Meillä ei ihan pojan isomummo anna 1000? jokaiselle lapsenlapsenlapselle, lapsenlapsia on nimittäin yli 50, ja lapsenlapsenlapsia reilut 70.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:just. Meillä appiukko antoi pojan 2v lahjaksi 300 euroa ja isomummo 1000 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Appi toi pojalle 5v lahjaksi 2e
ompas sikiävästä porukkaa, omiakin on varmaan 10 ja jokaisella siis 5 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä ei ihan pojan isomummo anna 1000? jokaiselle lapsenlapsenlapselle, lapsenlapsia on nimittäin yli 50, ja lapsenlapsenlapsia reilut 70.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:just. Meillä appiukko antoi pojan 2v lahjaksi 300 euroa ja isomummo 1000 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Appi toi pojalle 5v lahjaksi 2e
Ja vastaus kysymykseen, ei hävettäis antaa.
Kyllä on IHAN sopivasti. Se on todella hyvä rahasumma - tuloista riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja hö:ajattelin kyllä juuri kummipojalleni,13v, antaa 20e lahjaksi..onko sit liian vähän?ei mun mielestä mun kodinhoidontuesta oo liian vähän..
mulla ei sukulaiset ja ystävät merkitse sitä että saa kalliita lahjoja ja rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:ja jos hävettää niin miksi?
jos saat 20e rahaa lahjaksi, kiroatko antajan pihiksi sontaläjäksi?
Ei ja eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En häpeä, eikä hävetä saada rahaa 20e.
Tosin minun rippikouluaikanani jne. oli lahjarahat yleensä 50markkaa (8,4e) tai 100markkaa (16,7e).