Hakutulokset

  1. S

    Kouluajan kielistä..

    kun suomi on 2 kielinen maa.. täällä itä reunalla tuota toista kotikieltämme ei todellakaan tarvita...ne hassut ruotsin kieliset jotka tänne tulevat, heidän kanssaan pärjää englannilla.. Mutta tää venäjä.. se olis täällä hyvä osata. Suurin osa vuodenvaihteen turisteista on venäläisiä tai...
  2. S

    Mikä veroprosentti teillä on ja mitkä tulot?

    16% 21000 ja risat
  3. S

    ASUAKKO SAMAN KATON ALLA VAIKO EI...?!

    kaipa mä olen kaavoihini sitten kangistunut.. kyllä perheen täytyy asua samassa osoitteessa ellei sit toinen oo toisella puolella maata tai palloa komennuksella... naimisiin menosta jokainen päättää itsekseen..meille sekin oli tärkeä
  4. S

    Pienipalkkaiset (brutto yht.2500-3000e)

    pieni palkkaiset... ja tuo summa.. :laugh: meillä jää alle 2500e ja molemmat on töissä :headwall:
  5. S

    Kuinka monet pesee kätensä aina kotiin tullessaan?

    :wave: on ollut tapana aina pestä kädet kotiin tullessa... lapsena kotona kotona ja nyt omassa kotona
  6. S

    Poskiontelontulehdus ja töihin?

    mä tein viime keväänä ulkotöitä ku tuli poskiontelontulehdus.. lääkäri ei edes kysynyt haluanko sairaslomaa, vaan lätkäs vaan reseptin kouraan.. ei sen vuoksi mitään sairaslomaa saa..
  7. S

    Puolison tulot vaikuttaa työmarkkinatukeen..

    ahaa... no sit en tiedä... :(
  8. S

    Kumpi on mielestäsi parempi vaihtoehto kuumeiselle lapselle?

    yöksi annan jos päivällä muutoin ihan virkeä ja hyvässä kunnossa niin en anna päivällä
  9. S

    Puolison tulot vaikuttaa työmarkkinatukeen..

    lapsikorotukset saat siltikin... tuli päivärahaa muutoin tai ei...
  10. S

    Jos hankkisit nyt koiran millaisen ?

    tuollaisesta ollaan tosin jo jonossakin... toivottavasti viime viikkoinen astutus kantaa hedelmää
  11. S

    paljo pakkasta?

    parinkympin pintaan
  12. S

    Se olin minä...

    mä joka oon monta vuotta ajanut autolla jo.. eilen nykäisin ensimmäisen kerran piuhan matkaani :ashamed:
  13. S

    pelottaako luonnonkatastrofit?

    ei pelota äitini nauraa tosin ku miehellä ja mulla on sellaiset takit jossa on paikannin...eli lumivyöryn alle jääneet löytyy helpommin.. myö ku aateltiin täällä rukalla jäädä sellaisenkin kouriin :laugh:
  14. S

    ulkona -15, voiko sulattaa pakkasen?

    mulla olis pitäny tehdä eilen... :laugh: ulkona oli -30 melkein
  15. S

    Jokohan sitä pimpsaa tohtis kysyä?

    esikon jälkeen mulla kesti yli 2kk parantuminen kuopuksen jälkeen taas het ku vuoto loppu niin tikitkin oli jo sulaneet.. musta sä voisit kysyä ihan suoraan että haluttaisko sulla jo vai odotammeko vielä ei mieskään oo mikään ajatusten lukia
  16. S

    Muita, joilla on ollut vain 1 seksikumppani? Haittaako?

    :wave: 10v on kelvannu tuo patukka... eikä oo halua ees vaihtaa...
  17. S

    Kellä alkoi laihdutuskuuri kun vuosi vaihtui?

    :wave: 800g tippui.. 1pv aloitin laihtarin :D
  18. S

    Onko nää nyt sit Retroa?

    mä tykkään tosta toisesta enemmän :D meidän porukoiden mökillä on tuollaiset mutta ruskeat ja retroa on
  19. S

    Mitä teillä tänään ruuaksi?

    spagettia, juustotaskuja ja salaattia :p
  20. S

    miksi käyt töissä?

    oman mielenterveyden vuoksi käyn töissä :D

Yhteistyössä