Ennen vanhaan ylioppilaat ... sai 100 mk ja nykyään kuulema pitäis antaa 100?
No mun mielipide on se että ajatus se tärkein.
No mun mielipide on se että ajatus se tärkein.
mutta äiti eiAlkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:20e lapselle ei ole liian vähän, mutta häälahjaksi antaisin enemmän.
Veljeni antoi 11.v pojalleni 10e lahjaksi. Kieltämättä se tuntui kyllä aika vähältä. Mutta jokainen tyylillään... :| Ja poika oli kuitenkin ihan tyytyväinen.
osaatkos vastata kysymykseenkin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä annan kummipojalle rippilahjaksi lähes 1000e
Mie oisin ottanu rahan takasi ja pitäny luennon. Ärsyttävä kakara, anteeksi nyt vain.Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Olen antanut kummipojalleni 20? 9v lahjaksi ja hän totesi, että sai kyllä isovanhemmilta 100?. Mutta kun en ole aikonutkaan muiden kanssa alkaa kilpailla
just. Meillä appiukko antoi pojan 2v lahjaksi 300 euroa ja isomummo 1000 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Appi toi pojalle 5v lahjaksi 2e
No ei kai oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:just. Meillä appiukko antoi pojan 2v lahjaksi 300 euroa ja isomummo 1000 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Appi toi pojalle 5v lahjaksi 2e
HEH, joo siis ei ole 20e vähän, tuokin summa on kerätty 15 vuoden aikana, en ole juuri lahjoja ostellut syntymä,nimi, joulu jne vaan laittanut 20 mk - 20e silloin tällöin tilille ja pankki on siihen korkoa maksanut.Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:osaatkos vastata kysymykseenkin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä annan kummipojalle rippilahjaksi lähes 1000e
Ei hävetä antaa 20e enkä kiroa pihiksi jos saan 20e.Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:ja jos hävettää niin miksi?
jos saat 20e rahaa lahjaksi, kiroatko antajan pihiksi sontaläjäksi?
antoi. Anoppkini antaa joka juhla 200 euroa lapsille. Toisaalta ymmärrän hyvin. On lapsille sitten säästöjä tilillä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:No ei kai oikeasti?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:just. Meillä appiukko antoi pojan 2v lahjaksi 300 euroa ja isomummo 1000 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Appi toi pojalle 5v lahjaksi 2e
Ei niin... mutta parempi sekin, kuin joku liian pieni vaate.Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:mutta äiti eiAlkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:20e lapselle ei ole liian vähän, mutta häälahjaksi antaisin enemmän.
Veljeni antoi 11.v pojalleni 10e lahjaksi. Kieltämättä se tuntui kyllä aika vähältä. Mutta jokainen tyylillään... :| Ja poika oli kuitenkin ihan tyytyväinen.