=) Kyllä ne lapset on ihania

Oltiin autolla matkassa ja 2 vanhinta riehui ja tappeli takapenkillä. Kehotuksista huolimatta eivät rauhoittuneet. Minä tokaisin, että jos nyt ei olla kunnolla niin saatte elämänne ensimmäiset korvapuustit.
poika 7v sanoi, että kyllä mä haluan mielummin donitsin, kun en tykkää kanelista mikä on korvapuustin sisällä :headwall: :D Eipäs voinu äiti muuta kuin naureskella hihaansa.

no joo, heh.
mä en haluu olla mitenkään tiukkis, mut tuli täs vaan mieleen, kun just luin toisen ketjun jossa uhattiin tukkapöllyllä, että mitenköhän yleistä tuollanen väkivallalla uhkailu on sitte perheissä lapsia kohtaan ? vaikkakin se olis vaan uhkaus jota ei olis ees tarkoitus ikinä toteuttaa.. mut sit taas, miks "uhata" jollain "Tyhjällä"...
no juu. kuhan mietin.

endie: Saahan sitä miettiä ja pohtia. itse olemme tiukasti ruumillista kuritusta vastaan. Tiesin, että jotain tuon tapaista varmaan joku tulee kirjoittamaan, Ja mietinkin kaksi kertaa viitsinkö tuon tänne laittaa.Mutta tuskin lapsi nyt tuommoisesta traumoja saa :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
endie: Saahan sitä miettiä ja pohtia. itse olemme tiukasti ruumillista kuritusta vastaan. Tiesin, että jotain tuon tapaista varmaan joku tulee kirjoittamaan, Ja mietinkin kaksi kertaa viitsinkö tuon tänne laittaa.Mutta tuskin lapsi nyt tuommoisesta traumoja saa :eek:
Hauskahan tuo juttu oli. Ei ollenkaan paha. Ja teidän perheestä saa hyvän kuvan kun lapset ei tiedä mitä korvapuusti voi tarkoittaa.

Mua taas ottaa päähän ne vanhemmat jotka hokee 'jos et nyt tule niin minä menen ja jätän sut siihen...' tyyppisiä asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
joo, en mä väittänytkään, että sais traumoja, mutta en vaan ymmärrä miksi tuollasilla toisaalta uhkaillakaan.
ei nyt mitään herneitä tarvi vedellä puolin tai toisinkaan :)

Yhteistyössä