Mä oon varmaan omituinen..

• Viestiketjun aloittaja lust
  • Ensimmäinen viesti
ap
mä arvasin että minkä vastaanoton tää saa mut en voi tälle mitään.. meillä on aika vilkas seksielämä enkä näe toista naista siinä uhkana, tiedän että mieheni rakastaa mua ja mut vain haluaa, en osais olla mustasukkainen, vaan tää kiihottaa mua paljon.. samoin miestäni. saa nähä jos kokeiltais.

Noooh, en mä tiedä. Aika erikoistahan tuo on, mutta ainakin terveempää kuin jos fantasiaan liittyisi eläimet tai muuta ällöä. Me ollaan erilaisia, siksi en lähtisi tuomitsemaan. Mulle se olisi kauhea kokemus, mutta joku muu asia mikä mut sytyttäisi saattaisi olla teille liikaa :p :xmas: B)

*muoks* sitäpaitsi tällaiset halut katsella muiden seksiä ei oo ollenkaan mitenkään tavattomia, kyllähän niihin törmää.

ap
mä haluaisin muuten tietää että mikä on "hurjinta" mitä tän palstan äidit nykyisin tekee sängyssä miehensä kanssa? osa mun tutuista tulee niin "siveäksi" kun tulee äidiksi että se on lauantai-iltana pimeässä peiton alla läh.saarnaajassa :D ei siis pahalla..

vaihtelu virkistää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä haluaisin muuten tietää että mikä on "hurjinta" mitä tän palstan äidit nykyisin tekee sängyssä miehensä kanssa? osa mun tutuista tulee niin "siveäksi" kun tulee äidiksi että se on lauantai-iltana pimeässä peiton alla läh.saarnaajassa :D ei siis pahalla..
Kyllä siihen useampi ihminen kuuluu mikä meillä on hurjinta.. mut itse ei pidetä sitä hurjana vaan normaalina ;)

Yhteistyössä