Joo, jos vaan uskaltaa syödä. Oon kyllä yrittänyt välttää liikaa mälväämistä käsissäni.Alkuperäinen kirjoittaja waude:Ja noi on syötäviä, tosi tosi tosi hienoja!!
En halua, se tekee niistä ryhdittömän näköisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:taita terälehtien reunoja vähän ulospäin , väri kyllä hieno.
Enkä käytä. Sekoittelin massoja leivinpapereiden välissä kaulien ja terälehtien litistämiseen käytän taikinan nuolijaa.Alkuperäinen kirjoittaja d:Käytä hanskoja, niin ei tarvii pelätä sitä mälväämistä?
ok. mun mielestä kauniimmat kun ihan kärkiä taittaa, mut saat tämän kerran päättää kun on sun ruusutAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En halua, se tekee niistä ryhdittömän näköisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:taita terälehtien reunoja vähän ulospäin , väri kyllä hieno.
No semmosta juuri. Semmosta tuntikausia jatkuvaa, tahmaista nilvaamista. :$Alkuperäinen kirjoittaja Murresana ko:Mitäs tuo mälvääminen tarkalleen tarkoittaa? Jotain klähmimistä vai?
Valkoset osat on valkosia, valkonen on niiden väri. En tajunnut siis et mitä sä tarkotit.Alkuperäinen kirjoittaja Ei jauhopeukalo:Mä tykkäisin enemmän jos noi valkoiset osat olisi selkeämmän värisiä. Muuten tosi hienoja!
Mjoo... Ne on ostettu, kun olin ammattikoulussa, ostin ne lopputyöhön, kun tehtävänä oli tehdä kattaus talven juhlaan kukkavärkkeineen. Valitsin pääsiäisen.Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Voi vide, onks teil noita astioita??? Mun mummulassa on noita. Ja meillä on mun äitin ja isin häälahjaksi saamia jättiläisteekuppeja :heart:
Mä jotenkin siitä tykkään. Onhan se vähän imelää ja monen mielestä se on kaameaa.Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Nättejä on, mutta marsipaani on pahaa