Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Meidän koira on ihan omituinen :/

ihan vain läheisyydenkaipuuta?
  2. KumiAnkeli

ihana äitini lupasi ostaa miulle talvipuvun!

Ihana äiti sulla :heart:
  3. KumiAnkeli

Teillä joilla miehelle tehty vasektomia

Miehelle tehty. Itselleni ei. Sperma tutkittiin ja siitä ei löytynyt siittiöitä. Luotan tuohon, eli muua ehkäisyä ei tarvita saatikka käytetä.
  4. KumiAnkeli

Sain ihan ihka ensimmäistä kertaa

yik :x Mä en tykkää niistä sitten yhtään. Muutaman keran olen hakenu ja aina yhtä pettynyt. Ennemmin ostan värkit ja teen itse kotona
  5. KumiAnkeli

Ootteko nähneet NÄÄTÄKOIRAA?

Mäyräkoira?
  6. KumiAnkeli

Mitä ruoaksi tänään? =)

Meillä syödään eilistä kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa :p
  7. KumiAnkeli

Oliskohan jo aika mennä lääkäriin..

Enemmän siitä varmasti hyötyä on kuin haittaa jos käväiset näytillä :wave:
  8. KumiAnkeli

Ultraavatko ne pelkopolilla?

Kyllä mulla ultrattiin.
  9. KumiAnkeli

G: kehtaatko näyttäytyä alasti miehesi edessä?

Tietenkin! miksi en? Onhan se sentään oma mies :whistle:
  10. KumiAnkeli

Marsipaaniruusukokeilu (kuva)

oi kun nättejä. Onnistunut olet :D
  11. KumiAnkeli

Mä oon varmaan omituinen..

On se mun mielestä. :x
  12. KumiAnkeli

sydämen ultra

ok. Täytyy varmaan kysyä, että kertooko. Toivonmukaan ei tehdä ruokatorven kautta |O Kait ne olis etukäteen sanonut jos tekee? |O
  13. KumiAnkeli

sydämen ultra

Kellekkään tehty? Mulle tehdään huomenna ja jännittää niin pirusti :/ Kertookohan se ultraaja siinä heti jos sielä on jotain poikkeavaa, vai täytyyköhän odotella, että on lääkärille aika ja se vasta kertoo oliko mitään ihmeellistä. Tääkin käytäntö varmaan vaihtelee paikkakunnittain.
  14. KumiAnkeli

=) Kyllä ne lapset on ihania

En mä herneitä vetänyt nenääni. se pussi on vielä suljettuna. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja niitä kunnioittakaamme. :wave:
  15. KumiAnkeli

Olipa kiva olla ulkona kun on lunta!=)

Puhallas ne lumipilvet kohti vaasaa :D Poika odotellut jo elokuusta asti lunta, että saisi ukon tehtyä.
  16. KumiAnkeli

endie: Saahan sitä miettiä ja pohtia. itse olemme tiukasti ruumillista kuritusta vastaan. Tiesin, että jotain tuon tapaista varmaan joku tulee kirjoittamaan, Ja mietinkin kaksi kertaa viitsinkö tuon tänne laittaa.Mutta tuskin lapsi nyt tuommoisesta traumoja saa :o
  17. KumiAnkeli

Oltiin autolla matkassa ja 2 vanhinta riehui ja tappeli takapenkillä. Kehotuksista huolimatta eivät rauhoittuneet. Minä tokaisin, että jos nyt ei olla kunnolla niin saatte elämänne ensimmäiset korvapuustit. poika 7v sanoi, että kyllä mä haluan mielummin donitsin, kun en tykkää kanelista mikä on...
  18. KumiAnkeli

Flunssassa ja kun makaan selälläni, hengityksestä kuuluu säksätystä ja krohinaa, ei lähde vaikka yskin

En osaa noihin vastata, mutta koita höyryhengittää, sillä sitkeäkin lima lähtee liikkeelle ja on helpompi olla.

Yhteistyössä