? 9v lahjaksi ja hän totesi, että sai kyllä isovanhemmilta 100?. Mutta kun en ole aikonutkaan muiden kanssa alkaa kilpailla
ihan kelle vaan vaikka häälahjaksi.. minusta ei ole häpeä antaa lahjaa, toki olis kiva antaa kuu, muttei se ole mahdollista. olen myös melkein aina kiitollinen lahjasta. (melkein.. silloin harmittaa kun mummo tuo jotain krääsää joka kestää 2min, ja joutuu laittaa roskiin)Alkuperäinen kirjoittaja riippuu...:Häh? Mikä juhla ja kenelle annan? yksin vain koko perheeltä?
No jos olisin ton pojan äiti ni olisin kyll ottanu pieneen puhutteluun. Todella raivostuttavaa että opetetaan jo pienestä pitäen siihen, ettei arvosteta mitään. Räkänokkapr*eAlkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Olen antanut kummipojalleni 20? 9v lahjaksi ja hän totesi, että sai kyllä isovanhemmilta 100?. Mutta kun en ole aikonutkaan muiden kanssa alkaa kilpailla
Meillä ainakin isovanhemmat antaakin enemmän kuin tädit ja sedät, ja kummit kanssa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Tästä sen näkee miten ei arvosteta rahaa samalla tavalla kuin ennen. Ite oisin todella tyytyväinen 20 ?, 100? jo varmaan sekoaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Olen antanut kummipojalleni 20? 9v lahjaksi ja hän totesi, että sai kyllä isovanhemmilta 100?. Mutta kun en ole aikonutkaan muiden kanssa alkaa kilpailla
Muistan kun sain rippilahjaksi 500mk ja sanoin äidilleni, että onkohan tälle vanhalle pariskunnalle tullut joku virhe, ja aikovatkin antaa 50?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Tästä sen näkee miten ei arvosteta rahaa samalla tavalla kuin ennen. Ite oisin todella tyytyväinen 20 ?, 100? jo varmaan sekoaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Olen antanut kummipojalleni 20? 9v lahjaksi ja hän totesi, että sai kyllä isovanhemmilta 100?. Mutta kun en ole aikonutkaan muiden kanssa alkaa kilpailla
Ei hävetä, koska raha ei kasva puussa. Ja jos saan joltain niin välttämättä en ota sitä vastaan...Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:ja jos hävettää niin miksi?