Muita, joilla on ollut vain 1 seksikumppani? Haittaako?

  • Viestiketjun aloittaja ilman nikkiä
  • Ensimmäinen viesti
ilman nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Tämä alamäki onkin jatkunut viimeiset 4 vuotta, alkoi ennen kuin aloimme yrittää lasta. Luulin sen olevan väliaikaista ja kaiken muuttuvan kun saamme vauvan.
Voi ei, liian monet luulee näin. Vauva ei useimmiten paranna huonoa suhdetta, vaan melko usein se vaan huonontaa sitä entisestään. Vähentyneet yöunet ja "oma aika" aiheuttavat jännitteitä ja jos suhde ei ole ennen lasta ollut kunnossa, tulee noista pienistä arjen vastoinkäymisistä ylitsepääsemättömiä.
Olin niin tyhmä ja naiivi silloin. Mies sai minut ylipuhuttua lapsen hankintaan, kuumeili varmaan vuoden ja yritti ylipuhua minua. Onnistui lopulta. Olen ennen ollut niin vietävissä, en halua olla enää. Ja tuosta seksistä vielä, että mies välittää vain omasta tyydytyksestään ja käyttää minua masturbointivälineenä. En tajua miksi suostun siihen.
 
mie
Mitäs jos puhuisit asiasta miehesi kanssa... ainakin tuosta seksipuolesta. Ohjaile häntä tyydyttämään myös sinut. Ehkäpä se on teillä molemmilla kokemattomuutta. Ei se puhumisesta ainakaan huonommaksi voi mennä, vai?
Niin, ja jos haluat suhdettanne pelastaa, älä sano miehelle suoraan "et riitä minulle, et tyydytä minua, en nauti seksistä kanssasi" ;)
 
minttu
musta tuntuu, että vois kokeilla jotain aikuisten leluja. niistä vois löytyä apu fyysiseen puoleen ja kenties sytyttää henkisestikin. mun mielestä sun lähtötilanne on vaan etu, eikä sitä kannattais ihan vähästä hukata.
 
ilman nikkiä
Onhan noista puhuttu. Ongelma on nyt oikeastaan siinä, etten halua enää yrittää. En halua hänen tyydyttävän minua, koska minulla ei ole yhtään haluja häntä kohtaan. Eikä tuo "pakkoseksi" yhtään auta asiaa. Mies myös laukeaa liian nopeasti, seksi on sellaista työntö-työntö-tauko-hommaa. Mies ei ole valmis tekemään sen asian eteen mitään, enkä minäkään enää.
 
ek
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Onhan noista puhuttu. Ongelma on nyt oikeastaan siinä, etten halua enää yrittää. En halua hänen tyydyttävän minua, koska minulla ei ole yhtään haluja häntä kohtaan. Eikä tuo "pakkoseksi" yhtään auta asiaa. Mies myös laukeaa liian nopeasti, seksi on sellaista työntö-työntö-tauko-hommaa. Mies ei ole valmis tekemään sen asian eteen mitään, enkä minäkään enää.
No ei haittaa vaikka, vaan yksi partneri 13v. Yhdessä. Yhdessä ollaan opeteltu nuo seksi hommat ja keksitty uutta siinä vaiheessa, kun tuo teidän vaihe on tullut eteen, eli ehkä n.20 kertaa. Sillä se kipinä säilyy. Ei sillä, että odottaa toisen tyydyttävän itsensä. Ei kenenkään suhde jatku ilman työtä.
Ei kukaan ole kiihottava, jos tietää kokoajan mitä seuraavaksi tapahtuu. rohkeesti vaan sanomaan mikä tuntuu hyvältä ja mitä haluat. Tämä onnistuu parhaiten sen tutun ihmisen kanssa. En edes voisi nauttia seksistä kenenkään puolitutun kanssa vaikka ois heppi minkä kokoinen.
Niin ja treenaa lantionpohjasi tiukaksi niin orgasmit helpottuu...
 
Nappi
Kaveri sanoi, että Suomen lain pitäis kieltää erot pariskunnilta, jos perheessä on alle kolmevuotiaita lapsia. Sen jälkeen helpottaa niin hulluna, että ei voi etukäteen kuvitellakaan. Ja kun helpottaa, on aikaa taas hehkutella uudestaan parisuhdetta.

Mulla on ollut vain yksi seksikumppani, jonka kanssa olen ollut jo 15 vuotta. Välillä on kyllästyttänyt, mutta sitten on taas kipinä leimahtanut. Jos olisi panettanut koko ajan hulluna 15 vuotta, olisin varmasti jo aika loppu :D
 
Täälläkin yksi!
Mieheni on ensimmäinen ja ainoa kumppanini ja yhdessä on oltu nyt 23 vuotta. Välillä kipinöi, välillä ei, mutta rakkaus kytee kuitenkin koko ajan. Olen muuten, ap sitä mieltä, että jos seksi ei tyydytä, niin vikaa pitää olla sinunkin korviesi välissä, vika ei ole pelkästään miehen koossa.
 
voi voi
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
ois kannattanut ottaa iso kyrpänen mies ettei tartte jälkikäteen katua. me muut kurkataan ensin pöksyköihin et kokoa riittää ja sitten vasta otetaan se mies itelle kun on kokoa tarpeeksi.
 
Rukoilijasirkka
Eiköhän se tyydytys liity nimenomaan kiihottumiseen, eikä ihan niin paljon sen kokoon.
Mulla on yksi ainoa seksikumppani ollut nyt kymmenisen vuotta ja olen kyllä itse asiaan oikein tyytyväinen.

Totta kai se onnistuisi muidenkin kanssa ja totta kai se olisi vähän erilaista, ihmisethän on erilaisia. jossain vaiheessa sitten vaan kuitenkin tulee vastaan se, että mikä määrä kokemuksia on tarpeeksi ja mikä alkaa olla liikaa? Mikä lopulta riittää, kun erilaisia miehiä on pilvinpimein...

Treenaa lantionpohjan lihaksia, jos se ei tunnu tarpeeksi, jos aiemmin ei häirinnyt.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
ois kannattanut ottaa iso kyrpänen mies ettei tartte jälkikäteen katua. me muut kurkataan ensin pöksyköihin et kokoa riittää ja sitten vasta otetaan se mies itelle kun on kokoa tarpeeksi.
Eipä ole kaksinen ukko ollut alunperinkään, jos vehkeen koon on ennen lopullista pariutumispäätöstä joutunut mittaamaan! Jos kunnolla kolahtaa, niin täysin vehkeetönkin (nainen) kelpaa ihan yhtä hyvin kuin 20cm pitkän omistaja.

Minulla on ollut useampi mies.


 

Yhteistyössä