Meidän koira on ihan omituinen :/

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
En mä usko kun ihan normaali se on muuten mut yleensä se on ollut tuollainen tuota meidän isäntää kohtaan. Mut nyt se on tuollainen mua kohtaan. Ja jos ollaan oltu perheen kanssa kaupassa niin ei toi koira huomaa kunnolla edes muita kun sillä on niin kova kiire tulla mua vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
ihan vain läheisyydenkaipuuta?
Muuten veikkaisin tätä tai sit sitä että koira olisi sairas mut onhan se aina ollut tuollainen, mut kohteena on ollut mun mies. Ja nyt parina päivänä se ei pahemmin meidän isäntää edes huomaa.

narikka83
lähestyvä synnytys? tai jotain viellä. meillä muuttu narttu koira ihan sekoksi minun loppu raskauvesta. oli sylissä ainaku meni häkiä siivoamaan, roikku lahkeessa. en ollu enää synnytyksen jälkeen mitenkään kiinnostava :D

Erikoista... ota ilo irti! Voikohan se mennä niin, että mies on tehny jotain väärin ja koira mököttää sille? Kun hevosilla näkyy välillä olevan semmoista, että tulee parisuhteeseen sanomista ja kiukutellaan monta päivää ja vaihdetaan kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Erikoista... ota ilo irti! Voikohan se mennä niin, että mies on tehny jotain väärin ja koira mököttää sille? Kun hevosilla näkyy välillä olevan semmoista, että tulee parisuhteeseen sanomista ja kiukutellaan monta päivää ja vaihdetaan kaveria.
En ainakaan oo huomannu et olisi tapahtunut jotain tavatonta :eek: No mut kai se täytyy ottaa tosiaan ilo irti! :D

ccc
syöpä. meidän vanhempien koira seurasi isääni viikon ja halusi syliin ja muutenkaan päästänyt silmistään. viikon päästä todettiin kasvain kaulassa. parani onneksi siitä entiselleen.

Yhteistyössä