En mä usko kun ihan normaali se on muuten mut yleensä se on ollut tuollainen tuota meidän isäntää kohtaan. Mut nyt se on tuollainen mua kohtaan. Ja jos ollaan oltu perheen kanssa kaupassa niin ei toi koira huomaa kunnolla edes muita kun sillä on niin kova kiire tulla mua vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:Sairas?
Muuten veikkaisin tätä tai sit sitä että koira olisi sairas mut onhan se aina ollut tuollainen, mut kohteena on ollut mun mies. Ja nyt parina päivänä se ei pahemmin meidän isäntää edes huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:ihan vain läheisyydenkaipuuta?
No se olisikin kiva! Laskettu aika on perjantaina ja voisin kyllä puolestani olla synnärilläAlkuperäinen kirjoittaja tai sitten:sori en lukenut profiiliasi, ehkä sinun synnytys on sitten lähempänä kuin arvaatkaan.
En ainakaan oo huomannu et olisi tapahtunut jotain tavatonta No mut kai se täytyy ottaa tosiaan ilo irti!Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Erikoista... ota ilo irti! Voikohan se mennä niin, että mies on tehny jotain väärin ja koira mököttää sille? Kun hevosilla näkyy välillä olevan semmoista, että tulee parisuhteeseen sanomista ja kiukutellaan monta päivää ja vaihdetaan kaveria.
Ihana! Joo se olisikin kivaAlkuperäinen kirjoittaja ahma:Tai jos sä olet tehny koiran silmissä jotain tosi vaikuttavaa? Heiii, ihmeellinen alfanaaras tuo meitin emäntä!